Gå til innhold

Tips til hvordan få tak i Dragonball manga på Norsk.


Anbefalte innlegg

Heisann. :)

 

Som ungdom så begynte jeg og lese Dragonball og kjøpte alle 42 volumene som kom ut. Nå etter noen år og noen flyttinger så ser det ut som at Volum nummer 13 og 14 har forsvunnet. 

Nå har det seg slik at min stedatter syntes bøkene så kule ut og har blitt helt hekta på dem.. Så da lurer jeg på om noen her vet hvordan jeg kan få tak I Volum 13 av den Norske versjonen av Dragonball som ble gitt ut av Schibestad forlagene? (Den med sort cover, og et stort helbilde av alle karakterene på margen).

 

 

Nummer 14 har jeg allerede klart å fått tak  I fra en kompis av meg. Det hadde vært supert om noen av dere hadde et solid tips, eller eventuelt hadde og selge meg. Jeg har lett gjennom finn og prøvd å googlet litt uten noe hell.

 

 

Å lese på engelsk på nettet blir desverre uaktuelt da hun enda er såpass ung at hun ikke kan engelsk godt. Det er også ganske viktig at det er den rette versjonen av boken slik at vi får det perfekte store bildet i bokhyllen vår :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Outland gir ut Dragonball på norsk. Dette er riktignok bøker som samler 3 volumer i en, og siste utgave er 10-11-12. Det betyr at det kanskje blir litt venting dersom du ikke får tak i det på andre måter, men det kommer i alle fall.

(Link til 10-12: https://www.outland.no/dragon-ball-dragon-ball-3-i-1-no-10-11-12-toriyama-akira)

 

Edit: Sorry. Leste ikke førstepost nøye nok. Hvis du må ha de "originale" utgivelsene, så vil jeg anbefale å lete på bruktsjapper/Fretex. Jeg kommer jevnlig over de norske utgavene av både Dragonball og One Piece, selv på de minste tettsteder i landet.

Endret av Raspeball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...