Gå til innhold

Kjøp av aktive høyttalere med et hav av alternativer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt til å kjøpe meg noen aktive bokhøyttalere, hvor lydkvalitet er viktigst. Har undersøkt en del, og ser at det er et hav av muligheter. Prismessig tenker jeg rundt 5000, og ser at alternativene jeg har funnet ofte er på tilbud. Blir ikke helt klok på anmeldelser av produktene, da jeg merker det er uenighet blandt anmelderne, som igjen gjør meg usikker. 

 

Trenger derfor råd til hvilken av disse som gir best lyd for pengene:

 

Klipsch R-15pm

Saxo 5

Wharferdale Diamond A1

Dali Zensor 1ax

Triangle Ln01a

 

Er også åpen for andre alternativer!

Endret av mossefix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange gode produkter der ute ja.

Det beste hadde jo vært om du hadde mulighet til å dra å høre på de forskjellige før du bestemmer deg, men det lar seg kanskje ikke gjøre?

 

Eneste jeg har hørt av de du lister er Klipsch, kan anbefale de.

Ellers sitter jeg her nå med AudioPro Addon selv, de har jo T14 som er innafor budsjettet ditt, verdt en titt de også.

Lenke til kommentar

Mange gode produkter der ute ja.

Det beste hadde jo vært om du hadde mulighet til å dra å høre på de forskjellige før du bestemmer deg, men det lar seg kanskje ikke gjøre?

 

Eneste jeg har hørt av de du lister er Klipsch, kan anbefale de.

Ellers sitter jeg her nå med AudioPro Addon selv, de har jo T14 som er innafor budsjettet ditt, verdt en titt de også.

 

 

Tenker kanskje å ta en tur innom Soundgarden og Hifi-klubben for å se om de har de i utstilling. 

 

Har stor tro på Klipchene selv, om det kommer et tilbud på 3999 frister det veldig å legge inn en ordre. 

 

Skal sjekke ut T14 nå, de hadde gått meg forbi! Ser at de kan skaffes i hvite også noe som er et pluss. 

Lenke til kommentar

Om du har forretning for musikkinstrument i nærheten bør du virkelig få hørt på JBL LSR og Focal A-serien. Dette er studiohøyttalere som sjelden består estetikktesten til en eventuell husfrue, men som låter knakende bra. Kommer i flere utgaver og størrelser begge seriene jeg nevner, alt etter lommebok og romstørrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...