Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Prøver å fortsette installering av spel fra WindowsApp store, men får errorkode 0x80070005


Anbefalte innlegg

Eg kjøpte meg Forza 3 i går, og begynte å installere det, men ettersom spelet var 60 GB så klarte eg kun å installere 80%. Skulle fortsette installeringen i dag, men får opp ein feilmelding errorkode 0x80070005.

 

Eg google søk fan eg noen løysninger, men noen hindreg kjem opp. Eit av forslagene er å høyre klikke på mappen til WindowsApp, gå inn på egenskaper og sikkert, deretter avansert for å gi alle tillatelser. Men eg kan ikkje legge til ny bruker, og når eg går på brukeren som har min PC's navn så kan eg ikkje gjere noe med den, og får denne beskjeden: Denne tilgangskontrolloppføringen er skadet. Slett den og opprett en ny. Men eg kan ikkje slette den, eller gjere noe i Sikkertsinnstillinger.  Eg kan berre trykkke Vis. 

 

LØST: Eg klarte å finne ein løsning gjennom google og microsoft, men det var ikkje microsoft men hjelp, men denne meldingen av ein bruker: The problem may have not been the windows store, but forza horizon 3, the game I was downloading. I found some steps online that I have not seen before in any other fix others had found.

 

First, I opened powershell as an administrator, then I copy and pasted this: Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

 

After that thing was done I opened CMD as an administrator, then I copy and pasted this: PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}

 

Then I did a reboot. I turned off my firewall just in case, let the game start downloading, then I went to bed. I woke up the next morning to see my game had downloaded and installed. Thanks for the help!

 

Så det er svaret viss andre har problem med Forza 3. 

Endret av Spøkelsefjes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...