Gå til innhold

[Løst] Facebook support?


Countryman

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som FB tjener en del penger på - siden jeg annonserer og promoterer en del innlegg.

Jeg forventer da at de har en chat-support eller lignende for annonsører, men det eneste jeg finner er en "spør fellesskapet-side" hvor mannen i gata stiller spørsmål og får hjelp av andre FB-brukere.

Forumet der virker forøvrig relativt dødt.

 

Er det noen som vet om FB har et bedre supportsystem enn dette, og eventuelt hvor?

 

Etter å ha gått fra å ha en standard "Side" til å benytte Buisness manager (som forøvrig er relativt avansert og knotete) har jeg fått en del problemer som må løses.

F.eks lar det seg ikke lenger gjøre å poste innlegg på egen side som "bedrift". Jeg kan nå kun poste som privatperson med den personlige kontoen min, hvilket er noe jeg forsøker å holde adskilt.

 

Jeg finner masse poster i forumet med folk som har lignende problemer, men ingen support noe sted(??).

 

Takker for hjelpen :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye knoting løste jeg det. Legger ut løsningen her i tilfellet andre sliter med det samme.

 

Da buisness mng. ble opprettet ble "bedriften" automatisk tildelt rollen som "sideannonsør" og min private profil (det er "jeg" som drifter alt) fikk rollen som "sideadmin."

En sideannonsør får ikke lov til å skrive innlegg - men når jeg tildelte bedriften en ny rolle som "sidemoderator" løste problemet seg.

 

Takk for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...