Gå til innhold

JapanPhoto driver noen "shady" Black Friday saker her..


Anbefalte innlegg

Jeg vet at 6D har stått til salgs i lang tid til rundt 11000 kr. Sjekka JapanPhoto sin side og der var det noe som ikke stemte. Satt 6D på "salg" men koster fortsatt 11000 kr men satt opp "før" prisen som 14000 kr. Har ikke sjekket mer, men driver de sånt er det sikkert ikke det eneste produktet.

Vær obs på det om dere har planer om å handle der.

 

https://www.japanphoto.no/canon-eos-6d-kamerahus?krypto=%252BX8t72m59vv%252BfxQVArMwnbGH0LaCrDfrK%252B9BPaRelyj9kSf%252ByhkGa8%252FlEk8ta17SUFL9xaQ5RRTpfZ0q%252BAzemPotnQ%252F2pdKJUdaxDVgN2jPljBhQ8fW1MVKssL793HJaS0sKpyCt0OvQwf34txm8EA%253D%253D#

post-260926-0-47417700-1511488608_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt utvilsomt at vi skulle satt opp prisen på Canon EOS 6D lenge før, da vi prøver så godt vi kan å følge markedspris. Men her har det soleklart glippet, dette fordi vi ikke har hatt det på lager.  Vi fikk inn et større parti for et par dager siden.

Så får man sjekke prisen i prisjakt og selv vurdere om 10999 er et godt kjøp i dagens marked eller ikke.  Den går i hvert fall tilbake til 13999 hos oss på lørdag.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=1410872

Som en tilleggsopplysing så vet vi at spesielt fotoentusiaster er veldig prisbeviste, og sjekker statistikken i prisjakt og andre tilsvarende tjenester - derfor føler jeg meg veldig trygg på at du ikke finner andre produkter som er "tvilsomme" som EOS 6D i vårt Black Friday-salg.

mvh,

Thor Håkonsen
Kampanjeansvarlig, Japan Photo

Endret av Thor Håkonsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liten tilleggsinfo til det Thor skriver over her; vi fikk beskjed fra Canon i høst at vi ikke kunne få flere EOS 6D, da det var tomt. Denne uken fikk vi kontramelding om 100 stk noe vi kastet oss på, og heldigvis fikk vi de levert i går. Dog blir denne kostende 13.999,- fremover med unntak av i dag, og når disse 100 er borte er det tomt..

Jeg skjønner hvordan og hvorfor du tenker som du gjør TeaRex, men vi er ikke i markedet for kortsiktig buisness - og da kan vi heller ikke prøve å lure våre kunder. Da blir vi arrestert veldig fort (som i dette eksemplet).

Vi har også kommunisert internt at vi må forholde oss til loven, og unngå å kalle dette et tilbud - men vi ønsket likevell å gi kundene en god pris kun i dag.

 

Kl 24.00 vil du se en annen pris på dette kamera.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...