Gå til innhold

Fikk pakke verdi 10000


Anbefalte innlegg

Jeg fik 2 hentelapper på post appen og kontaktet elektro leverandøren hva som var i pakken siden jeg ikke hadde bestilt noe på fra dem på en god stund.

Det viste seg at det var 60w led armaturer med total verdi på 10000 kroner som var alleredet betalt av et eller anna firma og det var registrert på mitt nr og navn men med en adresse 60km ifra der jeg bor.

Jeg kontaktet posten og de sa at det koster 100kr og få sendt det fra der til meg, hva gjør jeg i en slik sitvasjon?

Tar jeg de armaturene siden de er registrert i mitt navn...? Eller har dere noen aen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva er det eigentleg du lurer på her?

 

-Lurer du på om det er greit at du begår underslag ved å tilegne deg pakkane sidan dei ved ein feil står i ditt navn?

-Lurer du på om det er verdt det å betale 100 kr for å sleppe å kjøyre 120 km tur-retur for å hente pakkane som du har bestilt?

-Lurer du på du kan la være å hente pakkane og kreve at firmaet sender dei på nytt til rett adresse?

Lenke til kommentar

Kva er det eigentleg du lurer på her?

 

-Lurer du på om det er greit at du begår underslag ved å tilegne deg pakkane sidan dei ved ein feil står i ditt navn?

-Lurer du på om det er verdt det å betale 100 kr for å sleppe å kjøyre 120 km tur-retur for å hente pakkane som du har bestilt?

-Lurer du på du kan la være å hente pakkane og kreve at firmaet sender dei på nytt til rett adresse?

Jeg har ikke bestilt noe pakke i det heletatt, fikk plutselig melding på mobilen og i post appen om det had kommet en pakke til meg registrert i mitt navn og mobilnummer (skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig). Men postkontoret var 60km unda der jeg bor og den adressen stemte med firmaet som det stod på fakturaen som jeg etterspurte elektro grossisten som har sendt pakken.

 

Elektrikkerfirmaet har betalt 10000 til elektro grossisten for lysene og de har ikke en gang mulighet til å hente pakken siden det står på meg.

 

Blir vel slik at jeg kontakter posten og avtaler med dem.

Endret av MesterElektrikkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...