Gå til innhold

Hva syns du er mest rørende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt rørt noen gang i voksen alder, der jeg har hulket som en liten unge. Noe som gjør meg rørt er å se folk virkelig bry seg om andre. Og det å vise at jeg selv bryr meg om andre, det er nesten så jeg ikke klarer til tider, for jeg blir for sippete. Lett for å bli kald og pragmatisk i stedet.

Lenke til kommentar

Ganske mye rørende, men det jeg leste sist som fikk meg litt klumpen i halsen var en interjuv med Torvald Stoltenberg.
 
Der sa han:
– Jeg blir ofte spurt om jeg er stolt av Jens for jobben i Nato og Camilla som er leder i Folkehelseinstituttet. Jo, jeg er det, svarer jeg da. Men jeg er stolt av Nini og. For det å greie å komme ut av det helvetet å være avhengig av narkotika krever en styrke som er helt uforståelig hvis man ikke er nær innpå, sier han. 
 

 

Hit me right in the feels. Har en nær meg som sliter med det samme.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...