Gå til innhold

Switch er nå den raskest selgende konsollen noensinne i USA og Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på den generelle kvaliteten, rettere sagt underholdningsverdien, til spillene og at man kan bruke den som håndholdt så er Switch den beste konsollen i mine øyne.

Hvordan er egentlig ståa for Switch på tredjepartsstøtte? Wii og Wii U led vel under den skjebnen at det var ganske labert med gode tredjepartsspill.
Lenke til kommentar

Definitivt bedre, Switch har allerede fått utgivelser man aldri hadde sett for seg i Wii U-tiden, som f.eks. Skyrim, Fifa 18 og Rocket League. I tillegg er den i ferd med å bli en veldig stor plattform for indieutgivelser. 

Samtidig så er det nok, som artikkelen sier, først og fremst Nintendos egne store titler som har æren for at konsollen har fått en sånn fantastisk start. Nytt spill i både Mario og Zelda-serien i løpet av 8 måneder er ikke noe som skjer ofte. Så gjenstår det å se om de klarer å følge opp suksessen nå i 2018 sånn at den ikke samler støv etter at folk er ferdig med det største kruttet. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Definitivt bedre, Switch har allerede fått utgivelser man aldri hadde sett for seg i Wii U-tiden, som f.eks. Skyrim, Fifa 18 (...)

 

Jeg hadde heller aldri sett for meg Fifa 18 på Wii U ?

 

For å være helt korrekt så fikk Wii U også Fifa-utgivelser, men disse var bare utgaver av tidligere versjoner der spilleroverganger og opp- og nedrykk var oppdatert.

 

Fifa 18 på Switch er ikke det komplette spillet (flere moduser mangler, bl.a. career mode), men langt bedre enn det som kom på Wii U.

Lenke til kommentar

Med tanke på den generelle kvaliteten, rettere sagt underholdningsverdien, til spillene og at man kan bruke den som håndholdt så er Switch den beste konsollen i mine øyne.

 

Hvordan fungerer det der med at den kan være håndholdt?

 

Kan du ta konsollen med deg på ferie og spille samtlige spill der f.eks? Eller må du være i nærheten av hjemmet ditt, eller er det en grense på hvor lenge eller hvor mange spill du kan ha med deg etc?

 

Har ikke hatt Nintendo siden Wii, og er storfornøyd med PS4 men da jeg reiser veldig mye kunne jo en Switch vært aktuelt muligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med tanke på den generelle kvaliteten, rettere sagt underholdningsverdien, til spillene og at man kan bruke den som håndholdt så er Switch den beste konsollen i mine øyne.

 

Hvordan fungerer det der med at den kan være håndholdt?

 

Kan du ta konsollen med deg på ferie og spille samtlige spill der f.eks? Eller må du være i nærheten av hjemmet ditt, eller er det en grense på hvor lenge eller hvor mange spill du kan ha med deg etc?

 

Har ikke hatt Nintendo siden Wii, og er storfornøyd med PS4 men da jeg reiser veldig mye kunne jo en Switch vært aktuelt muligens.

Du kan bare løfte den ut av docken, og spille videre på samme måte som man spiller DS. Fungerer like bra. Docked spilling har dog ofte grafiske forbedringer, men skjermen i switchen er veldig god, og jeg merker lite forskjell på de spillene jeg har spilt. Absolutt min favoritt-konsoll. Spiller like mye docked som undocked

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med tanke på den generelle kvaliteten, rettere sagt underholdningsverdien, til spillene og at man kan bruke den som håndholdt så er Switch den beste konsollen i mine øyne.

Hvordan fungerer det der med at den kan være håndholdt?

 

Kan du ta konsollen med deg på ferie og spille samtlige spill der f.eks? Eller må du være i nærheten av hjemmet ditt, eller er det en grense på hvor lenge eller hvor mange spill du kan ha med deg etc?

 

Har ikke hatt Nintendo siden Wii, og er storfornøyd med PS4 men da jeg reiser veldig mye kunne jo en Switch vært aktuelt muligens.

 

Teknisk sett så vil jeg si at det er en hånholdt med docking. Den fungerer akkurat som f.eks. en Nintendo DS bare at man har en dingsboms man kan sette den i som gjør at man kan koble den til TV'en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske så enig med hva Sosesk sier. Switch har permitert 3ds min. Har alltid med meg Switchen når jeg drar på jobb. Jobber 4 uker skift på båt og da er en kraftig handholdt som switchen godt å ha, bare husk å kjøpe et godt etui å ha den i til reisen til og fra. Lader med mobil laderen går seint å ladde den men greit nok.. Ellers så vil jeg skryte av pro kontrollene til Switchen. Dem er er dyre men så utrolig god å spille med, der har nintendo truffet innertier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med tanke på den generelle kvaliteten, rettere sagt underholdningsverdien, til spillene og at man kan bruke den som håndholdt så er Switch den beste konsollen i mine øyne.

Hvordan fungerer det der med at den kan være håndholdt?

 

Kan du ta konsollen med deg på ferie og spille samtlige spill der f.eks? Eller må du være i nærheten av hjemmet ditt, eller er det en grense på hvor lenge eller hvor mange spill du kan ha med deg etc?

 

Har ikke hatt Nintendo siden Wii, og er storfornøyd med PS4 men da jeg reiser veldig mye kunne jo en Switch vært aktuelt muligens.

 

 

Det er den håndholdte enheten som ER switch, docken er bare en plastboks med ladeplugger, HDMI-utgang og stand. Så du tar i praksis med deg selve konsollen, akkurat som 3DS.  

Lenke til kommentar

Ganske så enig med hva Sosesk sier. Switch har permitert 3ds min. Har alltid med meg Switchen når jeg drar på jobb. Jobber 4 uker skift på båt og da er en kraftig handholdt som switchen godt å ha, bare husk å kjøpe et godt etui å ha den i til reisen til og fra. Lader med mobil laderen går seint å ladde den men greit nok.. Ellers så vil jeg skryte av pro kontrollene til Switchen. Dem er er dyre men så utrolig god å spille med, der har nintendo truffet innertier.

 

 

Anbefales om man bruker konsollen mye i håndholdt modus. Helt latterlig hvor mye bedre lettere det er for meg å plukke opp konsollen og slenge meg nedpå sofaen for håndholdt morro. Syns ikke konsollen er noe ergonomisk å god å holde i over relativt korte økter i utgangspunktet, så denne her var midt i blinken for meg. Kanon nøgd :)

 

https://www.indiegogo.com/projects/gripcase-a-comfortable-case-for-nintendo-switch?utm_campaign=contribution_receipt&utm_content=receipt-campaign_link&utm_medium=email&utm_source=lifecycle#/updates/all

Lenke til kommentar

Det blir i praksis en wii U pad å holde med den gripen. Og jeg syns den var god å holde i, må vel skaffe meg en slik.

 

Forresten for en bra bærebag, dropp Nintendo sin overprisa og kjøp Hori istedet. Den koster et par hundrelapper mindre og er hardcase. Jeg fant min på elkjøp.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med "håndholdt moro" når jeg kan bruke tv-skjermen til det samme..men så bor jeg alene også, da.

 

Nei tenkte det samme sjøl for Switch lanseringen, skal ærlig si at jeg var vel en av de med mest lunkne forventninger til konsollen etter flere skuffende generasjoner fra Nintendo.  Men med en gang det ergonomiske er løst så har Switch plutselig blitt mer varm i kretsene siste ukene altså.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...