Gå til innhold

Hvilke mål har dere satt dere får 2018?


TechMonster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har meldt meg på et års - kurs der vi har satt målene våres for 2018, og vi skal møtes (nettprat) to ganger i måneden for å jobbe målrettet mot det vi har satt for oss, og støtte hverandre når det ikke går etter planen. Dette er en gruppe mennesker jeg anser som min andre familie, som jeg har kjent i to år, så dette er svært spennende. Det hele er ledet av en livscoach og hypnoterapeut, kona hans som er coach for kvinnelige entreprenører, og faren som er master NLP.

 

Så når det er sagt: Mine mål for 2018 er

- å føle meg nyttig for de rundt meg

- å være stolt over året som var (når desember banker på døra)

- skaffe meg en jobb

- se at bankkontoen vokser litt

- kvitte meg meg folk som allerede har bestemt at jeg ikke kommer til å lykkes

- kvitte meg folk jeg har ansett som venner, men som behandler meg som dritt. (De var gjerne fantastiske mennesker en gang i tiden, men har endret seg så mye at de ikke er verdt noe lenger).

- å innse når slaget er tapt, og bli flinkere til å gi meg mens leken er god.

 

Så ja, noen litt ukonvensjonelle mål der. Av helse kan jeg nevne å slutte å utsette å sende henvisninger til spesialister, fordi jeg er redd for ikke å få hjelp (ja, det er selvmotsigende, jeg vet). Og ikke være redd for å utføre oppgaver som jeg har utsatt fordi jeg har vært for dårlig til å kunne takle de, på de dagene jeg føler meg bra. Dette gjør jeg i frykt for at jeg da skal bli dårlig igjen, noe som ikke hjelper i det hele tatt. (Sorry hvis den ble litt komplisert).

Endret av sweetgirlie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...