Gå til innhold

Å benytte PayPal


rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg ville overføre penger med PayPal men der ble bare tull der. Det lå noen rare greier der som het JVZoo, og det kostet meg $1 før jeg ga opp. Hva skal det være godt for med slikt dilldall? Hvem har funnet på det, la oss få høre det. Jeg får forsøke å bruke nettbanken, men PayPal var jo greit før JVZoo okkuperte stedet. Jeg gjorde ingen verdens ting, plutselig var JVZoo der, og det så jo ut som det hørte til der? Merkelig.

Endret av rofl2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JVZoo er vel en helt annen tjeneste som bruker Paypal som betalingsløsning - og har ikke noe med Paypal å gjøre direkte?

Ja du sier noe, det virket som en hijacking på meg. Jeg er nokså sliten etter en masse trøbbel her og var nok litt for rask med å klikke:

 

Mottakers e-post:easiestsyst-------------------

Beløp: $34,95 USD

Transaksjonsdato: 16. november 2017

Status:Fullført

Transaksjonsnummer: 2NR71712MS189111X

Faktura-ID: WebCopyCat (1510828087)

-----------

 

Det får bare være, men jeg  skulle ha overført penger til USA, og har bare addresse til mottageren. Jeg får forsøke om han kan foreslå en annen metode. Vet ikke om jeg tør gå til Paypal igjen.

 

Linken har jeg ødelagt regner jeg med.

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

JVZoo er vel en helt annen tjeneste som bruker Paypal som betalingsløsning - og har ikke noe med Paypal å gjøre direkte?

Ja du sier noe, det virket som en hijacking på meg. Jeg er nokså sliten etter en masse trøbbel her og var nok litt for rask med å klikke:

 

Mottakers e-post:easiestsyst-------------------

Beløp: $34,95 USD

Transaksjonsdato: 16. november 2017

Status:Fullført

Transaksjonsnummer: 2NR71712MS189111X

Faktura-ID: WebCopyCat (1510828087)

-----------

 

Det får bare være, men jeg  skulle ha overført penger til USA, og har bare addresse til mottageren. Jeg får forsøke om han kan foreslå en annen metode. Vet ikke om jeg tør gå til Paypal igjen.

 

Linken har jeg ødelagt regner jeg med.

 

 

Det handler fremdeles om Paypal, men jeg er nokså forvirret, jeg har tidligere kunnet finne produkter som f.ex DDR minne til gode priser på Paypal. Men nå finner jeg ikke noesomhelst, ikke et eneste produkt. Hva i allverden er det som har skjedd? Det må være minst to problemer her: Jeg finner ingen mulighet til å søke etter produkter. Det andre problemet husker jeg ikke, jeg må komme forbi det første før det neste kan bety noe... Eller kan jeg ha handlet et annet sted?

Endret av rofl2
Lenke til kommentar

Du har nok handlet et annet sted vil jeg tro. Såvidt jeg kjenner til driver ikke PayPal med noe varesalg, men leverer kun en betalingstjeneste tilsvarende eks. Stripe.

Med så mange så mange tjenester for det ene og det andre så er det lett å gjøre noen forvekslinger av og til, men kan anbefale deg å bruke Prisguiden eller Prisjakt for å finne gode tilbud.

Endret av timeshift
Lenke til kommentar

Du har nok handlet et annet sted vil jeg tro. Såvidt jeg kjenner til driver ikke PayPal med noe varesalg, men leverer kun en betalingstjeneste tilsvarende eks. Stripe.

Med så mange så mange tjenester for det ene og det andre så er det lett å gjøre noen forvekslinger av og til, men kan anbefale deg å bruke Prisguiden eller Prisjakt for å finne gode tilbud.

 

Jeg vil gjerne finne ut av dette. Det stedet jeg har benyttet, har tilbud på varer til salgs, til fast pris eller som auksjon med tidsfrist. Man kan også se bilder av produktene. siste jeg handlet der kunne jeg lese typebetegnelsen på DDR3-brikkene. Så hvor kan det ellers være da? Jeg har oppfattet det som at Paypal er auksjonarius, men selgeren er en annen. Akkurat som Sotheby's, de eier vel ikke bildene de auksjonerer ut?

 

Nå tror jeg at jeg har løst det: Jeg googlet lit rundt på brukt computerstuff og fant da en referanse til eBay! Det har jeg nok forvekslet med Paypal...

Endret av rofl2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler fremdeles om Paypal, men jeg er nokså forvirret, jeg har tidligere kunnet finne produkter som f.ex DDR minne til gode priser på Paypal. Men nå finner jeg ikke noesomhelst, ikke et eneste produkt.

 

Paypal er et ledd mellom banken og butikken. De tar seg av betalinger, akkurat som når du betaler med kort på Rema. Fordelen er at man ikke deler kortopplysninger med butikkene. Det er ganske lett å svindle noen og misbruke kortinformasjon og ganske vanskelig å svindle noen og misbruke opplysningene man får via Paypal (adresse).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...