Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes jenter er kjedelige.. Anyone?


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes jenter generelt er kjedelige? Mange er bare ekstremt A4 og kan ikke ta initiativ til samtaler. Både irl og sosiale medier.. Alle skal være lik virker det som. De er mest opptatt av å se bra ut og se ned i telefonen sin. 

 

 

Flere som har det samme inntrykket? 

 

 

 

Når kom en jente opp til deg og begynte å snakke? Virker som at det alltid er jeg som mann som må ta initiativet både irl og på sosiale medier..



Anonymous poster hash: 585d7...1de
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du bare har dårlig selvinnsikt.

TS, dette høres kanskje flåsete ut, men les denne kommentaren inntil du tar det til deg.

 

Dersom du konsekvent møter jenter som virker uinteressert i deg, er ikke dette et tegn på at de er kjedelige. Det er et tegn på at du er kjedelig.

 

 

 

Når kom en jente opp til deg og begynte å snakke? Virker som at det alltid er jeg som mann som må ta initiativet både irl og på sosiale medier..

 

Her viser du også hva tråden egentlig handler om. Det handler ikke om at jenter er kjedelige. Det handler om at du synes det er slitsomt å fremstå som attraktiv for jenter. Om du allerede hadde vært attraktiv for jenter, så hadde jentene likt deg bedre, og du hadde likt dem bedre. Men slik er det ikke. Start med å endre deg selv, ikke å klage på jentene.

 

Det blir som om jeg skal klage på at det er så kjedelig å jogge, og deretter avslutte med å si at jeg blir så sliten av å jogge. Hva er egentlig grunnen til at jeg ikke liker jogging? Grunnen er at jeg er dårlig på å jogge.

Endret av Løgn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

ikke enig

 

Da har du lite selvinnsikt. Det går ikke an å si at jenter er mer kjedelige enn gutter på en så generell basis. Det er for mye variasjon i begge kjønn. Så hvis 90% av jenter er kjedelige så må 90% av gutter også være det.

 

 

 

nei, jeg har erfaring.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan man si at jenter er mer kjedelige, særlig hvis man selv er gutt. Det betyr ikke nødvendigvis at han mener eller synes at alle jenter er kjedelige, men at hans erfaring er at jenter ofte er veldig kjedelige.

 

Kanskje han har vært uheldig, kanskje han ikke treffer jenter på de rette stedene osv, men vi andre kan ikke si at han tar feil, at det er han det er noe galt med osv.

Lenke til kommentar

Det butter vel ned i at jenter nå til dags har dårlig selvtillitt og ikke tør å være frampå. De holder seg tilbaketrukket og lar menn ta initiativ til alt.

 

 

De skriker om likestilling, men det er egentlig de som ikke vil ha likestilling. De har en attitude om at menn skal være den som snakker først. Ha litt guts for helvette kvinnfolk.



Anonymous poster hash: 585d7...1de
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

nei, jeg har erfaring.

Erfaring med nok jenter til at du kan si at 90% er kjedelig? Tvilsomt. Du prater nok om hva du  synes om de du har møtt. Det er betydelig begrenset, samt at du kan også lide av det trådstarter lider av. Kanskje du er kjedelig, uten at du vet det selv?

 

 

ok

Lenke til kommentar

 

Min erfaring er at kjedelig og uinteressante folk er de som klager mest på andre også, hadde dere selv vært spennende mennesker hadde dere tiltrukket spennende mennesker også.

 

Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke møter kjedelig folk, som regel.

 

Ikke sant ? Er ikke uten grunn til at rike folk leker hest, og feks musikere og kunstnere ofte henger sammen. De skaper ting og klarer å sette pris på det andre skaper.

Lenke til kommentar

90% av jenter er kjedelige, og det har ikke noe med deg å gjøre.

 

Det er en ting som heter "like barn leker best" og det vil jo kanskje tilsi at alle som ikke har samma interesser som en selv er kjedelige. Hvor mange tror du har samma interesser som deg? Kanskje rundt 10% ;)

 

Edit; Har man problemer med å finne noen som ikke er kjedelige så leter man på feil sted.

Endret av Soseks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

90% av jenter er kjedelige, og det har ikke noe med deg å gjøre.

 

Det er en ting som heter "like barn leker best" og det vil jo kanskje tilsi at alle som ikke har samma interesser som en selv er kjedelige. Hvor mange tror du har samma interesser som deg? Kanskje rundt 10% ;)

 

Edit; Har man problemer med å finne noen som ikke er kjedelige så leter man på feil sted.

 

 

 

har ikke noe med saken å gjøre. hvis man snakker med random ukjente folk er det ikke interesser som har noe å si.

fleste jenter er dørgende kjedelig å snakke med, de fleste er også relativt dårlige til å føre samtaler.

dette er generelt sett, og ingenting med meg å gjøre da jeg klarer det fint med folk jeg omgås med.

Lenke til kommentar

 

Er det bare jeg som synes jenter generelt er kjedelige? Mange er bare ekstremt A4 og kan ikke ta initiativ til samtaler. Både irl og sosiale medier.. Alle skal være lik virker det som. De er mest opptatt av å se bra ut og se ned i telefonen sin. 

 

 

Flere som har det samme inntrykket? 

 

 

 

Når kom en jente opp til deg og begynte å snakke? Virker som at det alltid er jeg som mann som må ta initiativet både irl og på sosiale medier..

 

Anonymous poster hash: 585d7...1de

 

 

 

Dessverre er jenter/kvinner de største ofrene for sosiale medier og mobiltelfoner, akkurat som menn er de største ofrene for TV spill og dataspill.

 

Men nei, jenter/kvinner er ikke kjedelige. De var iallefall ikke det før enorme mengder mennesker ble avhengige av "smart"telefoner. Dessverre er det kvinnelige kjønn enda mer avhengig av slikt enn menn. Men det må man vel nesten ta til betraktning når man oppsøker kvinner. Er det virkelig verdt å være med en kvinne som ikke har kontroll over sitt mobilbruk og sitt forbruk av sosiale medier? Den samme problemstillingen vil jo gjelde for kvinner som må vurdere om de gidder å være med en mann som spiller TV spill hele dagen.

 

Langt ifra alle kvinner har et usunt forhold til telefonen, akkurat som langtfra alle menn har et usunt forhold til spill osv.

 

Om noe så er faktisk telefonen et bra filter, hvor man kan velge bort kvinner som ikke har kontroll over seg selv og sin oppførsel, og/eller som har en oppførsel som er uønsket.

 

Men ja, en stor forskjell på kvinner og menn er akkurat det med å ta intitiativ. Det er en slags "rolle" i vårt samfunn som tilsier at kvinner ikke skal ta initiativ. Men det spørs jo hvem du er. Jeg har hatt mange kvinner som tar initiativ, men det spørs jo hvor du oppholder deg. Sitter du hjemme og spiller TV-spill kan du ikke forvente at kvinner vil ta initiatv. Men ja, er du ute på pub eller noe liknende er det ikke umulig at kvinner tar initiativ, kanskje med mindre det ser ut som du spiller TV spill hele dagen.

 

Har kvinnen telefonen sin på baklommen er det et kjempefilter for å sortere ut robotkvinner uten personlighet som bare gjør som alle andre. Sitter de med trynet i telefonen konstant er det et kjempefilter for å sortere ut uønskede kvinner.

 

Det beror på øyet som ser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er det bare jeg som synes jenter generelt er kjedelige? Mange er bare ekstremt A4 og kan ikke ta initiativ til samtaler. Både irl og sosiale medier.. Alle skal være lik virker det som. De er mest opptatt av å se bra ut og se ned i telefonen sin.   Flere som har det samme inntrykket?    Når kom en jente opp til deg og begynte å snakke? Virker som at det alltid er jeg som mann som må ta initiativet både irl og på sosiale medier.. Anonymous poster hash: 585d7...1de

Men ka med smågodt og SVÆRE hamburgera , lika du det ?

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...