Gå til innhold

Ny mobil til jul? Dette er abonnementene du bør velge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor inkluderer dere ikke mobilt bredband i søkemotoren?

Jeg finner ingen logiske på 100gb (annet enn chess sitt 1gb abonnement, etterfulgt av en haug med 10gb kvote oppgraderinger).

Både Telia, Ice, Talkmore og Telio har 100gb pakker. Mulig flere også, som jeg ikke har funnet enda.

Lenke til kommentar

Mobilborsen.no og mobiltelefoni.no inkluderer mobilt bredbånd i søk, men da fraskilt fra mobilabonnementer. Merk at fåtallet av operatørene tillater bruk utenfor Norge.

 

Til slutt vil jeg informere at hvis man f.eks velger talkmore mobilt bredbånd og går for et tvilling simkort, vil ikke hovedsimkortet virke i utlandet, mens tvillingsimkortet gjør det, og koster flesk om man ikke er våken på feilen. Dette er noe Talkmore spekulerer i at folk er uoppmerksomme på, fordi de fjerner faktureringen så fort man tar kontakt da de ikka har lov til å fakturere eller tillate slik bruk.

Lenke til kommentar

Dårlig med mange feil her! Prisene er ikke alt & det er mye som ikke er med her som gjør at ingen av de som kommer mest ut her er bra nok!

 

Det er kun Telia sitt nett som har bra nok dekning! Å Telia har noen tjenester som kun de har! Som gjør det uaktuelt å være kunder hos andre!

 

Å kundeservice er ikke med her! Der Telia er de eneste som har bra nok kundeservice!

 

Mens som alle vet har telenor inkludert alle selskap eiet av telenor ingen kundeservice å behandler sine kunder & tideligere kunder dårlig! Har du hvert kunde hos telenor, da aksepterer de ikke at du ikke vil være kunde der lenger!

 

Kommer til å dele mer om de andre spennende tema på moddi.blog & imoddi.blog fra å med 2018!

 

Med vennlig hilsen

Teknologi Nerd & Geek Internet Moddi

Lenke til kommentar

Dårlig med mange feil her! Prisene er ikke alt & det er mye som ikke er med her som gjør at ingen av de som kommer mest ut her er bra nok!

 

Det er kun Telia sitt nett som har bra nok dekning! Å Telia har noen tjenester som kun de har! Som gjør det uaktuelt å være kunder hos andre!

 

Å kundeservice er ikke med her! Der Telia er de eneste som har bra nok kundeservice!

 

Mens som alle vet har telenor inkludert alle selskap eiet av telenor ingen kundeservice å behandler sine kunder & tideligere kunder dårlig! Har du hvert kunde hos telenor, da aksepterer de ikke at du ikke vil være kunde der lenger!

 

Kommer til å dele mer om de andre spennende tema på moddi.blog & imoddi.blog fra å med 2018!

 

Med vennlig hilsen

Teknologi Nerd & Geek Internet Moddi

 

Har du like mange skrivefeil på bloggen din også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dårlig med mange feil her! Prisene er ikke alt & det er mye som ikke er med her som gjør at ingen av de som kommer mest ut her er bra nok!

 

Det er kun Telia sitt nett som har bra nok dekning! Å Telia har noen tjenester som kun de har! Som gjør det uaktuelt å være kunder hos andre!

 

Å kundeservice er ikke med her! Der Telia er de eneste som har bra nok kundeservice!

 

Mens som alle vet har telenor inkludert alle selskap eiet av telenor ingen kundeservice å behandler sine kunder & tideligere kunder dårlig! Har du hvert kunde hos telenor, da aksepterer de ikke at du ikke vil være kunde der lenger!

 

Kommer til å dele mer om de andre spennende tema på moddi.blog & imoddi.blog fra å med 2018!

 

Med vennlig hilsen

Teknologi Nerd & Geek Internet Moddi

 

Jeg er kunde hos Telenor og kan ikke klage på kundeservice syntes det er bra nok! Telenor er litt dyrerer en andre men det får man vel igjen på service og stabilitet også mange fine tillegg til abo. som eksempel Fri Norden til kr 9 per måned syntes dette er topp!

Lenke til kommentar

bla bla bla

Det er kun Telia sitt nett som har bra nok dekning! Å Telia har noen tjenester som kun de har! Som gjør det uaktuelt å være kunder hos andre!

bla bla bla

 

vel... kom ned til Sørlandet og du kommer til banne høylydt over det absolutt ræva dekningen til Telia i det man knapt har kommet ut av by-sentrumene.

bor 10min øst for Arendal og kan ikke ha Telia eller noen abon. som bruker Telia nettet da jeg ikke kan ringe ut av mitt eget hus (full 4G dekning med Telenor nett, Telia får 1 prikk på GPRS)

E18 Arendal-Kr.Sand og Telia er en eneste stor hakke-fest.

 

 

at Telenor har tildels begredelig kundeservice er dog ikke ukjent, dog kan de kontaktes i motsetningen til en del andre firmaer som tar alt kun online og om man er heldig svarer på eposter kanskje 2-3 uker senere

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes oversikten gir gode svar. Kan ikke klage for mye på noe som tross alt er gratis.. ?

 

Savner at tabellene viser operatør som server telesignalene. Noen liker Telia, andre Telenor. Så har man ICE..

 

Tabellen bør også vise om det er roaming i utlandet.

 

Et poeng som det er lett å overse er om selskapene har roamingavtaler med i utlandet er gide/dårlige.

 

Hvis man velger å ha mye GB pga ønske om å surfe på reise er det kjipt å se at den utenlandske teleoperatøren har en jallaconnection og du skjelden får mer enn 3G der de "seriøse" tilbyr 4G.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...