Gå til innhold

TEST: B&W PX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet nå ikke helt, jeg. Testet ut PX hos HiFi klubben for en uke siden etter å ha lest mye bra. Ble regelrett skuffa! Virket som god byggekvalitet på headsettet, men putene var steinharde og headsettet strammet rundt hodet noe så ekstremt. Fikk vondt rundt ørene etter bare et par sekunder. Koblet både min egen sony 1000x og PX på samme bluetooth-kobling for å teste lyden samtidig, og lydkvaliteten var stooor forskjell! Lyden på PX'ene var veldig innestengt og selve kvaliteten hørtes nærmest ut som at den var skrudd ned til laveste kvalitet. Eneste jeg likte var designet.

4/10

Lenke til kommentar

Jeg har hatt dem i noen uker. De er helt avhengig av å spilles inn i minst 30 timer. Jeg har hatt samme førsteinntrykket apm mange sier at de låter litt ulne og nærmest litt rotete i lyden. Jeg trodde egentlig ikke på at det skulle ha noe si men i gjett om jeg ble overrasket. Langt tightere lyd og faktisk det beste settet jeg hat hatt. Har hatt både bw p7, beoplay h9 og wh-1000x m2 før dette. Og dette er det jeg liker best for tiden. Sony er tight og fin men litt for forenklet og dessert. H9 er til tider også flottt med en fantastisk soundstage hvor hvert instrument kommer frem men er veldig fargelagt og polert i lyden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...