Gå til innhold

Dette Star Wars-romskytespillet ble det ikke noe av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så drøyt simpelt ut, men kunne sikkert vært et ok mobilspill i samme sjanger som galaxy on fire 1 og 2.

 

Som PC/konsoll-spill forventer jeg noe mer... Både grafisk nivå og kompleksitet bør være høyere. Siste gode StarWars romspill var vell X-wing alliance, og det var på et høyere nivå en dette virker å være...

 

-ED-

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette så drøyt simpelt ut, men kunne sikkert vært et ok mobilspill i samme sjanger som galaxy on fire 1 og 2.

 

Som PC/konsoll-spill forventer jeg noe mer... Både grafisk nivå og kompleksitet bør være høyere. Siste gode StarWars romspill var vell X-wing alliance, og det var på et høyere nivå en dette virker å være...

 

-ED-

Detta vare jo bare ett utkast snekret sammen i hu og hast på noen uker ;)

 

Hadde dåner av ett reinspikka historie drevet spill i Star Wars universet og denne sjangeren. Noe sånt som dette i samme innpakning teknisk sett som det vi ser i Battlefront 2 :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Dette så drøyt simpelt ut, men kunne sikkert vært et ok mobilspill i samme sjanger som galaxy on fire 1 og 2.

 

Som PC/konsoll-spill forventer jeg noe mer... Både grafisk nivå og kompleksitet bør være høyere. Siste gode StarWars romspill var vell X-wing alliance, og det var på et høyere nivå en dette virker å være...

 

-ED-

Detta vare jo bare ett utkast snekret sammen i hu og hast på noen uker ;)

 

Hadde dåner av ett reinspikka historie drevet spill i Star Wars universet og denne sjangeren. Noe sånt som dette i samme innpakning teknisk sett som det vi ser i Battlefront 2 :D

 

Man er da uansett ikke kjent med spill serien dette er bassert på om man tror det skulle fungere på mobil, vi nærmerer oss mer at det fungerer bedre med flight stick .... med andre ord han vet ikke hva han svarer på .

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde mer eller mindre bodd forann PCn en stund om et nytt litt teknisk avansert og innviklet innslag i X-Wing serien hadde kommet. Just gief nao.

Utifra videoen over så får du akkurat det samme i battlefront spillene.

 

 

Gjør nok ikke det. X-Wing spillene var litt mer enn shooter-arenas. 

Ser ikke slik ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...