Gå til innhold

SAMLETEST: Lenovo Yoga 920 VS HP Spectre x360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Er Privacy Shield noe man kan slå av og på som man selv vil? Fant det.

 

Hvorfor får den minus for lav innsynvinkel? Hvorfor får laptopper generelt minus for det? Det er jo svær sjeldent man sitter på siden å jobber med en laptop.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Er Privacy Shield noe man kan slå av og på som man selv vil? Fant det.

 

Hvorfor får den minus for lav innsynvinkel? Hvorfor får laptopper generelt minus for det? Det er jo svær sjeldent man sitter på siden å jobber med en laptop.

 

Men ikke så sjelden at man ønsker å vise skjermen til en eller to personer til og da har innsynsvinkel litt å si. Dårlig innsynsvinkel gjør også at farger endrer seg bare man flytte litt på hodet eller endrer vinkel på skjermen og det er kjedelig for alle som editerer bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig hybrider er drømmen for noen, men jeg gjerne at min iPad skal bli enda lettere og mer "unnselig". Den bli benyttet som et substitutt til f.eks. papiraviser og brukes i senga med en hånd. En Hybrid med mer masse er for meg helt utenkelig.

Hybrid er et alt i ett produkt som ikke treffer blinken. Derfor har jeg alt det jeg faktisk trenger selv om dette er flere maskinkonfigurasjoner.

Hybrid er en tam og ikke flygedyktig kalkun og er trolig mange år unna før den vil lette - etter min mening.

Men for all del. Vel bekomme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...