Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert forhold med svigemor - SØKER RÅD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ta betalt er for det man har kan ta fra andre er jo ikke å utnytte.. Forstår godt at din svigermor vil ha full betaling for utleie av boenheten dere lever i.. Forstår også at din samboer ikke vil utnytte sin familierelasjon til å kreve fordeler av den grunn. Om du føler din svigermor er grådig og har formye penger så kan du jo bare prøve å ignorere det.. Fremfor å irritere deg så mye over det.. Du har helt klart lagt inn mye tanke på det, men jeg tror ikke det er så sundt,,

Lenke til kommentar

Det er mora sitt hus. Liker man ikke reglene eller hvordan husstanden blir drevet flytter man ut.

 

Dersom typen din ikke har forståelse for at du ikke ønsker å bo oppi familien og ikke er villig til å flytte ut selv når du påstår han er selvstendig så har han tatt et valg.

 

Hvis du ikke vil bo sammen med mora hans så flytter du ut.

Han får så finne ut om han helst vil bo under skjørtet til mor eller hos deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

(...)Men grunnen til at han ikke har fått arven enda er fordi hun mener at vi er så økonomisk ustabile at hun ikke tørr å overlate noe som helst før hun ser at vi klarer å spare penger. Men dette har hun sagt siden jeg flyttet inn hit. Det hun ikke forstår er at vi investerer i fremtiden vår, og vi gjør alt vi kan for å få ting til å gå rundt.(...)

 

Dere jobber begge mye, og har ikke spesielt høye boutgifter, hvis dere ikke klarer å spare penger har jeg litt forståelse for at hun er bekymret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...