Gå til innhold

Nye Xbox trenger ikke skalere til 1440p-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eeeeeller du kan kjøpe et skjermkort til pcen som allerede er koblet i pc skjermen din til halvparten av prisen til en xbox.

 

Hvordan spiller jeg xbox spillene mine på et skjermkort da?

Noen brettspill kommer med ulike terninger. Du kan prøve dem. Eventuelt timeglass som jeg har sett i noen.

 

Brukeropplevelsen dog... Kommer til å bli håpløs!

Lenke til kommentar

 

Eeeeeller du kan kjøpe et skjermkort til pcen som allerede er koblet i pc skjermen din til halvparten av prisen til en xbox.

4k 30-60fps med skjermkort til 2500 altså? Det er litt langt utpå bærtur, når mitt 1070 sliter med enkelte titler som kostet nærmere 6000..

4k 60fps med en xbox? Lykke til der også vil jeg si. Hvor mange ganger skal folk bli løyet til før de slutter å tro konsollhypen? :)

Endret av likferd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Eeeeeller du kan kjøpe et skjermkort til pcen som allerede er koblet i pc skjermen din til halvparten av prisen til en xbox.

4k 30-60fps med skjermkort til 2500 altså? Det er litt langt utpå bærtur, når mitt 1070 sliter med enkelte titler som kostet nærmere 6000..

4k 60fps med en xbox? Lykke til der også vil jeg si. Hvor mange ganger skal folk bli løyet til før de slutter å tro konsollhypen? :)

 

 

4K 60fps kan kan oppnås med langt dårligere hardware enn i denne konsollen, forskjellen er kvaliteten på selve grafikken. 4K og 60fps er kun tall, og sier aldri noe om kvalitet.

 

Personlig så er Nintendo sine konsoller det eneste jeg gidder å kjøpe, men hadde man hatt god støtte for mus og tastatur, så begynner grafikken på Xbox og PS å bli veldig veldig bra, så det hadde egentlig holdt med dem grafikk messig om dagen.

Lenke til kommentar

Eeeeeller du kan kjøpe et skjermkort til pcen som allerede er koblet i pc skjermen din til halvparten av prisen til en xbox.

Ja det kan du gjøre. Men da er du pc gamer. Konsollene har overlevd fordi de gjør det de skal helt ok for de fleste, også bare virker de når de skal, samt at vi er litt nostalgiske av oss. Det er kanskje ikke helt rasjonelt å kjøpe konsoll idag, men veldig hyggelig og mange har gode minner rundt konsoll spill.

 

Konsollene har dog sterk konkurranse idag, og om en ikke tidligere har vært konsoll fan, så ser jeg at det blir lett å gjøre som du nevner. Å bruke pc. Kodi ol har jo også beinhard konkurranse fra såvel selve smart tv'n, mobil, nettbrett og alle mediebokser som jo er nær gratis å handle fra kina, så det er jo heller ikke et vektig argument lengre at man kan bruke konsollen som mediespiller, filmbibliotek etc. For det kan jo alle andre dingser vi har også. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

 

 

 

Eeeeeller du kan kjøpe et skjermkort til pcen som allerede er koblet i pc skjermen din til halvparten av prisen til en xbox.

4k 30-60fps med skjermkort til 2500 altså? Det er litt langt utpå bærtur, når mitt 1070 sliter med enkelte titler som kostet nærmere 6000..

4k 60fps med en xbox? Lykke til der også vil jeg si. Hvor mange ganger skal folk bli løyet til før de slutter å tro konsollhypen? :)

4K 60fps kan kan oppnås med langt dårligere hardware enn i denne konsollen, forskjellen er kvaliteten på selve grafikken. 4K og 60fps er kun tall, og sier aldri noe om kvalitet.

 

Personlig så er Nintendo sine konsoller det eneste jeg gidder å kjøpe, men hadde man hatt god støtte for mus og tastatur, så begynner grafikken på Xbox og PS å bli veldig veldig bra, så det hadde egentlig holdt med dem grafikk messig om dagen.

Om man ser på f.eks Forza Motorsport 7 som kjører i native 4k i 60fps på One X.. Så kan man ikke akkurat kommentere på grafikken/kvaliteten.

 

Også er jeg enig ang. Nintendo.. Der har spilling en helt annen betydning! Spilte Mario Odyssey nonstop siden lansering og har faktisk ikke hatt det så gøy siden Mario 64, og jeg har ingen liten spillsamling!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...