Gå til innhold

Ønske: bedre filtrering


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg bedre filtrering av egenskaper, særlig det å kunne velge om jeg vil kreve egenskapen, være likegyldig eller kreve at den ikke finnes. (Eksempel: lys på CPU-kjøler). Eller huke av de variantene jeg ønsker (eks. IPS eller MVA-panel, men ikke TN) Jeg ønsker også intervaller av egenskaper (eks. pris og tommer på tv). Rett og slett mer likt prisjakt. Det er ikke til å komme unna at de har et veldig godt GUI, men prisguide er bedre til å registrere spesielle varevarianter og ha muligheten til å vise utgåtte produkter. Det er særlig nyttig når man handler brukt og vil sammenligne egenskaper og sjekke prishistorikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg bedre filtrering av egenskaper, særlig det å kunne velge om jeg vil kreve egenskapen, være likegyldig eller kreve at den ikke finnes. (Eksempel: lys på CPU-kjøler). Eller huke av de variantene jeg ønsker (eks. IPS eller MVA-panel, men ikke TN) Jeg ønsker også intervaller av egenskaper (eks. pris og tommer på tv). Rett og slett mer likt prisjakt. Det er ikke til å komme unna at de har et veldig godt GUI, men prisguide er bedre til å registrere spesielle varevarianter og ha muligheten til å vise utgåtte produkter. Det er særlig nyttig når man handler brukt og vil sammenligne egenskaper og sjekke prishistorikk.

Hei

 

Takk for tipsene.

 

Jeg skal ta med tipsene om lys til CPU-kjøler og gå i gjennom Paneltype på PC-skjermer for å oppdatere denne informasjonen. Når det gjelder TV-specsene har vi vel intervaller både på skjermstørrelse og pris. Vi har også intervall på pris pr tomme, hvis det er interessant.

 

Har du flere tips om spesifikke filter som du savner eller du synes mangler noe, si gjerne i fra, så skal vi gå i gjennom for å se om vi kan forbedre oss.

 

Igjen, takk for tipsene. Det er supert for oss å få høre fra brukerne hvordan de opplever Prisguiden.

 

Mvh Robert

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...