Gå til innhold

Forza-studioet ansetter utviklere fra Metal Gear Solid og GTA for å jobbe med åpen verden-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Mehh.. mer open world dritt

 

OPEN WORLD IS LOVE, OPEN WORLD IS LIFE

Ytterst få mestrer åpen verden sjangeren. Tror ikke dette her blir noe bra så lenge de har med GTA-utviklere

Hvorfor skulle det ikke bli bra på grunn av GTA utviklere !? GTA5 er jo ett kanonbra spill. Har godt over 1300 timer på det på PC versjonen.

 

Har sluttet å kjøpe spill som Forza ettersom jeg liker grafikken i de verdener som dem har skapt, men blir fort lei når jeg ikke kan gå ut av kjøretøyene å vandre fritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Mehh.. mer open world dritt

 

OPEN WORLD IS LOVE, OPEN WORLD IS LIFE

Ytterst få mestrer åpen verden sjangeren. Tror ikke dette her blir noe bra så lenge de har med GTA-utviklere

Hvorfor skulle det ikke bli bra på grunn av GTA utviklere !? GTA5 er jo ett kanonbra spill. Har godt over 1300 timer på det på PC versjonen.

 

Har sluttet å kjøpe spill som Forza ettersom jeg liker grafikken i de verdener som dem har skapt, men blir fort lei når jeg ikke kan gå ut av kjøretøyene å vandre fritt.

Det at du har 1300 timer i et spill gjør det ikke automatisk bra :-p

 

Selv syns jeg ikke GTA V var så bra. Men folk er forskjellige :-p

Lenke til kommentar

GTA 5 hadde en middelmådig historie, kjedelige sideaktiviteter, kjipe hovedkarakteter og kjedelige og repetive oppdrag, en kjip verden og dårlig gjenspillingsverdi. For å nevne noe. Har ikke rørt spillet siden jeg fullførte historien for mange år siden på PS3.

 

Det holdt til å selge 80 millioner eksemplarer. Godt mulig du er inne på noe, men "open world" har ikke så alt for mange gode spill å velge i mellom. GTA og Saints Row, ender vel uansett med å være en av de beste spillene hittil. Jeg ELSKER å lese at det lages flere slike spill. Jeg spilte kun "heists" med 4 venner og storkoste meg med det. Verden i selg selv, synes jeg er NYDELIG. Sol og sommer <3

Lenke til kommentar

Jeg synes det var mange interessante aspekter ved GTA, men ja, mange uinteressante også, det er sakens kjerne for min del, GTA har merkelig nok klart å bli litt kjedelige.
Når det er sagt synes jeg verden var svært godt laget, veldig levende og troverdig, beste karakteren i spillet.

 

Grensesnittet på online-biten var helt på tryne, jeg synes spillerne også bidro til å trekke opplevelsen ned.

Vice city opplever jeg som det mest skreddersydde av GTA spillene, post 3-D, helt perfekt tone og innhold.

Lenke til kommentar

 

Det solgte utrolig bra ja, ikke så rart når det er kongen på haugen i åpen verden sjangeren. Men det er ikke dermed sagt at det er bra.

 

Fokuset på GTA Online ødela mye for meg. Venter fremdeles på enspiller DLC.

 

Witcher 3 og BotW er bedre åpen verden spill. Skyrim også.

 

Du får ikke enspiller dlc til gta 5

Fullt klar over det. Rockstar gikk tilbake på det de lovte med en gang de skjønte hvilken gullgruve 10 åringer som kjøper shark cards er. Trist egentlig. Kjøper nok ikke RDR2 av denne grunnen hvis det blir samme greia der.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...