Gå til innhold

Razers nye spillmus kommer med knapper du kan bytte ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ska dei komme med brukbar QC snart og eller? mtp at dei er på utkikk etter å presse seg inn på mobilmarknaden, samt at gaming utstyr marknadet begynner å bli fylt med billigare alternativ med langt høgre kvalitet på produkta og uten elendige "drivere" er det mulig dei burde åpne auga og revurdere måten dei gjer ting på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha?

Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem.

Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper.

 

kan ikke si mine små hender er enige her... Men en form for justering hadde vel ikke gjort noe. Så kunne vi begge brukt denne musen optimalt.

Lenke til kommentar

 

Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha?

 

Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem.

Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper.

Sett på Corsair Scimitar Pro? Den kan du justere på. Jeg hadde den, og den var helt grei, men begynte med dobbeltklikk på enkeltklikk etter 2mnd så jeg vet ikke helt om kvaliteten er den beste. Corsair M90 holdt godt, så mulig jeg bare var uheldig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha?

Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem.

Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper.

Sett på Corsair Scimitar Pro? Den kan du justere på. Jeg hadde den, og den var helt grei, men begynte med dobbeltklikk på enkeltklikk etter 2mnd så jeg vet ikke helt om kvaliteten er den beste. Corsair M90 holdt godt, så mulig jeg bare var uheldig.

 

TAKK :)

Ser ut som akkurat det jeg trenger, både flyttbar og ulik følese på tastene. 

Mulig du var uheldig er temmelig fornøyd med corsair for andre ting. 

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...