Gå til innhold

Snart blir det mulig å spille Playerunknown's Battlegrounds på farten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart

Da har jeg en god nyhet til deg, fpsen i pubg blir bare verre og verre etter hver update. Akkurat nå er det helt jævlig og overhodet ikke verdt å spille lenger. Desync, lag og fpsdrops konstant.

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart

 

Sier seg selv at det ikke er snakk om en tro kopi av PC-versjonen. De to utgavene kommer til å bli såpass ulike at man kunne like gjerne kalt det for noe annet.

Ligger stabilt over 100 FPS med GTX970.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...