Gå til innhold

Norges indie redaksjon - Level Up Norge - Demmes største høydepunkter


Anbefalte innlegg

Level Up Norge har ikke hatt noe store høydepunkter i det siste. Det er derfor det har vært stille i denne tråden.

MV5BNTRjMGQzY2ItMDMwNy00MDk3LTg5ZWEtOGY3

 

 

Du finner også denne herlige gjengen på:



Årets spill...

 

...fra 2019:

 


...fra 2018:

 

 

 

 

 

 

 

 

 



...fra 2017:

 

 

 

 

 



Jubileumsshow

 


4-års Jubileum [15.feb.2020]

 

 

3-års Jubileum [15.feb.2019]

 

 

 

 

 

 




2-års Jubileum [15.feb.2018]

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Annet

 

NMBU: En fra Level Up var med på å bygge fremtidige Oslo den 16. mars. Det ble streamet live den dagen på twitch. NMBU står bak det konsepet der. Er veldig usikker om når tid opptaket fra den dagen legges ut. Det kan ta dager,
uker, måneder, år, kansje aldri, til det skjer. Hvem vet!! :huh:Men uansett så skal det gå ann å sen den på twitch
Level Up sin Twitch kanal.
:wee:I etter tid har jeg oppdaget at de videoene fra NMBU dagen ikke lenger fungerer, det er noe jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg mener jeg husker at jeg fikk lov å dele de vidoene også, jeg nekter å tro at det ikke kan være det. :ohmy::ohmy:
https://www.twitch.tv/videos/239310499
https://www.twitch.tv/videos/239327795

 

Live Podcast: Level Up hadde Live Podcast den 17. Januar 2020 i Kristiansand.

 

Premierefest: Level Up hadde premierefest av 71° NoScope - EXP On The Beach den 1. juli 2019.

 

Tiltcast: Den herlige gjengen Level Up var på Tiltcast den 6. oktober 2019.

 

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg er selv veldig glad i Level Up, men jeg må bare spørre hva som er din rolle i forhold til denne gjengen? Spam'en din henger ikke helt på greip i forhold til responsen du får.

Jeg har ingen rolle i Level Up gjengen, vil bare dele ut det dem gjør, for å få opp seere antallet demmes. :wee: Spam'en min!! Jeg har ikke irriterende spam. Max to av det samme, sjeldent tre ganger. Det har jeg faktisk loft Frida også, at jeg holder meg på det, that sitt. Det skal ikke være så irriterende, som før. :wee: Og hvordan kan du vite om min respons? :hmm: Jeg har faktisk spurt dem om hva jeg har lov å dele av demmes videoer. Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg må nåkk skuffe dere. Fredag den 16. Mars. Det vil ikke komme live av det store store som skal skje. Frida nevnte det selv i live streamen i går. Men hun sier at det skal komme opptakk av den.

Glem det jeg sa, jeg har misforstådt. Jeg trodde at de snakket om twitch:huh:  Så viste det seg at de snakket om siden NMBU si side, det er der det ikke vil bli streamet live. :wee: Håper ikke at dere er sinte på meg, pga denne misforståelsen. :ohmy:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...