Gå til innhold

Kva tyder himmelteikna i natt?


Anbefalte innlegg

Oppdatering:

 

Det verkar no klart at der er er ein tydeleg samanheng mellom himmelteikna, Guy Fawkes night og kyrkjeskytinga i Texas.

 

To nøkkeltal er spesielt framtredande, det er talet 14 og talet 26.

-14: Ei 14 år gammal jente døyr i kyrkjeskytinga. Supermånen er 14% større enn vanleg. Aldebaran er den 14. mest lyssterke stjerna på nattehimmelen.

-26: 26 drept i kyrkjeskytinga av ein 26 år gammal gjerningsmann. 26 tønner krutt vart oppdaga under Gunpowder plot. På hebraisk har Guds namn JHVH nummerverdien 26.

 

Så er igjen spørsmålet. Kva kan vi igjen tolke ut av dette? Eg trur himmelteikna og kyrkjeskytinga er ei markering frå djevelen si side av at attentatet mot kongen og mot Gud denne gongen har lukkast. Kva tenkjer folk om dette?

7 - søndag

5 - 5. november

11 - november

26 - antall drepte

556 - rifla

20 - kritisk skadd og klokkeslett

12 - P.M et, klokkeslett

23 - antall drept i kirka

3 - antall drept utenfor kirka

Pluss 26(?) andre aldere på de som er drept, andresse, gatenummer, medlemmer i kirka, fødselsdatoer, tipper man dekker alle tallene fra 0-100 uten problemer, alle "viktige"

 

Altså totalt minst 35 "viktige" tall man kan leke seg med for å finne samenhenger, så at du klarte å finne nummer som passer med andre situasjoner med masse tall er ikke så rart.

Det finner man alltid :)

 

Den som leter etter sammenhenger finner det alltid om man er krativ nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering

 

Det kjem no fram at 55-åring skaut gjerningsmannen. 5-talet tyder i Bibelen nåde og godleik. 55 kan bety ein slutt på nåde og godleik. Dette er interessant av fleire grunnar. Parallellpersonen Fader Garnet vart fødd i år 1555. Altså 3 x 5, muligens guddommeleg nåde. Det er også verdt å merke seg at vi nettopp har passert år 5777 i den jødiske kalendaren, 777 er Guds tal - perfekt fullkome.

 

Dette er ikkje tilfeldige tal, men eit tydeleg åndeleg mønster. Det er tydeleg at noko veldig stort og godt var meint å hende, men at dei vonde kreftene har sigra over Guds gode plan.

 

Idag er 7/11, evangelisten Billy Graham sin 99-årsdag. 9 er talet til Kristi Brud, eller guddommeleg kompletthet. Kva tyder så 99?

 

Det er mange tal å halde styr på her, men eg håpar folk får med seg dei sentrale samanhengane.

Lenke til kommentar

På denne dag norsk tid vart Trump vald til amerikansk president. Hans lovnad var å byggje ein mur. På same dag 9.11.89 vart Berlinmuren riven. Dette er eit veldig interessant samantreff. Viss vi snur på tala, slik amerikanarane gjer, får vi 11. september. 11 tyder i Bibelen kaos, 9 tyder guddommeleg kompletthet. Det er også velkjendt at det amerikanske naudnummeret er 911. Dette er ikkje tilfeldige tal, men numerologiske teikn frå det hinsidige. Eg trur 11. september var Guds plan (jfr Jonathan Cahn sin teori), eg trur også Berlinmurens fall var eit uttrykk for Guds vilje (fridomen sigra over undertrykking etc). Derimot at klovnen Trump vart vald til president, etter ein skiten valkamp og ein kaotisk valkveld, nei eg greier ikkje å sjå Gud i det. Noko fundamentalt gale har skjedd, eit åndeleg paradigmeskifte i himmelromet.

Lenke til kommentar

Så 9 november er i usa 11 september?

Alltid gøy når man uten grunn eller mening må snu tall for å finne en mening.

9.november er den 313 dagen, skiltet til bilen til donald duck er 313

Altså, donald duck står bak 911 :p

 

Tverrsummen av 313 er 7, noe som regnes som et hellig tall, spesielt for jødene (7-armet lysestake, osv.). Likevel kan dette altså knyttes til 911, en bil designet av Porsche. Som vi vet var Porsche godt involvert med nazistene under annen verdenskrig, og det er vel ikke nødvendig å nevne hvordan jødene ble påvirket av dette. Dette snodige sammentreffet er nok guddommelig gjøn med menneskeheten, ikke tilfeldigheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tverrsummen av 313 er 7, noe som regnes som et hellig tall, spesielt for jødene (7-armet lysestake, osv.). Likevel kan dette altså knyttes til 911, en bil designet av Porsche. Som vi vet var Porsche godt involvert med nazistene under annen verdenskrig, og det er vel ikke nødvendig å nevne hvordan jødene ble påvirket av dette. Dette snodige sammentreffet er nok guddommelig gjøn med menneskeheten, ikke tilfeldigheter.

Nå må du ikke gi Gud skylla for alt, Frank det er flere aktører med i bildet. Arkeologene har funnet at jødenes tempel i Jerusalem (revet av romerene) var pyntet med bla. hakekors, enda et snodig sammentreff.

 

2nqzkg1.jpg

Lenke til kommentar

Swastika, som det heter, er brukt i utallige religioner og områder.

Joda, hitler brukte det også, men det var i bruk før din religion kom til verden...

Også denne marsjen var noe som var hentet fra romeriket. Det hele var nesten som et nytt romersk angrep på jødene ?

 

image004.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Drit tråd. Skulle vært ulovlig med astrologi tråder. Bondefangere og sjarlataner. Flere hundre "tegn" i året og de har holdt koken i flere tusen år.

Ja, det er vist bare solen og månen som påvirker livet på jorden, eller ?

 

sun-moon-balance.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

Drit tråd. Skulle vært ulovlig med astrologi tråder. Bondefangere og sjarlataner. Flere hundre "tegn" i året og de har holdt koken i flere tusen år.

Ja, det er vist bare solen og månen som påvirker livet på jorden, eller ?

 

sun-moon-balance.jpg

Ikkje sol og måne isolert sett, men det er dei same mektige åndsmaktene som kontrollerer sol og måne, som også kontrollerer livet på jorda. Det er difor det er relevant å sjå på teikn i sol og måne. I ei ideell verd skulle Bibelen vere meir enn nok informasjon, men vi lever ikkje i ei ideell verd, men i ei verd der det vonde har teke over makta. Det er også fascinerande å sjå på korleis Gud har designa universet, korleis han har iscenesatt verdshistoria etc. Eg er djupt imponert over Guds underfulle skaparverk, som no diverre er i ferd med å gå til grunne.

Lenke til kommentar

 

På tide å våkne opp snart? :wee:

Du har rett i at naturfenomen har ei naturleg fysisk forklaring, men er så dette den heile og fulle sanninga? Til dette vil eg svare eit rungande nei.

 

Regnbogen kan forklarast naturleg, men er også eit løftesteikn om at verda ikkje skal forgå i ein vassflaum. Betlehemsstjerna kan forklarast naturleg, men var også eit teikn på at ein konge var fødd.

 

Har så verda ein agenda med å avvise at himmelfenomen har ei metafysisk forklaring? Eg trur så er tilfelle. Hugs at djevelen er denne verda sin fyrste og løgna sin far. Eit av hans hovudmål er å skape ein illusjon om at alt er tilfeldig. Der himmelteikna gir oss meldingar frå det hinsidige, vil djevelen bortforklare alt på ein naturleg måte.

 

Eg er vaken, men skulle ønskje eg var sovande. For teikna i tida ser ikkje bra ut. Samfunnet idag har aldri vore meir gudlaust, og domen er nær. Eg trur ikkje Gud greier å sjå stort lenger på at synda florerer. Åtvaringane har vore mange. 11. september og 22. juli til dømes. Snart vil nok vere nok og Gud vil rulle saman himmelen som ein bokrull, slik det står skildra i Bibelen. Det er grusomt å vere vitne til alt det forferdelege som skjer i denne tida vi lever i.

 

 

Betlehemstjerne ? 

 

Disse vismennene eller kongene var i virkeligheten astrologer eller stjernetydere fra østen. Selv om astrologi er populært blant mange i dag, har det ikke Bibelens godkjennelse.

 

Matt 2: 1-16 viser at stjernen ledet astrologene først til kong Herodes og deretter til Jesus og at Herodes prøvde  å få Jesus drept.

 

Da de var dratt sa Jehovas engel til Josef at han skulle flykte til Egypt for å beskytte barnet. Denne stjernen var et tegn fra Satan som prøvdte å få drept Guds sønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...