Gå til innhold

iPhone X-skjermen «fryser» når det blir kaldt


Anbefalte innlegg

 

Men prøv å diskuter med en iphone bruker om forskjellene mot andre telefoner.

 

Diskutere med en iPhone? Hvorfor?

 

Les en gang til :)

 

Du skriver, hvis man bruker norsk, at man skal prøve å diskutere "bruker om forskjellene mot andre telefoner" med en iPhone.

 

Det står ingen komma bak iphone. Kan du ikke setningsoppbygging? Jeg skrev ikke bare iphone, jeg skrev iphone bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Men prøv å diskuter med en iphone bruker om forskjellene mot andre telefoner.

 

Diskutere med en iPhone? Hvorfor?

 

Les en gang til :)

 

Du skriver, hvis man bruker norsk, at man skal prøve å diskutere "bruker om forskjellene mot andre telefoner" med en iPhone.

 

Det står ingen komma bak iphone. Kan du ikke setningsoppbygging? Jeg skrev ikke bare iphone, jeg skrev iphone bruker.

 

 

Noe annet du føler for å dele i dag? Andre brukere du opplever som vanskelige? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så iPhone bruker "om forskjellene mot andre telefoner"? Du vet kanskje ikke at vi har ordsammenslåing her til lands?

Mener du iPhone-bruker eller iPhonebruker? Isåfall så forstår jeg hva du mener.

https://www.youtube.com/watch?v=EOtSKz9vyB4

 

Edit; @tflovik et hakk over.

Ordnett er plassen for deg. Her er det vel innhold i artikkelen vi diskuterer og ikke norsk rettskriving? Jeg forstod godt hva han mente, og det gjorde du også.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må dessverre med dele at telefonen fungerer fint ute etter en tur på 2 timer, ca 3-4 grader ute. Var noe tull med touch i noen sekunder når jeg dro den ut av lomma den ene gangen. Satser på at vi har en patch i løpet av en uke eller to.

Det var vel snakk om at den ikke tålte frost, hvilket det ikke er når det er 3-4 grader ute. Forøvrig ga du meg frysninger med "med dele". Sukk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Må dessverre med dele at telefonen fungerer fint ute etter en tur på 2 timer, ca 3-4 grader ute. Var noe tull med touch i noen sekunder når jeg dro den ut av lomma den ene gangen. Satser på at vi har en patch i løpet av en uke eller to.

Det var vel snakk om at den ikke tålte frost, hvilket det ikke er når det er 3-4 grader ute. Forøvrig ga du meg frysninger med "med dele". Sukk.
Skulle være melde, beklager frysningen. Neida den buggen som apple og brukere melder om skjer om du går fra 25 grader til 5 grader. Min erfaring i allefall, men varer ikke lenge.
Lenke til kommentar

Så iPhone bruker "om forskjellene mot andre telefoner"? Du vet kanskje ikke at vi har ordsammenslåing her til lands?

Mener du iPhone-bruker eller iPhonebruker? Isåfall så forstår jeg hva du mener.

 

Edit; @tflovik et hakk over.

Ordnett er plassen for deg. Her er det vel innhold i artikkelen vi diskuterer og ikke norsk rettskriving? Jeg forstod godt hva han mente, og det gjorde du også.

 

Jeg snakker og leser norsk så beklager så utrolig meget for at jeg ikke forsto noe som ikke ga mening på norsk. For å kunne diskutere så er det nødvendig at ting er forståelig ellers så blir det bare vas.

Endret av Soseks
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...