Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Observerer at noen av dere får syke tilbud på kredittkort. Har bare ett kredittkort i en liten bank akkurat nå. Hvilke kredittkort gir gode tilbud, er det DNB og Danske Bank som gjelder? Kan jeg egentlig få kredittkort alle mulige steder?

 

Mastercard fra Dnb har noen bra tilbud, det var vel 20% hos Power for en liten stund siden.

Kan lese mer om det her:

 

https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html

 

Selv har jeg flere kort, blant annet 365 Direkte som gir meg ca 80 øre rabatt pr liter bensin ved en pumpepris på 14,- 

 

Komplett sitt Mastercard som gir 3% ved kjøp hos dem, samt 2% andre plasser mener jeg, jeg har nå etter noen få mnd ca 5-600 poeng som gir meg 1000-1200,-å bruke hos Komplett :)

 

Men, det viktige med slike kort er å betale tilbake til riktig tid, for meg selv er ikke det noe problem da jeg betaler tilbake rett etter kjøp, men det er nok en del som er fristet til å betale minstesum, ellers så hadde de vel aldri hatt disse kortene.

Endret av Dragonlove
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg prisen på en av de store favorittene i denne tråden, LG 65B7 er blitt satt ned i pris til 24890 hos blant annet Power. Satser på DNB kommer med sitt Mastercard tilbud før jul nå så snakker vi  god pris! Får jeg den til 19912 er jeg glad jeg droppet Black Friday. Da beviser jo bare det nok engang at denne dagen ikke er den beste shoppingen dagen

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar

Nå ser jeg prisen på en av de store favorittene i denne tråden, LG 65B7 er blitt satt ned i pris til 24890 hos blant annet Power. Satser på DNB kommer med sitt Mastercard tilbud før jul nå så snakker vi  god pris! Får jeg den til 19912 er jeg glad jeg droppet Black Friday. Da beviser jo bare det nok engang at denne dagen ikke er den beste shoppingen dagen

Nuvel....går opp og ned, selv om jeg er enig i at årets var dårlig. Jeg fikk min E6 55 i fjor på BF til 20k (billigste pris før BF da mener jeg lå på 36 eller 39k)...så det kommer an på. Generelt er dnb mastercard rabatten hos power meget god. Kjøpte ps4 pro med den og betalte da 3,1k. Den har aldri vært så billig på noe salg så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Observerer at noen av dere får syke tilbud på kredittkort. Har bare ett kredittkort i en liten bank akkurat nå. Hvilke kredittkort gir gode tilbud, er det DNB og Danske Bank som gjelder? Kan jeg egentlig få kredittkort alle mulige steder?

 

Masse gode kredittkort der ute. Så lenge man har fast jobb kan man få de fleste steder. Jeg har kun gratis kredittkort. Selv om noen kredittkort gir store rabatter, er det ganske mye å spare på hele tiden spare litt. Jeg ligger på i overkant av 3% cashback i snitt på alt mitt forbruk, noe som blir en god del. Da ligger alt fra 1% minimum, til opp mot 50%. I tillegg kan man tilby seg å legge ut for andre familie og venner om de skal ha noe dyrt en måned du har rabatt. Jeg la f.eks. ut for et familiemedlem som hadde bilen på service i oktober. Fikk 6% på nesten 20k (i overkant av 1000 kr). Nå er jeg så snill at jeg gir de rabatten direkte videre, men om du er litt mer businessnisse kan du beholde avansen selv :)

 

Bank Norwegian: 1% cashpoints på alle kjøp. 5% cashpoints på lowfare. Ingen kredittkortgebyr på Norwegian.

Flexi Visa: 4% på valgfri kategori: Elektronikk, reise, drivstoff, sportsutstyr eller klær og sko

Ikano Visa: Ny rabatt hver måned; 4% reise, 5% hjem/interiør, 7% sport og fritid, 6% bil, 7% klær og sko, 10% optikk, 3% utland, 10% helse, 5% hage/oppussing, 6% bil, 5% elektronikk, 4% dagligvare. Fast 1% på dagligvare.

Ya: Velg mellom 3-4 rabatter hver måned, varierer, f.eks: 100 kr på Netflix/HBO/Viaplay, 3% netthandel, 3% dagligvare.

Trumf Visa: 0.5% trumf på alt, 2% på Norgesgruppen.

Shell MC: 1% trumf på alt.

DNB MC: Kampanjer med god rabatt, f.eks. 20% på Power 4-5 ganger i året.

365 Direkte: Ca 80 øre på Esso. Bonus på enkelte nettbutikker, oppjusteres kraftig 1-2 ganger i året.

Remember: Ingen spesielle fordeler, men den soleklart beste reward-portalen.

 

Verdt å merke seg at noen av kredittkortene har en maksgrense på bonus pr mnd/år.

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar

 

Observerer at noen av dere får syke tilbud på kredittkort. Har bare ett kredittkort i en liten bank akkurat nå. Hvilke kredittkort gir gode tilbud, er det DNB og Danske Bank som gjelder? Kan jeg egentlig få kredittkort alle mulige steder?

 

Masse gode kredittkort der ute. Så lenge man har fast jobb kan man få de fleste steder. Jeg har kun gratis kredittkort. Selv om noen kredittkort gir store rabatter, er det ganske mye å spare på hele tiden spare litt. Jeg ligger på i overkant av 3% cashback i snitt på alt mitt forbruk, noe som blir en god del. Da ligger alt fra 1% minimum, til opp mot 50%. I tillegg kan man tilby seg å legge ut for andre familie og venner om de skal ha noe dyrt en måned du har rabatt. Jeg la f.eks. ut for et familiemedlem som hadde bilen på service i oktober. Fikk 6% på nesten 20k (i overkant av 1000 kr). Nå er jeg så snill at jeg gir de rabatten direkte videre, men om du er litt mer businessnisse kan du beholde avansen selv :)

 

Bank Norwegian: 1% cashpoints på alle kjøp. 5% cashpoints på lowfare. Ingen kredittkortgebyr på Norwegian.

Flexi Visa: 4% på valgfri kategori: Elektronikk, reise, drivstoff, sportsutstyr eller klær og sko

Ikano Visa: Ny rabatt hver måned; 4% reise, 5% hjem/interiør, 7% sport og fritid, 6% bil, 7% klær og sko, 10% optikk, 3% utland, 10% helse, 5% hage/oppussing, 6% bil, 5% elektronikk, 4% dagligvare. Fast 1% på dagligvare.

Ya: Velg mellom 3-4 rabatter hver måned, varierer, f.eks: 100 kr på Netflix/HBO/Viaplay, 3% netthandel, 3% dagligvare.

Trumf Visa: 0.5% trumf på alt, 2% på Norgesgruppen.

Shell MC: 1% trumf på alt.

DNB MC: Kampanjer med god rabatt, f.eks. 20% på Power 4-5 ganger i året.

365 Direkte: Ca 80 øre på Esso. Bonus på enkelte nettbutikker, oppjusteres kraftig 1-2 ganger i året.

Remember: Ingen spesielle fordeler, men den soleklart beste reward-portalen.

 

Verdt å merke seg at noen av kredittkortene har en maksgrense på bonus pr mnd/år.

 

 

Hmm, skulle nesten tro du var Gjerrigknarken aka Rune Nikolaisen  :)  :dribble: 

Lenke til kommentar

Skulle hatt det, men tror ikke det finnes.

 

Er jo bare for trådstarter å endre på tittel, når det er sagt så har Jula 30% på alt av Bosch ut dagen i dag for de som er eller ønsker å bli Jula Club medlemmer, jeg angret forøvrig litt på at jeg ikke kjøpte søyleboremaskinen de har, Pbd 40, ordinær pris er 2499,- men med 30% blir det 1749,- Nå er den utsolgt.

Lenke til kommentar

Finnes det diskusjontråder her eller på andre forum som går uavbrutt hele året der en kan tipse hverandre om spesielt gunstige tilbud. For denne Black Friday tråden dør vel ut etter hvert. 

 

Hva er du ute etter? Hvis du ikke vet så er det nok best å spare pengene til du finner noe du har skikkelig lyst på.

 

Den store tilbudstråden - TVKupp på bruktmarkedet (fofo)

Gode fototilbud i (nett)butikkene!

Den Perfekte PC-pakke (Oktober 2017)

Kupp på HW bruktmarkedet

Samling av billige og gode utenlandske webshoper

 

Det er sikkert flere tråder som jeg ikke kommer på i farta.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hmm, skulle nesten tro du var Gjerrigknarken aka Rune Nikolaisen  :)  :dribble: 

 

 

Hehe, jeg er langt fra så ekstrem. Å ha 9-10 kredittkort man kan rullere på er egentlig ganske lite stress nå som man har e-faktura og automatisk utfylling av totalt skyldig beløp. De fleste kredittkort har også mulighet til å velge pin-kode så det er mulig å gjøre det enklere om man sliter med slikt. Det er som regel også maks 2-3 kort man bruker regelmessig, mens de andre brukes ved behov. Må innrømme at jeg har gått på et par smeller selv der jeg har glemt at et annet kredittkort hadde bedre rabatt på ren vane. Uansett sitter jeg faktisk igjen med 5-10.000 kr hvert år (pluss det jeg sparer familie og venner). Det er ganske mye penger for så liten innsats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm, skulle nesten tro du var Gjerrigknarken aka Rune Nikolaisen  :)  :dribble: 

 

 

Hehe, jeg er langt fra så ekstrem. Å ha 9-10 kredittkort man kan rullere på er egentlig ganske lite stress nå som man har e-faktura og automatisk utfylling av totalt skyldig beløp. De fleste kredittkort har også mulighet til å velge pin-kode så det er mulig å gjøre det enklere om man sliter med slikt. Det er som regel også maks 2-3 kort man bruker regelmessig, mens de andre brukes ved behov. Må innrømme at jeg har gått på et par smeller selv der jeg har glemt at et annet kredittkort hadde bedre rabatt på ren vane. Uansett sitter jeg faktisk igjen med 5-10.000 kr hvert år (pluss det jeg sparer familie og venner). Det er ganske mye penger for så liten innsats.

 

 

Ja her utnyttes også det meste til maks, kjøpte nylig Dagbladet+ for 99,- og fikk 2 Norgesbilletter på Kino, eller det vil si at jeg fikk en gratis billett.

 

Jeg bruker også mye Kickback.no og i begynnelsen begynte jeg å lure på om det i hele tatt fungerte, men har fått utbetalt flere ganger, har handlet mye hos Aliexpress og der gir Kickback 4% tilbake.

Lenke til kommentar

 

Observerer at noen av dere får syke tilbud på kredittkort. Har bare ett kredittkort i en liten bank akkurat nå. Hvilke kredittkort gir gode tilbud, er det DNB og Danske Bank som gjelder? Kan jeg egentlig få kredittkort alle mulige steder?

 

Selv har jeg flere kort, blant annet 365 Direkte som gir meg ca 80 øre rabatt pr liter bensin ved en pumpepris på 14,- 

 

Bunkeroil gir meg minst 70 øre rabatt og opptil 3kr rabatt per liter. Prisen havner som regel på rundt 10kr per liter.

Lenke til kommentar

Det blir som mange forventet en ny DNB Mastercard Power kampanje mot jul, fra torsdag 7. des til lørdag 9.des.

Nordens elektrogigant!
Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, også i den norske nettbutikken.
Unntak / begrensinger fra tilbudet:
- Varer som allerede er i bestilling
- Maks 1 Apple produkt per kunde
- Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice.net (2GB og oppover) eller Telenor- Telia og ice.net krever 12 mnd avtaletid.
- Kjøp av gavekort

 

Sikkert muligheter for å gjøre noen gode tv kjøp da :) 

Endret av magio
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yes! Er glad jeg hadde is i magen og sto over BF. Fikk vel 65B7 til 24-25.000 eller noe? Nå på torsdag går den for 19912! Da snakker vi mye TV for pengene. Gleder meg! Husk at selv om en vare er utsolgt så kan den bestilles!

 

NB: er en vare utsolgt på nett, kan den alltid bestilles i butikk for levering frem i tid, men husk at varen må betales i sin helhet under Supertilbudet. Merke også at noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter/modeller. Enkelte Apple produkter kan ha svært lang leveringstid!

Lenke til kommentar

Det blir som mange forventet en ny DNB Mastercard Power kampanje mot jul, fra torsdag 7. des til lørdag 9.des.Nordens elektrogigant!Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, også i den norske [/size]nettbutikken.[/size]Unntak / begrensinger fra tilbudet:- Varer som allerede er i bestilling[/size]- Maks 1 Apple produkt per kunde[/size]- Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice.net (2GB og oppover) eller Telenor- Telia og ice.net krever 12 mnd avtaletid.[/size]- Kjøp av gavekort[/size]

 

Sikkert muligheter for å gjøre noen gode tv kjøp da :) [/size]

Fikk du mail om dette?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...