Gå til innhold

Giskes omgang med 19 år gammel politiker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer Haddy Njie til å stille som programleder som planlagt i kveld?

Liker ikke hun heller noe særligt, men syns litt synd på hun nå.

 

merk mine ord, hun gjør det slutt med giske når dette har roet seg. gi det noen måneder

Lenke til kommentar

Denne nyheten kan by mange effekter. Jeg ser for meg at dette betyr slutten for Giske og Støre. I ytterste konsekvens - ikke sannsynlig - kan dette dytte AP utenfor stupet. 

 

Etter min mening burde ikke Støre støttet Giske i like stor grad som han har gjort. Nå risikerer han å bli med i dragsuget. En ideell løsning ville vært å permittere, for deretter å sparke Giske.

Nå vil AP, mest sannsynlig, miste mer oppslutning. I kombinasjon med valgnederlaget er nedgangen dramatisk. 

Endret av På den andre siden.
Lenke til kommentar

Ap har kjempet for å overleve siden 1980, da Gro ble satt inn for å berge en tidlig undergang.
Hadde det ikke vært for sterk tradisjon, nettverk, posisjoner og pinefulle tilpassnings-bestrebelser ville de vært ferdige før.
Arbeiderpartiets dager som stort parti er nok snart talte, det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne at alle leser denne før dere poster mer kritikk av Trond Giske. Håper at linken virker, hvis ikke finner dere lett historien på db.no.

 

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/na-er-han-etablert-familiemann-med-barn-og-kone-det-er-klart-dette-er-et-helvete/69210392#_ga=2.237007744.1057163333.1512405420-999539786.1512405418

 

Leste også overskrift om at han har fått sykemelding i avisa 23. desember.

 

Det er da mange som har det betydelig verre en han. Fra samme avis:

https://www.dagbladet.no/nyheter/rammet-av-tampongsyken-matte-amputere-beinet/69203601

 

Dette fikser sikkert legen hans ved å skrive ut antidepressiva for å numme hjernen for å redusere grubling. Samt noen piller for å ta de verste angstanfall tipper jeg.  Hvorfor skal vi synes så ekstra synd på akkurat han, fordi han er mediakjendis? Det er hans egen og partiets dumskap som er skyld i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei? I en domstol blir man iallefall dømt på bevis. Her skal folkedomstolen med det politiske biaset til media dømme deg nord og ned, basert på påstander. Hvilket det ikke er trenger å være hold i. Anklager du noen så bør du holde din sti ren, ved at det er mulig å etter gå påstanden din. 

 

Hvem man skal tro på? Jeg velger å tro den som kan bevise at det man sier er faktisk sant! Har man ikke bevis? Er det bare ord mot ord, og om mulig bare en løgn..  

 

 

Du har sikkert rett. Men, jeg synes at denne saken er mye mer spennende enn f.eks. Orderud-saken, som verserte media som en landeplage i alt for mange år.

 

Nå mangler det bare at Giske også skriver bok om sine hendelser med saken.

 

Fram med popcornet  :wee:

Lenke til kommentar

 

Nei? I en domstol blir man iallefall dømt på bevis. Her skal folkedomstolen med det politiske biaset til media dømme deg nord og ned, basert på påstander. Hvilket det ikke er trenger å være hold i. Anklager du noen så bør du holde din sti ren, ved at det er mulig å etter gå påstanden din. 

 

Hvem man skal tro på? Jeg velger å tro den som kan bevise at det man sier er faktisk sant! Har man ikke bevis? Er det bare ord mot ord, og om mulig bare en løgn..  

 

 

Du har sikkert rett. Men, jeg synes at denne saken er mye mer spennende enn f.eks. Orderud-saken, som verserte media som en landeplage i alt for mange år.

 

Nå mangler det bare at Giske også skriver bok om sine hendelser med saken.

 

Fram med popcornet  :wee:

 

 

Nå mangler vi eksempler på falske beskyldninger som krydrer denne såpe-operaen !

Lenke til kommentar

Forresten: har de som har varslet om Giske, vært økonomisk avhengige av han (som en slags leder i et arbeidsforhold) ?

 

I fall ikke, så er det vel ikke noe "maktforhold" i relasjonene?  F.eks. mitt forhold til han er som et hvilket som helst annet menneske. Slettes ikke "ovenfor" meg :-)  Og har han vært med i mitt fotballag - så har han sannsynligvis vært "nedenfor" meg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ap har kjempet for å overleve siden 1980, da Gro ble satt inn for å berge en tidlig undergang.

Hadde det ikke vært for sterk tradisjon, nettverk, posisjoner og pinefulle tilpassnings-bestrebelser ville de vært ferdige før.

Arbeiderpartiets dager som stort parti er nok snart talte, det er jeg ganske sikker på.

At de er ferdige som stort parti er det beste for Norge. Sosialistene har rasert Sverige med innvandring, slik vil vi ikke ha det her. Satser på MORNA AP. Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Det virker umiddelbart noe "forhenværende" når enkelte omtaler Giske som en mektig mann som derfor ikke bør sjarmere noen som helst dame uansett arbeidsforhold til dem. For meg virker det nærmest middelaldersk - eller noe fra et muslimsk land, kanskje, der, ledere er "skikkelige" ledere - både militært, sivilt og åndelig - noen ganger med rett til "drepe :-) Eller i hvert fall rett til å fengsle hvem som helst av sine undersåtter. Som småguder, lissom :-) Det var jo mye av slikt i middelalderen. Og vi har jo en slik leder i vårt sørlige NATO-land.

 

Men såpe-opera er gøy da :-)

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Forresten: har de som har varslet om Giske, vært økonomisk avhengige av han (som en slags leder i et arbeidsforhold) ?

 

I fall ikke, så er det vel ikke noe "maktforhold" i relasjonene?  F.eks. mitt forhold til han er som et hvilket som helst annet menneske. Slettes ikke "ovenfor" meg :-)  Og har han vært med i mitt fotballag - så har han sannsynligvis vært "nedenfor" meg :-)

 

Nei, jeg tror at du tar feil her. Når det er en leder i en organisasjon, så antar man også at slike besitter en viss inflytelse. Landsmøter og landsmøteavstemninger eller ikke. En del slike ledere går nok opp på talerstolen med litt oppmuntring før landsmøteavstemninger, samt at de kanskje har en viss inflytelse på eventuell valgkomité også. På tross av at en valgkomité skal være uavhengig.

 

Har sett noe dritt vedrørende valgkomité før jeg, så dette vet jeg at kan skje. Det er rett og slett en korrupt oppførsel det. Men, noe som noen ganger kan være verre å rydde opp i faktisk.

 

En må faktisk forvente at enkelte blant disse kvinnene kanskje den gang da som ung, faktisk hadde ambisjoner om å klatre med karriere innad i partimedlemsrekkene. Noe annet finner jeg at er ulogisk. (merk: at jeg påpeker at enkelte av disse individene (her kvinner) kan ha tenkt seg en karriere)

 

 

Det virker umiddelbart noe "forhenværende" når enkelte omtaler Giske som en mektig mann som derfor ikke bør sjarmere noen som helst dame uansett arbeidsforhold til dem. For meg virker det nærmest middelaldersk - eller noe fra et muslimsk land, kanskje, der, ledere er "skikkelige" ledere - både militært, sivilt og åndelig - noen ganger med rett til "drepe :-) Eller i hvert fall rett til å fengsle hvem som helst av sine undersåtter. Som småguder, lissom :-) Det var jo mye av slikt i middelalderen. Og vi har jo en slik leder i vårt sørlige NATO-land.

 

Men såpe-opera er gøy da :-)

Nå synes jeg du håner evt. berørte seksualiserte kvinner i denne saken, med det du skriver der. Det er jo bare svada, for å forsøke å forrykke fokuset der fokuset lå/ligger.

 

At ledere har en viss påvirkning er ikke urimelig. Skjer over alt i arbeidslivet og organisasjoner ellers.

Endret av G
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

At ledere har en viss påvirkning er ikke urimelig. Skjer over alt i arbeidslivet og organisasjoner ellers.

 

 

Egenlig interessant kommentar. Og her kan en ane en viss kulturell forskjell mellom Østlandet og Trøndelag? I Trøndelag ser man vel mindre på "ledere" som "rocke-stjerner" - men heller som helt vanlige folk som tilfeldigvis utfører visse koordinerende oppågaver en periode. Folk som man gjerne kan drikke og utføre "rævkrok" og bryte håndbak med? På Østlandet har man mer tradisjoner for overklasse og autoritet? Giske er trønder og ser vel ikke på seg selv som noen svevende høyt der oppe et sted?

 

Apropos rocke-stjærner:

når jenter henger etter dem, og de blir sjarmert, er de da kriminelle (rocke-stjernene altså) ?

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Forresten: har de som har varslet om Giske, vært økonomisk avhengige av han (som en slags leder i et arbeidsforhold) ?

 

I fall ikke, så er det vel ikke noe "maktforhold" i relasjonene?  F.eks. mitt forhold til han er som et hvilket som helst annet menneske. Slettes ikke "ovenfor" meg :-)  Og har han vært med i mitt fotballag - så har han sannsynligvis vært "nedenfor" meg :-)

 

 

 

Det er et hierarki, og Giske sto over denne jenta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...