Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min spiser batteri til frokost. 

 

Har ligget urørt i natt (11 t) , brukt 38%  Fra 100 til 62%

Maskinvare står for 80%,

Gps og wi-fi tilkoblet.

 

Slettet alle installerte apps og tok en hard resett i går, kun installert Gboard på nytt.

 

Noen som har opplevd så dårlig batteritid?

I samme tidsrom minsker batteriet på min iPhone 7 med noen få prosent.

 

 

 

 

Min spiser batteri til frokost.

 

Har ligget urørt i natt (11 t) , brukt 38% Fra 100 til 62%

Maskinvare står for 80%,

Gps og wi-fi tilkoblet.

 

Slettet alle installerte apps og tok en hard resett i går, kun installert Gboard på nytt.

 

Noen som har opplevd så dårlig batteritid?

I samme tidsrom minsker batteriet på min iPhone 7 med noen få prosent.

Opplever det samme, men har bare lagt merke til det om natten. Hver gang jeg legger meg med 20% ish så våkner jeg til at mobilen er tom for strøm. Pleier alltid å krysse ut alle apper før jeg legger meg så må vær noe maskinvare greier. Skulle nesten tro den minet kryoto om natten

 

Jeg kom her for å skrive det samme. Skjedde ikke før. Synes generelt sett batteritiden har blitt mye dårligere den siste uken. Noe som ikke stemmer. La meg ca. kl 2:00. Ikke noen apps som har trukket batteri heller, det er systemet.

 

2nhfbdg.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med batteri. Starter dagen med fullt, og med normal moderat bruk lander jeg på mellom 45 og 60%  på kvelden. Natta er tilnærmet uten svinn på batteri.

Har hatt litt annet smårusk, blant annet noen apper som går i grått når de startes, og tilfeldig er normale for så å gå i grått igjen.

Ellers veldig godt fornøyd både med telefon og batteri.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med batteri. Starter dagen med fullt, og med normal moderat bruk lander jeg på mellom 45 og 60%  på kvelden. Natta er tilnærmet uten svinn på batteri.

Har hatt litt annet smårusk, blant annet noen apper som går i grått når de startes, og tilfeldig er normale for så å gå i grått igjen.

Ellers veldig godt fornøyd både med telefon og batteri.

Det er slik min telefon har vært helt frem til for noen dager siden. I går gikk den fra 95% til 9% med 2t15m "screen on time" (inkludert 20% forsvunnet mens jeg sov). Er ikke det fryktelig lite? Ikke noe tungt bruk heller, kun sosiale medier og lignende.

Endret av CharlieKarl
Lenke til kommentar

Slo av wi-fi og nett i natt, da falt batteriet bare 1% over natta.

 

Skal se att Kinamann har lagt inn ett par "miners" som bare jobber natta...

 

Ellers fornøyd med batteriet som holder lenge ved tungt bruk og mye fikling.

Bare det merkelige strømforbruket om natta som drar ned.

 

Kamera oppfatter jeg som meget bra og fingeravtrykkleseren er raskere en på min iPhone 7

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slo av wi-fi og nett i natt, da falt batteriet bare 1% over natta.

 

Skal se att Kinamann har lagt inn ett par "miners" som bare jobber natta...

Jeg har samme problem som deg! Har ikke prøvd å slå av wi-fi og nett enda om natten, men den begynner å trekke batteri et par timer etter jeg har lagt meg (4-5% i timen). Ellers går det vanligvis 1% i timen i standby.

 

Virker som det er noe nettverksproblemer. Hvilken mobiloperatør har du?

Lenke til kommentar

Merkelig at det er såpass store variasjoner i telefonene som er levert. Hvis jeg bruker telefonen mye så har jeg ca 35-40% igjen på kvelden når jeg legger meg. Hvis den brukes lite til moderat har jeg gjerne 70-50% igjen. På natten opplever jeg at telefonen bruker kun et par prosent strøm. 

 

Det eneste jeg har hatt problem med er elendig hastighet på mobildata. 

Lenke til kommentar

Merkelig at det er såpass store variasjoner i telefonene som er levert. På natten opplever jeg at telefonen bruker kun et par prosent strøm. 

Min brukte også bare et par prosent om natten tidligere, men nå nylig har den begynte å bruke mer. Ikke de første timene etter jeg har lagt meg, men plutselig midt på natten begynner den å trekke 4-5% i timen frem til jeg våkner. 

Lenke til kommentar

Skal prøve å skru av nett og wifi i natt og se om det hjelper

 

Jeg har talkmore



Med WiFi og data av mistet jeg bare 1% iløpet av natten i motsetning til de 20%+ jeg mistet før. Så det er nok tilkoblingen til omverdenen som ligger å drar strøm hele natten. Men godt at det ikke var hardware feil, dette kan vell fikses med en oppdatering regner jeg med

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Med WiFi og data av mistet jeg bare 1% iløpet av natten i motsetning til de 20%+ jeg mistet før. Så det er nok tilkoblingen til omverdenen som ligger å drar strøm hele natten. Men godt at det ikke var hardware feil, dette kan vell fikses med en oppdatering regner jeg med

Okei. Kanskje vi bør eliminere da og finne ut om det er WIFI eller mobildata som er skylden da? La meg med 33% i går kveld og våkna opp til tomt batteri i dag. Batteriet var "vanlig" de 1-2 første timene, før det begynte å gå fryktelig fort nedover. Samme greiene som før, holder seg noen timer før det plutselig begynner å rase nedover.

Lenke til kommentar

Prøver meg fram.

Kjørt 2 dager 18 t og har 43% igjen. (lite bruk)

Mobilnett inne hele tiden,  koblet ut wi-fi og gps.

 

Lader opp i kveld og kobler inn gps.



Fikk i dag min mate 10. Hvordan får jeg opp nr på tall varsler på selve ikonene istedenfor en blå prikk?

 

 

Kan få antall varsler oppe på oppgavelinjen,

 

innstillinger-apper og varsler-varsler og statuslinje-varslingsmetode-antall

 

På symbolene ser det ut til å være blå prikk eller ingen ting...



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...