Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du erfaring med eskorte?!


Karljohan113

Anbefalte innlegg

Etter å ha kikka på eskorter på div nettsider, fikk jeg kjempe lyst til å kose meg litt i jula  :xmas:

 

Men da jeg har aldri gjort dette før har jeg par spørsmål: 

 

Har googlet mobil nummere til flere og det samme nummeret blir brukt på forskjellige nettsider og av ulike jenter er det bare scam eller har disse jentene nummer til en hallik som organiserer alt? 

 

Du som har erfaring, kan du fortelle kort hvordan det foregår? 

 

Siden kjøp er ulovlig, hvis jeg skulle bli rana eller lignende så kan jeg ikke gå til politiet akkurat, noensinne hørt om noen som ble rana eller lignende ved bruk av eskorte? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hørt om noen som er blitt ranet, men noe av problemet når det er ulovlig er at det hele blir veldig lite gjennomsiktig og man aldri helt vet hva man går til. Av åpenbare grunner bør du ikke forvente at jenta er den samme som på bildet (selv om det ikke trenger å bety at hun ikke er pen).

 

Personlig ville jeg anbefalt å heller ta en tur til et av de mange, flotte luksusbordellene som finnes rundt om i Europa i landene der det er lovlig. Da er det langt mer ordnede forhold, du får bli kjent med jentene før dere eventuelt har sex og prisene er under halvparten av hva de er i Norge. Selvfølgelig blir det da litt ekstra styr med fly og hotell, men mest sannsynlig sitter du igjen med en langt bedre opplevelse.

 

 

Tar en råsjans og går utfra at TS ikke er ute etter mannlige prostituerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan du ikke heller finne en "vanlig jente" på byen? Regner med det føles mye bedre for deg om du faktisk vet at jenta vil ha sex med deg. Samtidig er det mindre sjanse for at du blir ranet, lurt eller at du faktisk støtter menneskehandel. Så sparer du penger og da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han snakker om eskorte, ikke å plukke opp trafficking-ofre fra gata. Eskortedamene er ofte sine egne sjefer og driver med det fordi de synes det er en morsom måte å tjene litt ekstra ved siden av studiene. Disse damene tar ikke kunder de ikke har lyst til å ligge med.

 

Med mindre man er Brad Pitt eller Petter Stordalen er det å skulle finne en "vanlig jente" på byen omtrent som å spille i Lotto. Dessuten: hvis man vil ha en burger så går man til burgersjappa, man løper ikke rundt og spør tilfeldige folk om de har lyst til å lage en burger til deg.



Anonymous poster hash: b9aff...b79
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Eskortedamene er ofte sine egne sjefer og driver med det fordi de synes det er en morsom måte å tjene litt ekstra ved siden av studiene. Disse damene tar ikke kunder de ikke har lyst til å ligge med.

 

 

Anonymous poster hash: b9aff...b79

 

 

Lol, det kan du fortsette å tro, hvis det får deg til å føle deg bedre.

 

Anonymous poster hash: e1bfb...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har noen single kompiser som har brukt en del eskorte. Både i Norge og utlandet. Har aldri hørt om ran eller lignende. Eneste er at en gang i blant er det falske bilder, selv om dama kan være like fin som bildet. Og største problemet de har hatt er å bli avhengig og bruke alt for mye penger på det.

Lenke til kommentar

 Dessuten: hvis man vil ha en burger så går man til burgersjappa, man løper ikke rundt og spør tilfeldige folk om de har lyst til å lage en burger til deg.

 

Haha! Elsker bildet. Haha!

 

"Lag en burger til meg a' pliiis!"

"Nei."

"Men jeg er så jæævlig sulten!"

 

Problemet er vel kanskje hvor ulik en person er fra en burger.

Jeg er ikke nødvendigvis imot at sex kan være en vare, men skippergata er ganske føkkings far fra Burger King (I opplevelse, ikke fysisk avstand.)

-Hvis man vil ha unge, stikker man på fødselavdelinga på ullevål, man løper ikke rundt i byen, og spør tilfeldige folk om de kan lage unge til deg.  

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Prøvde eskorte på tidlig 2000 tallet via en populær nettside. Var selv jomfru i tyveårene av diverse grunner, hovedsaklig pga sykdom.

 

Fikk en adresse i Oslo vest via sms, og ble møtt av en meget vakker dansk dame i tidlig 30 åra. Hun var veldig hyggelig og åpenbart resurssterk. Før selve akten fikk jeg massasje, og vi skavlet mye. Hun spurte meg om alt mulig og fortalte alt mulig om seg selv. Sexen var så som så, men det var fordi jeg var uerfaren. Men selve opplevelsen var helt topp. Første og eneste gangen jeg har hatt sex med en dame fra øverste hylle. Hun var en solid 10 på skalaen. 

 

Skal du prøve vil jeg anbefale at du går for en skandinavisk dame.



Anonymous poster hash: a3e84...248
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du ikke heller finne en "vanlig jente" på byen? Regner med det føles mye bedre for deg om du faktisk vet at jenta vil ha sex med deg. Samtidig er det mindre sjanse for at du blir ranet, lurt eller at du faktisk støtter menneskehandel. Så sparer du penger og da!

Er ikke like lett å få dame eller ligg for alle.

Noen går i årevis selv om de gjerne ville hatt seg mens andre knuller en ny partner hver helg og mer.

 

Synes det er helt naturlig at noen føler behov for å betale for det. Det er samfunnet som forbyr lovlig prostitusjon som er problemet, ikke prostitusjonen.

Forbudet har kun ėn reell funksjon; å øke antallet voldtekter i samfunnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Kan du ikke heller finne en "vanlig jente" på byen? Regner med det føles mye bedre for deg om du faktisk vet at jenta vil ha sex med deg. Samtidig er det mindre sjanse for at du blir ranet, lurt eller at du faktisk støtter menneskehandel. Så sparer du penger og da!

Er ikke like lett å få dame eller ligg for alle.

Noen går i årevis selv om de gjerne ville hatt seg mens andre knuller en ny partner hver helg og mer.

 

Synes det er helt naturlig at noen føler behov for å betale for det. Det er samfunnet som forbyr lovlig prostitusjon som er problemet, ikke prostitusjonen.

Forbudet har kun ėn reell funksjon; å øke antallet voldtekter i samfunnet.

 

Tror kanskje det handler litt om hva slags damer man prøver seg på. Føler meg litt ekkel og overfladisk når jeg sier det, men det kan hjelpe å gå ned noen "nivå". Dessuten kommer jo ikke damer løpende heller, så om man prøver aktivt ute på byen blir det nok napp til slutt.

 

Jeg er enig i at prostitusjon burde vært lovlig, men nå som det er forbudt å kjøpe seksuelle tjenester synes jeg det bør være absolutt siste utvei. Om ts føler det er verdt risken mtp ran, kjønnsykdommer eller å bli tatt for å kjøpe sex så er det helt ok :) Så lenge du tenker godt over det før du faktisk gjennomfører. 

Lenke til kommentar

Leste AKKURAT nå i VG at det bare er 5 personer som har blitt dømt for kjøp av sex, fordi politiet må se betalingen utføres, OG må vite at de faktisk har hatt sex.

 

Eskorte er følgelig enda tryggere, fordi de har større interesse av å sikre kundene sine, og fordi du gjerne gjør noe annet enn bare å ha sex.

 

 

Anonymous poster hash: 46740...65a

Link?

Lenke til kommentar

Lol, det kan du fortsette å tro, hvis det får deg til å føle deg bedre.

 

Anonymous poster hash: e1bfb...a7c

 

 

http://universitas.no/nyheter/58011/studentene-som-selger-sex

 

Det er trist at dine fordommer om prostituerte har forledet deg til å tro at alle sammen er trafficking-ofre som er tvunget til å drive med det. Jeg skjønner at tanken på at noen jenter faktisk liker sex og ser på det som en morsom måte å få inn litt ekstra penger på gjør veldig vondt.

 

Problemet er vel kanskje hvor ulik en person er fra en burger.

Jeg er ikke nødvendigvis imot at sex kan være en vare, men skippergata er ganske føkkings far fra Burger King (I opplevelse, ikke fysisk avstand.)

-Hvis man vil ha unge, stikker man på fødselavdelinga på ullevål, man løper ikke rundt i byen, og spør tilfeldige folk om de kan lage unge til deg.  

 

 

Nå var det, som jeg sa, heller ikke snakk om å plukke opp trafficking-ofre fra Skippergata. Ikke lat som om gateprostitusjon er den eneste formen for prostitusjon som finnes.

 

Tro det eller ei, men jeg trodde du mente eskorte.

 

Hvorfor skriver du ikke hore, når det er det du vil ha?

 

Oh, sweet summer child. Jeg husker også tilbake til en uskyldsren tid der jeg trodde det var en forskjell.

 

Anonymous poster hash: b9aff...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...