Gå til innhold

[Løst] Auto complete skjema


Anbefalte innlegg


Hei godt folk . her har litt problem med denne auto compeleten , jeg har prøvd og fått denne til og virke mot min database men jeg får det ikke til. 

kan noen hjelpe meg  ? 

jeg har lagt med JS filen og php, html ligger i denne tråden , jeg har og lagt med et bilde av database oppsett mitt . 

 

Det jeg ønsker her er at jeg kan søke etter Artnr og produkt navn så kommer prisen opp i skjema, dette blir så regnet ut me antall til en total . 

<table class="table table-bordered table-hover" id="invoiceTable">
							<thead>
								<tr>
									<th width="2%"><input id="check_all" class="formcontrol" type="checkbox"/></th>
									<th width="15%">Størrelse</th>
									<th width="38%">Navn</th>
									<th width="15%">pris</th>
									<th width="10%">Antall</th>
									<th width="38%">totalt</th>
									
								</tr>
							</thead>
							<tbody>
								<tr>
									<td><input class="case" type="checkbox"/></td>
									<td><input type="text" data-type="artnr" name="data[0][product_id]" id="itemNo_1" class="form-control autocomplete_txt" autocomplete="off"></td>
									<td><input type="text" data-type="produkt" name="data[0][product_name]" id="itemName_1" class="form-control autocomplete_txt" autocomplete="off"></td>
									<td><input type="text" name="data[0][utpris]" id="price_1" class="form-control changesNo" autocomplete="off" onkeypress="return IsNumeric(event);" ondrop="return false;" onpaste="return false;"></td>
									<td><input type="number" name="data[0][quantity]" id="quantity_1" class="form-control changesNo" autocomplete="off" onkeypress="return IsNumeric(event);" ondrop="return false;" onpaste="return false;"></td>
									<td><input type="text" name="data[0][total]" id="total_1" class="form-control totalLinePrice" autocomplete="off" onkeypress="return IsNumeric(event);" ondrop="return false;" onpaste="return false;"></td>
								</tr>
							</tbody>
						</table>

ajax.php

auto-kopi.js.css

post-135047-0-03098600-1512392050_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...