Gå til innhold

Her «jukser» H1Z1-utvikleren mens han streamer spillingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ti dager på vann og brød burde vær passende straff.

Derfor jeg ikke spiller på PC. for mye juks.

PS4 4 life

PS! Grafikkhorer og musehorer, hold dere unna. Pc spilling er så latterlig. ta fks et spill med full grafikk der du har masse gress å gjemme deg i. Problemet er at det er kun du som ser deg gjemt i gresset. Du er fritt villt for de som spiller med grafikken på det laveste for de ser ikke gresset du er gjemt i. Men det visste du vel? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ti dager på vann og brød burde vær passende straff.

Derfor jeg ikke spiller på PC. for mye juks.

PS4 4 life

PS! Grafikkhorer og musehorer, hold dere unna. Pc spilling er så latterlig. ta fks et spill med full grafikk der du har masse gress å gjemme deg i. Problemet er at det er kun du som ser deg gjemt i gresset. Du er fritt villt for de som spiller med grafikken på det laveste for de ser ikke gresset du er gjemt i. Men det visste du vel? ;)

 

Ikke noe er så morro som konsollspillere som kaller de som spiller på PC grafikkhorer :) Konsollspill som enda kjører på 30 fps fordi de som lager spillene syns grafikk er viktigere enn spillbarhet. I mellomtiden sitter vi som spiller på PC og justerer grafikken slik vi vil og kjører spillene i 144 fps :)

 

PS: PS4 for life? Blir vel kjedelig den dagen PS5 kommer ut ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ti dager på vann og brød burde vær passende straff.

Derfor jeg ikke spiller på PC. for mye juks.

PS4 4 life

PS! Grafikkhorer og musehorer, hold dere unna. Pc spilling er så latterlig. ta fks et spill med full grafikk der du har masse gress å gjemme deg i. Problemet er at det er kun du som ser deg gjemt i gresset. Du er fritt villt for de som spiller med grafikken på det laveste for de ser ikke gresset du er gjemt i. Men det visste du vel? ;)

 

Kan man ikke bare trikse til en mus & tastatur for ps4 en så blir det like drit som folk som hacker ?

Lenke til kommentar

 

Ikke noe er så morro som konsollspillere som kaller de som spiller på PC grafikkhorer :) Konsollspill som enda kjører på 30 fps fordi de som lager spillene syns grafikk er viktigere enn spillbarhet. I mellomtiden sitter vi som spiller på PC og justerer grafikken slik vi vil og kjører spillene i 144 fps :)

 

PS: PS4 for life? Blir vel kjedelig den dagen PS5 kommer ut ;)

 

FPS jaget skjønner jeg ikke. Vel, for de som lever av fps gaming så kan jeg skjønne det litt da sikker hvert micromillisekund teller. Men for dere andre, dere bare gjør det for å kunne skryte av å ha høyest FPS til andre ;) Kan umulig ha så mye å si

Spiller man på PS så spiller man med andre som har samme framerate, så da blir det likt for alle. Om den er 30 eller 60 gjør meg lite bare det ikke hakker :)

 

Og rettelse, PS4 skulle være PS selvsagt

Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe er så morro som konsollspillere som kaller de som spiller på PC grafikkhorer :) Konsollspill som enda kjører på 30 fps fordi de som lager spillene syns grafikk er viktigere enn spillbarhet. I mellomtiden sitter vi som spiller på PC og justerer grafikken slik vi vil og kjører spillene i 144 fps :)

 

PS: PS4 for life? Blir vel kjedelig den dagen PS5 kommer ut ;)

 

FPS jaget skjønner jeg ikke. Vel, for de som lever av fps gaming så kan jeg skjønne det litt da sikker hvert micromillisekund teller. Men for dere andre, dere bare gjør det for å kunne skryte av å ha høyest FPS til andre ;) Kan umulig ha så mye å si

Spiller man på PS så spiller man med andre som har samme framerate, så da blir det likt for alle. Om den er 30 eller 60 gjør meg lite bare det ikke hakker :)

 

Og rettelse, PS4 skulle være PS selvsagt

Ah, folk som uttaler seg om ting de ikke har erfaring eller kunnskap om. Like underholdende hver gang, men samtidig litt trist også.

 

Micromillisekund? Du tror slikt alene er årsaken til at folk sikter for høy FPS? Det gjør spillopplevelsen betydelig mer fornøyelig når alt beveger seg silkemykt, i motsetning til synlig "hakking" som man får i 30 FPS.

 

Årsaken til at det ikke spiller noe rolle for deg, er fordi du ikke har spilt med høyere FPS før ("Kan umulig ha så mye å si", som du sier). Helt samme som folk som benytter billig headset til 2-400 kr. Det er klart dette er godt nok når man ikke har benyttet et HiFi headset til noen tusen kroner.

Du ville hatt en helt annen formening om du for eksempel spilte mellom Doom på en decent maskin og en 165 hertz skjerm. Jo mindre du er en av dem som nekter for alt uansett da. (Menneskelig psykologi på sitt beste <3)

 

Samme gjelder mus+keyboard. Det er en grunn til at utviklere ikke lar PC-spillere og konsollspillere spille sammen i skytespill. Mus+tastatur er rett og slett overlegent mot en vanlig kontroller. Det er jo tross alt aim-assist for kontrollere...

 

Jeg har selv PS4 Pro og alle andre konsoller fra de siste generasjonene, men det er visse spill jeg rett og slett ikke kommer til å spille på disse. Skytespill er en av dem, jo mindre det er fokus på en god story eller lignende.

 

Kommentarene dine er kun personlige meninger presentert som fakta. Hvis du først skal argumentere om dette, så oppgi i det minste noe relevant og betydelig fakta.

Dette er på lik linje med å bevise at jorda er flat ved hjelp av pseudo-science.

Gjør litt mer research før du drar non-sense ut fra der sola aldri skinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kos deg med høøye FPS'en din. Regner med du drar den del damer med den. Nåvel har nå vært opphengt i dette for mange år siden men alt over 60 FPS er waste, da foretrekker jeg grafikk. Jeg spiller for å ha det gøy, som sagt spiller man på ps4 så stiller alle likt i skytespill.

Selvfølgelig er mus og tastatur ovelegent, er ikke det det dreier seg om.

Og hva, påstår du at jorden ikke er flat?

Men fortsett med å bruke flere tusenerer på å hele tiden måtte oppgradere pc'en din. Har selv brukt mye over 100000 på pc oppigjennom, helt til jeg fant ut hvor teit det var. Nei trykk på kontrolleren, start spillet relaxed på sofaen mend beina strekk ut på en 65" og slipp å måtte bruke 10 minutt for å stille inn grafikken til å samsvare med ønsket FPS. Kos deg med det :)

Lenke til kommentar

Ti dager på vann og brød burde vær passende straff.

Derfor jeg ikke spiller på PC. for mye juks.

PS4 4 life

PS! Grafikkhorer og musehorer, hold dere unna. Pc spilling er så latterlig. ta fks et spill med full grafikk der du har masse gress å gjemme deg i. Problemet er at det er kun du som ser deg gjemt i gresset. Du er fritt villt for de som spiller med grafikken på det laveste for de ser ikke gresset du er gjemt i. Men det visste du vel? ;)

 

obv. troll is obv.

Lenke til kommentar

kos deg med høøye FPS'en din. Regner med du drar den del damer med den. Nåvel har nå vært opphengt i dette for mange år siden men alt over 60 FPS er waste, da foretrekker jeg grafikk. Jeg spiller for å ha det gøy, som sagt spiller man på ps4 så stiller alle likt i skytespill.

Selvfølgelig er mus og tastatur ovelegent, er ikke det det dreier seg om.

Og hva, påstår du at jorden ikke er flat?

Men fortsett med å bruke flere tusenerer på å hele tiden måtte oppgradere pc'en din. Har selv brukt mye over 100000 på pc oppigjennom, helt til jeg fant ut hvor teit det var. Nei trykk på kontrolleren, start spillet relaxed på sofaen mend beina strekk ut på en 65" og slipp å måtte bruke 10 minutt for å stille inn grafikken til å samsvare med ønsket FPS. Kos deg med det :)

 

Okei du er faktisk seriøs.

100 000 ,- ++ på pc. ok.

 

Jeg er med på at du foretrekker console fordi det er noob friendly, i den form av at du starter consolen med cd eller lastet ned spill, også spiller du. Ingen har en bedre fordel enn deg fordi alle har samme console. Eneste man kan banne over er ping, og "host advantage".

 

Jeg vil bruke denne anledning til å sammenligne Console med iOs

og pc med andriod

 

På iOs har du veldig få valg, og du kan egentlig ikke gjøre noe feil, litt sånn som fjernkontrollen jeg fikset til mormor der jeg har tapet over alle de andre knappene utenom volum og av og på.

 

Men kjære deg Guybrush 3pwood, du må da forstå at noen ønsker mer?

PS : Og husk at det var du som starta dette med å si at PC var latterlig.

PSPS : Bytte Console hvert år til 4-5k eller bytte pc hvert 3 år til 10-12k ?

Lenke til kommentar

Noen foretrekker konsoll, noen pc. Jeg foretrekker begge deler. :)

 

Har Xbox One og gaming PC. På Xbox One så spiller jeg mest Forza på hyttetur. Eller litt enklere å dra med seg Xboxen. Og når man sitter på en datapult, så kommer skjermen automatisk nærmere. Jeg har prøvd å bruke pcn fra sofaen, man da blir uiet i Windows 10 veldig smått, mens når jeg sitter ved skrivebordet så blir uiet perfekt størrelse.

 

Samt jeg kan ikke spille SWTOR på Xbox, og Battlefront 2 og andre spill, er mye enklere med tastatur og mus, men bilspill blir enklere med håndkontroller. Ja jeg kopler også min Xbox One S kontroller til pcn. :)

 

 

 

Beklager alle skrivefeil og gramatikkfeil, har ikke våkna helt enda. :p

Endret av ...---...
Lenke til kommentar

Ti dager på vann og brød burde vær passende straff.

Derfor jeg ikke spiller på PC. for mye juks.

PS4 4 life

PS! Grafikkhorer og musehorer, hold dere unna. Pc spilling er så latterlig. ta fks et spill med full grafikk der du har masse gress å gjemme deg i. Problemet er at det er kun du som ser deg gjemt i gresset. Du er fritt villt for de som spiller med grafikken på det laveste for de ser ikke gresset du er gjemt i. Men det visste du vel? ;)

 

Nå har man jo og tilgang til tusenvis flere spill på PC enn på konsoll, for eksempel gjennom Steam og Origin og at man kan bruke Playstation 4 eller X-Box kontroller på PC om man ønsker det. Er enormt mye bra man går glipp av om man kun kjører konsoll, slik som Football manager, Civilization, World of warcraft, Total War serien, pubg, homm, hearts of iron, Europa universalis, stellaris og Starcraft bare for å nevne noen få titler fra toppen av hodet.

 

Når det er sagt har jeg også en ps4 som er koblet til stor TV`n i stua for fifa eller bilspill med venner og film/serie kvelder. Ja og the last of us og uncharted da. hehe. Setter pris på både PC og konsoll.

Lenke til kommentar

kos deg med høøye FPS'en din. Regner med du drar den del damer med den. Nåvel har nå vært opphengt i dette for mange år siden men alt over 60 FPS er waste, da foretrekker jeg grafikk. Jeg spiller for å ha det gøy, som sagt spiller man på ps4 så stiller alle likt i skytespill.

Selvfølgelig er mus og tastatur ovelegent, er ikke det det dreier seg om.

Og hva, påstår du at jorden ikke er flat?

Men fortsett med å bruke flere tusenerer på å hele tiden måtte oppgradere pc'en din. Har selv brukt mye over 100000 på pc oppigjennom, helt til jeg fant ut hvor teit det var. Nei trykk på kontrolleren, start spillet relaxed på sofaen mend beina strekk ut på en 65" og slipp å måtte bruke 10 minutt for å stille inn grafikken til å samsvare med ønsket FPS. Kos deg med det :)

 

Hva har damer med dette å gjøre? Ah, så klart. Du klarer ikke å argumentere, så da må du jo dra inn irrelevant data i et desperat forsøk på å forsvare deg selv.

 

"alt over 60 FPS er waste" Jeg ser du er glad i å vise hvor lite du kan om dette.

 

"spiller man på ps4 så stiller alle likt i skytespill. " XIM4

 

"Har selv brukt mye over 100000 på pc oppigjennom" Løgn og/eller bortkastet bruk av penger fra din side. Trenger overhodet ikke å bruke så mye penger.

En PC er heller ingen spillkonsoll, så prissammenligning blir temmelig idiotisk, ettersom den har så mange flere bruksområder.

 

"Nei trykk på kontrolleren, start spillet relaxed på sofaen mend beina strekk ut på en 65" " Nøyaktig det samme kan gjøres på en PC.

 

"bruke 10 minutt for å stille inn grafikken til å samsvare med ønsket FPS." Det nærmeste du har kommet relevant argumentasjon så langt. Gratulerer. Si 5 minutter, så skal jeg kanskje si meg enig, men hva er egentlig 5 minutter sammenlignet med de X timene du skal tilbringe med spillet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...