Jump to content
Shala

Super Teamflash søker spillere i Counter-Strike: Global Offensive [4. divisjon - Telenorligaen]

Recommended Posts

Heihei!

Teamflash ser etter en helt ny roaster på "Super Teamflash" som skal spille i 4. div til februar. IGL, Awper, Support, Entery, Lurker.

Tryouts vil bli fortløpende! Sjekk minstekravende våre. Hvor godt du aimer er ikke avgørende, alle er velkommene! :)

Minstekrav:

- Pracctider - mandag, torsdag (19:30 - 22:30), Søndag 14:00 - 20:00 (denne er litt løs)

- 16+ år

- Må kunne norsk/engelsk

- Må ha det nødvendige utstyret (altså mic, pc, og alt rundt dette)

- Godt humør, forstå at folk vil ditt beste når det blir gitt tilbakemeldinger, høre på leder og jobbe med utviklingsmål.

For å ta en prat med oss legg igjen i kommentarfeltet: Alder, timer, faceit/Esea level (ikke super viktig), Rolle.

https://www.gamer.no/klubber/super-teamflash/50533

Se hele utlysningen på Gamer.no

Halla

Jeg er 16 år. Jeg kan spille når som helst hvis ikke det skjer noe viktig.

Jeg har spilt cs i 3 1/2 år. Har 4000 timer.

Jeg har spilt på flere lag tidligere, rykket akk opp til 4 div med mitt nåværende lag, men leter etter nye muligheter og nye teammates.

Jeg er lvl 10 på faceit (Rykker litt opp og ned av lvl 9 :p)

Jeg er entryfragger, men kan også spille support og awp. Jeg er akkurat nå entryfragger, som jeg foretrekker men jeg kan godt skifte rolle hvis det trengs :)

Jeg prater godt engelsk og såklart norsk :D

Jeg tar imot kritikk på en god måte og har for det meste et godt humør!

Håper på et positivt svar :D

hei, er 17 år spilt cs i 2 år no, begynte å ta det seriøst for et år siden ish.

har 2300timer og main våpene mitt er awp

har tid å pracce nesten hver dag i uken og var b på esea, e c no og spiller mye faceit (npl) og er level 4

kontakt meg på steam: http://steamcommunity.com/id/raceers/ helst skriv som kommentar hvis en av dere adder meg (får mange som prøver å scamme som adder)