Gå til innhold

Slik blir den neste World of Warcraft-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mye med interessert I den nye Nedvidelsen til Classic.

 

Når jeg forsøker å hoppe på å spille I dag får jeg beskje om: " Ok kult, men for å bli med oss her må du være friendly med disse å disse å disse så må du Grinde mane støv I ca 1 uke. Men innen du er ferdig med det er noke vi allerede ferdige her, så da kan du heller begynne å grinde til neste instance" ... Ok tror jeg finner på noe annet jeg,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet har blitt oppdatert ganske mange ganger allerede

2009/10 (Cataclysm) 2014 (Warlods of Draenor) 2016 (Legion) og 2017 igjen men dette var Abilities/Spells.

En av grunnene til at det ikke er ''Ny Moderne grafikk'' på wow er at det er Open world og verden er massiv, ingen pc som kan kjøre dette greit engang.

Selv nå etter grafikk oppdateringene på wow, for å spille det på max grafikk som er 10 på 60fps + så trenger du en high end pc.

Lenke til kommentar

Syntes jeg har hørt dette for "Battle for Azeroth" hvor mange ganger skal man sloss om dette stedet? og nå blir det jo selfølgelig maks lvl 120 også som bidrar til kjedsomhet i noen dag til man aer 120 så de vanelig oppgraderinga av utstyr til sikkert ilv 1035 så mas mas mas :p

 

Item level Squish samt stats, base ilvl blir nå 185/200 når du starter opp, også scaler det osv osv. du kan lese mer om dette på Wowhead
Lenke til kommentar

 

Syntes jeg har hørt dette for "Battle for Azeroth" hvor mange ganger skal man sloss om dette stedet? og nå blir det jo selfølgelig maks lvl 120 også som bidrar til kjedsomhet i noen dag til man aer 120 så de vanelig oppgraderinga av utstyr til sikkert ilv 1035 så mas mas mas :p

 

Item level Squish samt stats, base ilvl blir nå 185/200 når du starter opp, også scaler det osv osv. du kan lese mer om dette på Wowhead

Lenke til kommentar

Grafikk stilen til blizzard sine spill er jo det som gjør det litt "unikt". Før definerte det sjangeren, er det mye farger og enkle "runde" former, så var det et barnespill, mens realisme var det motsatte. Warcraft har vært fargerikt og hatt urealistiske proporsjoner siden begynnelsen.

 

WoW er smak og behag, jeg kommer nok til å prøve BoA, men jeg kjenner det på kroppen at jeg er litt gammel til å gjøre samme raiden ukentlig for en sjanse til å loote titanforged set gear, men story messig, så er jeg interessert i hva som vil skje videre med Sylvanas, Anduin, Thall og Jaina. For the horde! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...