Gå til innhold

Destillert vann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva du mener med filterrenset.

 

Jeg skal bruke det til lukkede kjølesystemer.

 

Destillert vann er etter hva jeg har skjønt en ganske dyr og energikrevende prosess, noe som gjør sluttproduktet dyrt.

Dette er noe produsenter og selgere av greiene gjerne vil at kjøperne skal tro for å fylle opp lommebøkene sine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe større mengder (>60 liter) destillert vann til en grei pris?

 

Nei jeg skal ikke ha batterivann, demineralisert vann eller avionisert vann.

 

Eneste plassen jeg vet om er Techbay.no som har skikkelig Destilert vann. Prisen er da 65kr for 2.2L, så er ikke billig. Men prosessen er krevende så jeg syntes dette er en fair pris.

 

Vet også at Digital Impuls i oslo selger dette produktet fra Techbay også, hvis det er nærmere der du bor. De tar 99kr for 2.2L da.. Så er vell ikke akuratt et alternativ når du skal x30 mengden.

 

 

Blir jo fort noen kroner når du skal ha 60L, men disse kannene er skikkelig vare.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Skulle jeg laget destilert vann med destilatoren jeg bruker hadde det tatt ca 3 uker å lage 60 liter.

En opsjon prismessig er vel å kjøpe en destillator siden frakt sannsynligvis blir dyrt for 60 liter. Du kan jo sjekke opp og vurdere selv. Helthjem.no er vel de rimeligste. 

Den destillatoren jeg bruker er laget av Ecowater. Finner den ikke til salgs lengre fra EU BioTek, men her er en sluttbruker-selger som ser ut som de handler fra dem. Disse koster ganske mye mer enn nå jeg kjøpte for en del år siden.

https://www.fysioterapivakten.no/documents/ecowater_vannrenser.html

 

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...