Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 3 rykte/hype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare EA dropper loot boxes og alt mulig pengekrevende shit så blir det bra!

 

Må gå tilbake til røttene som gjorte BF vietnam så bra. Digga stemningen! Sitte i Bell Huey og høre på Fortunate Son av Creedence Clearwater Revival på radion. Mmmmm!

 

Bad Company 2 er jo et kremspill også. Om Dice gjør alt rett her kan det bli særdeles bra!! 

Lenke til kommentar

De kan godt ha loot kasser så lenge det ikke påvirker gameplay, altså kun kosmetiske ting. 

DICE/EA har jo fått endel tyn når det gjelder Premium modellen å at det splitter communityet,

så visst det skal være gratis for alle så må de jo hente penger noen plass. 

 

Jeg personlig har ikke noe i mot å betale for Premium, å jeg har gjort det i både BF3 og 4.

De to spillene har gitt meg over 3000 timer med morro, så jeg synes det er vel verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problem med HUD og GUI i de siste Battlefield spillene.

Er vel eneste BF3 som var laget med tanke på konsoller.

 

Nei, problem og problem.. Bare husker en som la ut et konsept før lansering av BF3 som var så utrolig mye bedre enn det som DICE lagde. Både enklere, penere og mer oversiktlig.

Syns det har vært et styr uten like å endre utstyr på våpen osv, mer enn hva som burde vært nødvendig.

Lenke til kommentar

BF1 menyene var helt grusomme i betaen hvertfall, slik som resten av spillet også :( Aldri vært noen stor fan av konsollutgaven av BF->BC, men med BF1 så har jo også BF serien blitt fordummet til det helt groteske. Men om de kommer seg bort fra WW hengemyra så er jo det positivt. Men tipper de klarer å rasere hele spillet med massive mikrotransaksjoner. :(

Lenke til kommentar

Jo, BC2 er det ikke så mange som spiller lenger, akkurat (Jeg gjør det). Jeg har mye flere timer i BC2 enn i BF4. BF1 gadd jeg ikke kjøpe.

Jeg har rimelig mange timer i alle Battlefield spill. Mest på BF2. Rart du ikkje "gadd" å kjøpe bf1. Jeg synes det er veldig bra. Alle bf spill tar litt tilvenning, ved å gå fra et bf til et annet.

 

557 timer i bf1 til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...