Gå til innhold

Finnes Tears of the Sun BluRay med norsk tekst?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i mange mange år nå laget en digital samling av filmer. Først med DVD plater, der jeg nå ligger på ca 1700 stk og så med BluRay plater.

En del av samlingen bygde jeg opp med å leie filmer, når det var mulig, men veldig mye har jeg kjøpt.

 

Tears of The Sun finner jeg ikke til salgs her i Norge på BluRay, så den har kanskje aldri kommet med norsk tekst?

 

Om den har vært til salgs med norsk tekst på BluRay og noen har en kopi, kunne du være villig til å låne den til meg? Jeg betaler selvsagt porto, trenger bare filmen et par dager så jeg ta en kopi.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ikke ut som den filmen fikk en nordisk utgivelse, så hvis blu-ray med norsk tekst er et must så blir det nok vanskelig.

Hvis ikke det er et must så er det mulig å få til noe ;)

 

Har BluRayen med engelsk tekst....men vet ikke helt hvorfor, siden nesten alt jeg ser på av serier osv er uten tekst, så liker jeg å ha filmene i samlingen min med norsk tekst.

Men da vet jeg at den trolig aldri kom i nordisk utgave på BluRay. Har selvsagt filmen på DVD med norsk tekst, men prøver nå å få alle favoritt filmene mine opp til BluRay kvalitet.

Lenke til kommentar

Det ligger flere norske tekster ute på subscene, kan være at en av de passer. Så med mindre du er ute etter selve disken er det vel verdt å gi de ett forsøk?   

 

Har jeg aldri tenkt på. Burde vel fungere om ikke BluRay filemen er lengre enn DVD utgaven.

 

Edit:

Ny verden....ja den siste av de tre som lå der ute passet perfekt. Kult. Tommel opp. :D :D

Endret av myhken
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

 

Sannheten er ofte ubehagelig.

Redigert: Forresten så tror jeg at jeg har den med norsk tekst på bluray... Kan sjekke

 

Si fra hvis du finner den da...men norsk undertekst fungerer helt fint da jeg ble kjent med subscene

Sorry, fant den ikke. Jeg hadde den før men ikke sikker på om det var DVD eller bluray. :(

 

Den er ihvertfall "missing in action" akkurat som min tredje sesong av "The Borgias" med Jeremy Irons på bluray...

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...