Gå til innhold

SNIKTITT: Sony Xperia XA2 Dette kan bli den første budsjettvennlige Sonyen der alt er gjort riktig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

stygg"

Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

Ingen vil ha en telefon man ikke kan holde, som går i stykker bare man legger den på bordet, med kamera som skrapes opp, dårlige høyttalere, osv...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

Ingen vil ha en telefon man ikke kan holde, som går i stykker bare man legger den på bordet, med kamera som skrapes opp, dårlige høyttalere, osv...

Ingen av de påstandene stemmer for Samsung Galaxy S8+, men det stemmer at Sony ser ut som en klump pga. store rammer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

Ingen vil ha en telefon man ikke kan holde, som går i stykker bare man legger den på bordet, med kamera som skrapes opp, dårlige høyttalere, osv...

Hvem er denne "ingen"?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Igjen...

" vi må smøre oss med tålmodighet før vi får en 18:9-telefon med små rammer fra Sony."

 

NEI.

 

16:9 eller 21:9.

Ikke noe fryktelige 18:9, 18,5:9 eller slikt tull.

 

Rammer bør den også ha.

Det er mye mer ergonomisk.

 

 

 

 

- Er for så vidt enig,

Men jeg vil heller ha "12:5"-skjerm enn "7:3"-skjerm...

Misforstå meg rett, "16:9"-skjerm fungere bra nok det alt så.

 

Rammer er et must, helt enig der...

Hadde ikke skadet om den hadde litt extra tykkelse også.

Om ikke over det hele så i hvert fall rundt rammene.

 

Ikke bare gir det brukeren bedre grep, men gir også Mobil-TLF'en bedre beskyttlse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

Man har forskjellig smak. Jeg synes personlig Sony telefonene har et pent utseende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Toppmobilene dems er mye mer snappy og responsiv enn konkurrentene, noe jeg personlig setter veldig pris på. Samsung og Huawei mobiler kan ikke måle seg engang, og jeg håper de fortsetter i den retningen. Kameraet er ikke helt på høyde med Samsung sine, men er ikke det viktigste for meg. Sony kunne godt hatt litt mindre rammer også, men funksjonalitet fremfor design her!

Lenke til kommentar

Ingen av de påstandene stemmer for Samsung Galaxy S8+, men det stemmer at Sony ser ut som en klump pga. store rammer.

 

En god del av påstandene stemmer for s8+.

Den er vanskelig å holde.

Kan ikke brukes med en hånd pga skjermen.

Den tåler svært lite når det kommer til fall og trykk.

Høyttalerne er ikke noe å skryte av.

Fingeravtrykk sensor er håpløst plassert.

Linsen stikker også ut av telefonen slik at du ikke kan legge den på et bord uten å skrape den opp...

Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke sony prioritere utseende? ingen vil ha en stykk mobil hvor rammene legger på 4 cm ekstra på høyden? lag en fin mobil så vil mange flere kjøpe... følger sony aldri lærer der... burde hvertfall ha et mer rammeløst design

 

Jeg vil gjerne at flere skal følge i Nexus 6P sine fotspor. På siden hadde den akkurat passe ramme til at det skulle se fancy ut og likevel være robust. Toppen og bunnen hadde mye tom plass på utsiden, men det ga så mye tilbake når man brukte stereohøyttalerne. Som var plassert riktig. I motsetning til min både nyere og dyrere Huawei P10+ jeg fikk byttet meg til reklamasjon siden 6P havnet i en ureparerbar bootloop etter offisiell Oreo-OTA-oppdatering fra Google.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...