Gå til innhold

Sea of Thieves lar deg snart innta rollen som vaskeekte sjørøver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

"Best med venner"

:(

 

Men OT: Det eneste med dette spillet som virker fristende foreløpig er den tilsynelatende flotte vannfysikken. Det ser virkelig lekkert ut havet slik det har vært presentert i alle trailerne.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette. 2018 blir rimelig travelt allerede første kvartal... Men siden det er Microsoft så er vel dette låst til Microsoft Store på PC...spørs hvordan det blir.

 

Ja jeg tror dem taper mye på salget pga det. Jeg kjenner ingen som faktisk bruker Store i Windows 10. Du får heller ikke med deg nyheter derfra. Dem ville nok solgt langt bedre hadde det vært på Steam men Microsoft skal jo absolutt prøve seg da....... 

Gjelder forøvrig Origin også egentlig.... Origin virker helt dødt kontra Steam.

Lenke til kommentar

"Best med venner"

 

:(

 

Men OT: Det eneste med dette spillet som virker fristende foreløpig er den tilsynelatende flotte vannfysikken. Det ser virkelig lekkert ut havet slik det har vært presentert i alle trailerne.

 

Stilen er helt ekstremt sjarmerende også. Musikk, lyd, vannfysikken, seil i vinden og drønn fra kanoner.

Jeg har kost meg skikkelig i alphaen i alle fall. Og gleder meg til fortsettelsen.

 

 

Det som overrasker meg, og svært mange andre, er prisen... det sitter langt inne å betale det de forlanger - så man bør investere litt tid i det for å få valuta for pengene.

 

Jeg er sikker på at man kan finne en god gjeng blant de tilfeldige man kan spille med om man ikke har en eller flere venner som vil bli med på tokt.

 

Har enda til gode å møte på noen skikkelig råtne egg.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

 

Gleder meg til dette. 2018 blir rimelig travelt allerede første kvartal... Men siden det er Microsoft så er vel dette låst til Microsoft Store på PC...spørs hvordan det blir.

 

Ja jeg tror dem taper mye på salget pga det. Jeg kjenner ingen som faktisk bruker Store i Windows 10. Du får heller ikke med deg nyheter derfra. Dem ville nok solgt langt bedre hadde det vært på Steam men Microsoft skal jo absolutt prøve seg da....... 

Gjelder forøvrig Origin også egentlig.... Origin virker helt dødt kontra Steam.

Bruker det til utvalgte titler. Spesielt Forza-spillene, men også Minecraft.

Lenke til kommentar

Frister med ny PC til dette ja...! Har ønskt meg et ordentlig piratspill siden Sea Dogs, og det er lenge siden.

 

Jeg tror du har gått glipp av noe viktig angående dette spillet visst du tror det har noe som helst felles med Sea Dogs.

Sea Dogs er et fantastisk enspiller rollespill, Sea Of Thieves er et flerspiller pvp orientert spill der folk kommer til å løpe rundt som hodeløse kyllinger uten noe som helst samhandling og skrike inn i mikrofonen som en gjeng drittunger.

Hadde dem bare kuttet ut flerspiller og laget et skikkelig rpg i denne settingen, ville spillet solgt i bøtter og spann.

Lenke til kommentar

Windows Store.....har ikke ord. Mailen fra Sea of Thieves. Gå på Store, Downloads and updates. Så åpne Hub.

 

Står ingenting om hva slags hub. I Store man har hundrevis av forskjellige hubs. Heldigvis gjettet jeg meg fram til Xbox Insider Hub selv om jeg er på PC. Derfra finner man Sea of Thieves nedlastinga.

Snakk om å gjøre ting vanskelig.....

Lenke til kommentar

]

Jeg tror du har gått glipp av noe viktig angående dette spillet visst du tror det har noe som helst felles med Sea Dogs.

 

Hadde dem bare kuttet ut flerspiller og laget et skikkelig rpg i denne settingen, ville spillet solgt i bøtter og spann.

 

Har nok mer en litt til felles med Sea Dogs, pluss en del Pirates of the Burning Sea. Piratspill, enspiller eller flerspiller, har ikke gjort det bra økonomisk på evigheter. Det er rett og slett for få som liker pirater nå tildags (forøvrig alt av maritime spill flopper også). Det begynner å bli en stund siden Sid Meyer's Pirates, Monkey Island osv.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...