Gå til innhold

Disse ørepluggene stenger ute snorkingen og gir deg søvndyssende lyder i stedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde heller ikke det var tilfellet, men jeg har snakket med flere som har tinnitus som sier at støykanselleringen til f.eks Bose hjelper. Aner ikke hvordan det hjelper for enkelte, skulle ikke tro at det har en positiv effekt? Mulig det hjelper for de som er sensitive for ekstern støy som gjør tinnitusen verre? Kanskje verdt et forsøk?

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøye meg. Kommer sikkert til å koste en formue. Og må kjøpe nye batterier konstant. Kan vel ikke være med ledning til disse, hvem vil vel sove med ledninger rundt hodet hele tiden.

 

Jeg bruker disse, og sover 30% bedre med dem. Del dem i 2 for bedre pass og lengre varighet, de er ganske store rett ut fra pakken.

 

https://www.clasohlson.com/no/%c3%98repropper-av-silikon/34-886?LGWCODE=340886000%3b83825%3b6293&gclid=EAIaIQobChMI68O67vu61QIV02wbCh3AdwldEAYYASABEgLJZPD_BwE

Lenke til kommentar

Jøye meg. Kommer sikkert til å koste en formue. Og må kjøpe nye batterier konstant. Kan vel ikke være med ledning til disse, hvem vil vel sove med ledninger rundt hodet hele tiden.

Bose jobber med en ny banebrytende teknologi som de kaller «oppladbare batterier». Dette er en type batterier som du kan bruke igjen og igjen. Det er en spennende tid vi lever i altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jøye meg. Kommer sikkert til å koste en formue. Og må kjøpe nye batterier konstant. Kan vel ikke være med ledning til disse, hvem vil vel sove med ledninger rundt hodet hele tiden.

 

Jeg bruker disse, og sover 30% bedre med dem. Del dem i 2 for bedre pass og lengre varighet, de er ganske store rett ut fra pakken.

 

https://www.clasohlson.com/no/%c3%98repropper-av-silikon/34-886?LGWCODE=340886000%3b83825%3b6293&gclid=EAIaIQobChMI68O67vu61QIV02wbCh3AdwldEAYYASABEgLJZPD_BwE

 

Det er med en Travel/charging case.

Lenke til kommentar

Det er ting som tyder på at at man bør være forsiktig med å ikke la ørene hvile. Dvs ha lyd på døgnet rundt. Så slike nattpropper hadde jeg også vært litt forsiktig med mtp egen hørsel. (forskingen er ikke entydig dog). AtW

For meg som er mye offshore og må sove på steder med mye støy, så tror jeg disse er ypperlige. Sliter med søvn pga dette, samt at jeg ikke liker vanlige propper og det aldri helt rettet seg igjen

Lenke til kommentar

Jeg trodde heller ikke det var tilfellet, men jeg har snakket med flere som har tinnitus som sier at støykanselleringen til f.eks Bose hjelper. Aner ikke hvordan det hjelper for enkelte, skulle ikke tro at det har en positiv effekt? Mulig det hjelper for de som er sensitive for ekstern støy som gjør tinnitusen verre? Kanskje verdt et forsøk?

 

Aner heller ikke hvordan det virker, men det er fantastisk å kunne ta på seg et par QC15. Blir som når det en halvmeter nysnø ute. Alt blir mer dempet og avrundet.

Lenke til kommentar

 

 

Sikkert greit i nødtilfeller, men disse gir vel fra seg noe stråling som kanskje ikke kan være bra over lengre tid?

Jeg trodde seriøst denne diskusjonen var over nå som vi nærmer oss 2018.

 

Hvilken diskusjon? 

 

 

Jeg tror han tenker på "el-følsomme" diskusjonen...

 

Du vet disse folkene uten teknisk innsikt, som tror en høyspentledning eller en mobiltelefon er farlige greier.

 

Evolusjonen har for lengst sørget for at vi som er igjen her på planeten tåler elektromagnetisk stråling. Den fra kosmos som omgir oss hele tiden er mye sterkere enn en høyspentleding på 10 meter avstand. Bare skru på en FM radio (hvis du fremdeles har en) og still den inn mellom to stasjoner (burde ikke være vanskelig idag). Da hører du kosmos' stråling.

Lenke til kommentar

 

Jøye meg. Kommer sikkert til å koste en formue. Og må kjøpe nye batterier konstant. Kan vel ikke være med ledning til disse, hvem vil vel sove med ledninger rundt hodet hele tiden.

Bose jobber med en ny banebrytende teknologi som de kaller «oppladbare batterier». Dette er en type batterier som du kan bruke igjen og igjen. Det er en spennende tid vi lever i altså.

 

 

 

Jøye meg. Kommer sikkert til å koste en formue. Og må kjøpe nye batterier konstant. Kan vel ikke være med ledning til disse, hvem vil vel sove med ledninger rundt hodet hele tiden.

 

Jeg bruker disse, og sover 30% bedre med dem. Del dem i 2 for bedre pass og lengre varighet, de er ganske store rett ut fra pakken.

 

https://www.clasohlson.com/no/%c3%98repropper-av-silikon/34-886?LGWCODE=340886000%3b83825%3b6293&gclid=EAIaIQobChMI68O67vu61QIV02wbCh3AdwldEAYYASABEgLJZPD_BwE

 

Det er med en Travel/charging case.

 

 

 

Til dere begge: Herlig å drive å lade opp batterier på farten, når man ikke har tid, må huske på det hele tiden, batteriene blir dårligere og dårligere, så må man likevel kjøpe nye om noen år.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...