Gå til innhold

Conan Exiles bryter ut av Early Access til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ...

Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. :p Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat.

 

Fårhåpentligvis er det mer kompatibelt og ikke rene bug/glitch helv* jeg hadde sist jeg spilte det..

Det har blitt rullet ut mange oppdateringer siden launch (totalt rundt 40-50, hvis man regner med hotfixes), så ting er langt mer stabilt nå. Spillet er i en polishing-fase, så fokus er på å fikse bugs og polere features.

 

Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt.

Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt".

 

Merkelig med Early Access. Spillet har dødd ut lenge før lanseringen faktisk skjer. 1300stk som spiller dette nå i hele verden....1300......  

Nå varierer jo spillerantallet ut fra tid på døgnet. Syntes jeg så det var oppe i rundt 3500 forrige uke.

Lenke til kommentar

Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt.

 

Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt".

 

 

Nei, fordi det hadde vært dårlig PR(og Funcom med rette sliter allerde med slikt) 

Så de gjør litt jobb gir ut et så godt som dødt spill og teller penga sine.

Lenke til kommentar

 

 

Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt.

 

 

Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt".

 

 

Nei, fordi det hadde vært dårlig PR(og Funcom med rette sliter allerde med slikt) 

Så de gjør litt jobb gir ut et så godt som dødt spill og teller penga sine.

"Litt jobb"? Spillet har hatt rundt 30 content-oppdateringer siden launch, pluss hotfixes. :p

Lenke til kommentar

 

Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ...

Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. :p Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat.

 

 

 

Du ser jo rett forbi hele poenget mitt.

 

Det FunCom ha gulpet opp her er Tacky/Harry (om du forstår meg bedre da), jeg er gammel fan av Conan å har stor samlig, (liker spesielt spesielt svart hvit håndtegnet-Robert Jordan historier) . Det er Tonnvis av Conan Art der ute som er Harry på riktig måte (over the Top kult) i mine øyne å er utrolig kult!. Men den forsviden FunCom har brukt her er helt forferdelig.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

 

Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ...

Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. :p Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat.

 

Fårhåpentligvis er det mer kompatibelt og ikke rene bug/glitch helv* jeg hadde sist jeg spilte det..

Det har blitt rullet ut mange oppdateringer siden launch (totalt rundt 40-50, hvis man regner med hotfixes), så ting er langt mer stabilt nå. Spillet er i en polishing-fase, så fokus er på å fikse bugs og polere features.

 

Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt.

Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt".

 

Merkelig med Early Access. Spillet har dødd ut lenge før lanseringen faktisk skjer. 1300stk som spiller dette nå i hele verden....1300......  

Nå varierer jo spillerantallet ut fra tid på døgnet. Syntes jeg så det var oppe i rundt 3500 forrige uke.

 

Håper virkelig det med patches, hadde et rene helv* når jeg hadde en "MSI R9 380 4 GB Gaming" skjermkort, får håpe det går smoothere med et "MSI Geforce GTX 1070 8 GB Gaming" istedenfor.

 

ninjaedit: Kjøpte spillet for og game med venner og en onkel, ble rene mareritt med r9, får håpe det blir gull nå med 1070.

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...