Gå til innhold

ANMELDELSE: Playerunknown's Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant at dere har anmeldelse klart allerede noen timer etter spillet er lansert når det gjelder dette spillet, mens andre anmeldelser ofte kommer flere dager etter utgivelse.

 

Mener også at det er merkelig at et spill som stort sett består av kjøpte assets, har elendig nettkode og andre problemer fremdeles kan oppnå 8/10.

 

Når det er sagt, spillet er artig når man tar det for det det er, men syns at problemene spillet har og har hatt i lang tid bør trekke mer enn usselige 2 poeng.

 

Men innser at jeg er alene om denne meningen.

Endret av Tullefanten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant at dere har anmeldelse klart allerede noen timer etter spillet er lansert når det gjelder dette spillet, mens andre anmeldelser ofte kommer flere dager etter utgivelse.

 

De har hatt muligheten til å spille dette en stund...

 

Mener også at et spill som stort sett består av kjøpte assets, har elendig nettkode og andre problemer fremdeles kan oppnå 8/10.

 

Det fikk jo 8/10 så... Du mener det samme som anmeldelsen?

 

Når det er sagt, spillet er artig når man tar det for det det er, men syns at problemene spillet har og har hatt i lang tid bør trekke mer enn usselige 2 poeng.

 

Hvorfor skulle noe som gjaldt for en beta versjon være negativt for det ferdige?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han sikter nok til at Gamer.no mener at det skal være mulig å gi dette spillet 8 av 10, tror ikke det er noe Tullefanten er spesielt enig i.

 

Etter min mening er spillet en klar 9 av 10. Det er så utrolig gøy og det gjør veldig mye utrolig bra og det fortjener anerkjennelse for det. Polygon smelte til med en 10 av 10.

 

Spillet har utviklet seg noe enormt igjennom året og det har blitt veldig bra. Det største problemet nå er rubberbanding og serverlag. Det er dessverre alt for mye av dette, selv på live serverne og det er ikke bra nok.

Lenke til kommentar

Interessant at dere har anmeldelse klart allerede noen timer etter spillet er lansert når det gjelder dette spillet, mens andre anmeldelser ofte kommer flere dager etter utgivelse.

 

Mener også at et spill som stort sett består av kjøpte assets, har elendig nettkode og andre problemer fremdeles kan oppnå 8/10.

 

Når det er sagt, spillet er artig når man tar det for det det er, men syns at problemene spillet har og har hatt i lang tid bør trekke mer enn usselige 2 poeng.

 

Men innser at jeg er alene om denne meningen.

 

Elendig nettkode? Har aldri spilt et spill som er så responsivt med tanke på hits og så mye gameplay muligheter samtidig med 99 andre spillere. Dette er langt bedre enn hva jeg har opplevd i spill som Battlefield som ikke har like mange spillere engang.

Spillet er knallbra og har ingen problem med det. Godt over 100fps stort sett hele tiden og bugsene jeg har opplevd har vært utrolig små. Har 340 timer i spillet nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk fort i svingene, mente det er rart at et spill med så store problem fortsatt får 8/10. Syns dette blir helt feil, uansett hvor underholdene spillet er.

 

Og spillet sliter skikkelig med nettkoden, dette er allment kjent og spillets største problem, selv om andre spill også gjør dette.

 

Ser frem til en ordentlig spillutvikler kommer på banen og lager et spill innenfor samme sjanger med assets de har laget selv, flere enn 4 ulike hus om og om igjen, bedre grafikk og bedre flyt. Med en gang det skjer blir dette spillet glemt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det klart dette spillet blir glemt, det vil jo ta minimum 1,5år+ før vi får et AAA Battle Royale spill og da er jo PUBG såpass gammelt at det er jo helt naturlig at det vil være langt mindre populært. Grafikken er da ikke så ille om du spiller på grei oppløsning og med High-Ultra og det flyter jo temmelig bra både med tanke på gameplay og ytelse. Det er jo nettopp gameplay som er så bra med dette spillet. Men på serverbiten så trengs det forbedringer.

Lenke til kommentar

Gikk fort i svingene, mente det er rart at et spill med så store problem fortsatt får 8/10. Syns dette blir helt feil, uansett hvor underholdene spillet er.

 

Og spillet sliter skikkelig med nettkoden, dette er allment kjent og spillets største problem, selv om andre spill også gjør dette.

 

Ser frem til en ordentlig spillutvikler kommer på banen og lager et spill innenfor samme sjanger med assets de har laget selv, flere enn 4 ulike hus om og om igjen, bedre grafikk og bedre flyt. Med en gang det skjer blir dette spillet glemt.

 

Det spillet finnes allerede. Fortnite har både penere grafikk og flyter som en drøm. Jeg har enda ikke opplevd noen problemer med det spillet. 100% gratis er det også :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortnite Battle Royale er jo et ganske så annerledes spill, blir jo som å sammenligne Team Fortress og Battlefield.

Selv om det er annerledes så har de også mange likheter. Blir mere som å sammenligne Team Fortress med Overwatch. De er også ganske forskjellige, men deler mye av det samme å.

Endret av TheKims
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det er et rart resultat.

Det knapt noe content i spillet.

Ikke noe single player eller lignende.

Ikke noe progresjons system.

Det er fult av bugs.

Spillet sliter med ytelse.

Ikke er det balansert heller.

Grafikk valg kan få deg drept...

Det har også mikrotransaksjoner.

 

Om dette får trekke ned på andre spill, så bør det vel trekke ned på dette også? Eller hadde spillet fått 14/10 uten problemene?

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det er et rart resultat.

Det knapt noe content i spillet.

Ikke noe single player eller lignende.

Ikke noe progresjons system.

Det er fult av bugs.

Spillet sliter med ytelse.

Ikke er det balansert heller.

Grafikk valg kan få deg drept...

Det har også mikrotransaksjoner.

 

Om dette får trekke ned på andre spill, så bør det vel trekke ned på dette også? Eller hadde spillet fått 14/10 uten problemene?

 

Hvordan er det et problem at det ikke er SP?

 

Progresjonssystem er det bare digg at det ikke har. Progresjonen er at man blir bedre og får den deilige kyllingmiddagen.

 

Ytelse er ikke viktigere enn gameplay. Gameplay kommer først,så kan man fikse ytelse. Og på PC yter det helt greit.

 

Mikrotransaksjoner er kun kosmetisk, så ikke noen big deal.

 

Det er bugs og det skal det også trekkes for.

 

Alt i alt,8/10 er akkurat der det skal være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke mange bugs i spillet nå, de har gjort en temmelig god jobb med spillet og det fungerer veldig bra nå. Men serverne sliter noe voldsomt, live serverne er jo tilnærmet uspillbare for øyeblikket og det er jo temmelig latterlig da de burde ha klart å forvente pågangen når de tross alt har vært på nesten 3 millioner samtidige spillere i løpet av early access også kveler live serverne allerede ved 1,5-2 millioner på lanseringsdagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Spillet er supermorro. Har ikke hatt det så gøy som dette på lenge. Dette alene gir toppkarakter for meg. Hvis man skal se mer på det tekniske og grafiske, så er det ingen toppkarakter - men herregud for et spill det er!

Lenke til kommentar

Han sikter nok til at Gamer.no mener at det skal være mulig å gi dette spillet 8 av 10, tror ikke det er noe Tullefanten er spesielt enig i.

 

Etter min mening er spillet en klar 9 av 10. Det er så utrolig gøy og det gjør veldig mye utrolig bra og det fortjener anerkjennelse for det. Polygon smelte til med en 10 av 10.

 

Spillet har utviklet seg noe enormt igjennom året og det har blitt veldig bra. Det største problemet nå er rubberbanding og serverlag. Det er dessverre alt for mye av dette, selv på live serverne og det er ikke bra nok.

post-88331-0-51644000-1513904300_thumb.jpg

 

Derfor du mener det er 9 av 10? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Yatzee og Ludo på hytta kan være morro det også, men 8 av 10 vet jeg ikke helt :hm:

 

Noen synes det er gøy å resirkulere også, men det betyr ikke at det er like gøy som å hoppe i fallskjerm. Har man det veldig gøy, så er vel det en indikasjon på at spillet er bra. Langt fra feilfritt, men bra for den som koser seg :)

Lenke til kommentar

Gikk fort i svingene, mente det er rart at et spill med så store problem fortsatt får 8/10. Syns dette blir helt feil, uansett hvor underholdene spillet er.

 

Og spillet sliter skikkelig med nettkoden, dette er allment kjent og spillets største problem, selv om andre spill også gjør dette.

 

Ser frem til en ordentlig spillutvikler kommer på banen og lager et spill innenfor samme sjanger med assets de har laget selv, flere enn 4 ulike hus om og om igjen, bedre grafikk og bedre flyt. Med en gang det skjer blir dette spillet glemt.

 

Nå kommer jo nok CS:GO snart på banen med Battle Royal modus da. Ligget skjult i mange oppdateringer, kanskje det kan bli bra, hvem vet. Vil påstå vertfall at PUBG leverer sterkt med tanke på hitreg etc, der mange andre spill sliter.

 

Nå vet ikke jeg med deg, men når jeg spiller PUBG er ikke jeg så altfor opptatt med hvor ulike hus ser ut. Er mest opptatt av å få lootet, komme meg videre og skaffe en chicken dinner. Men ser hva du mener, kommer nok etterhvert. Ble en del forskjellig hus på det nye mappet da.

Lenke til kommentar

Elendig nettkode? Har aldri spilt et spill som er så responsivt med tanke på hits og så mye gameplay muligheter samtidig med 99 andre spillere. Dette er langt bedre enn hva jeg har opplevd i spill som Battlefield som ikke har like mange spillere engang.

Spillet er knallbra og har ingen problem med det. Godt over 100fps stort sett hele tiden og bugsene jeg har opplevd har vært utrolig små. Har 340 timer i spillet nå.

 

Du burde spille lotto, med den flaksen din vinner du garantert førstepremie. Flere uker på rad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...