Gå til innhold

Den hvite kjernefamilien promoterer hvit supremasisme


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Den hvite må bare søke halvparten så mange jobber, med samme jobbsøknad og samme utdannelse.

Jeg har hørt 50% flere, ...

 

Det er nok fordi de fleste ikke behersker prosentregning ...

 

Det er litt mer komplisert;

 

50% flere søknader for å bli innkalt til intervju -- før de i det hele tatt har møtt arbeidsgiveren.

 

...og så må de overbevise arbeidsgiveren om at de er den best kvalifiserte kandidaten, som ligner veldig mye på dating:

Det handler mest om personlig kjemi.

Lenke til kommentar

 

De aller fleste lærere er liberal, men uansett er det ingen skoler i USA hvor svarte presterer på samme nivå som hvite

.

Nei- afrikanere fra Nigeria presterer bedre enn alle etnisitetene, inkludert asiatere og europeere. Bedre gener enn norske amerikanere ser det ut...

 

Nigerian-Americans have long been known for their community’s intense cultural emphasis on education. An analysis of census data and surveys show that Nigerians surpass all other U.S. ethnic groups when it comes to higher education.

https://www.bet.com/news/national/2012/03/20/survey-nigerians-most-educated-in-the-u-s.html

 

For det første, de som flytter fra Nigeria til Amerika gjør det fordi de er smart og søker større muligheter enn hva de kan finne i Nigeria. For det andre, affirmative action sørger for at svarte blir holdt til lavere standarder når de skal ta utdanning, så det betyr ikke så mye.

Lenke til kommentar

 

Jeg la ved kilder på alle påstandene mine, utenom mobbing.

Du er for så vidt enig med mobbing, ser det ut som, siden du påpeker at minoriteter i skolene blir mobbet -- også når det er minoriteter av etnisk norske.

Nei, jeg har ingen tro på at hvite elever mobber minoritetselever. 

 

Legg spesielt merke til at hvite lærere undervurderer svarte elever i forhold til deres vurdering av hvite elever:

 

Du har googlet frem en biased studie, også er konklusjonen din at alle hvite lærere er rasister. Gratulerer. Forventninger har forøvrig ikke noe med hudfarge å gjøre, men adferd. At de tar feil kan være fordi affirmative action holder svarte studenter til lavere standarder.

 

Hvorfor skulle 8% av befolkningen i USA får seg en kjæreste blant 92% av befolkningen..?

 

Hvor får du 8% og 92% fra? afroam utgjør 13% av befolkningen. hvite utgjør 62%. Nok en gang, folk foretrekker å være sammen med folk som ligner seg selv, det ser vi når folk velger partnere og hvor de skal bo. Hvis en svar gutt vil ha en hvite jente, så er det jo han som "diskriminerer" mot svarte jenter.

 

 

Et morsomt fakta om intelligens;

Dersom det er forskjeller på intelligens mellom "rasene", så trekke rasistene og anti-homofile den hvite rasen sin IQ nedover.

 

https://www.huffingt..._n_1237796.html

Orginalkilde:

http://journals.sage...956797611421206

 

Det her igjen. Folk med enkle meninger har lavere IQ, enten det er "alle negere er kriminelle aper" eller "alle innvandringsmotstandere er rasister".

 

 

Forresten, det er flere grupper som gjør det bedre enn hvite, som asiatere og jøder, så hvorfor snakker dere ikke om "jewish privilege", eller "asian privilege"? Fordi dere bare hater hvite?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg la ved kilder på alle påstandene mine, utenom mobbing.

Du er for så vidt enig med mobbing, ser det ut som, siden du påpeker at minoriteter i skolene blir mobbet -- også når det er minoriteter av etnisk norske.

Nei, jeg har ingen tro på at hvite elever mobber minoritetselever.

Ironien blir nesten for mye for meg.

 

 

Legg spesielt merke til at hvite lærere undervurderer svarte elever i forhold til deres vurdering av hvite elever:

 

Du har googlet frem en biased studie, også er konklusjonen din at alle hvite lærere er rasister. Gratulerer. Forventninger har forøvrig ikke noe med hudfarge å gjøre, men adferd. At de tar feil kan være fordi affirmative action holder svarte studenter til lavere standarder.

Det er snakk om å *fullføre* høyere utdannelse, ikke om å bestå opptakskrav til studiene.

 

Afroam utgjør 13% av befolkningen. hvite utgjør 62%. Nok en gang, folk foretrekker å være sammen med folk som ligner seg selv, det ser vi når folk velger partnere og hvor de skal bo. Hvis en svar gutt vil ha en hvite jente, så er det jo han som "diskriminerer" mot svarte jenter.

Høyreorienterte liker nok best å være sammen med folk som ligner seg selv, fordi de er redde for det ukjente og misliker det de anser som unormalt.

87% er ikke-afro-amerikanere.

 

Oddsen for at de finner en ikke-afro-amerikaner de liker, og som liker dem, burde være betydelig større enn for at de finner en afro-amerikaner, under alle omstendigheter, utenfor ghettoen.

 

 

Et morsomt fakta om intelligens;

Dersom det er forskjeller på intelligens mellom "rasene", så trekke rasistene og anti-homofile den hvite rasen sin IQ nedover.

 

https://www.huffingt..._n_1237796.html

Orginalkilde:

http://journals.sage...956797611421206

Det her igjen. Folk med enkle meninger har lavere IQ, enten det er "alle negere er kriminelle aper" eller "alle innvandringsmotstandere er rasister".

 

 

Forresten, det er flere grupper som gjør det bedre enn hvite, som asiatere og jøder, så hvorfor snakker dere ikke om "jewish privilege", eller "asian privilege"? Fordi dere bare hater hvite?

Personlig regner jeg amerikanske jøder som hvite, fordi de genetisk sett er ganske like europeerne, gjennom 1000 år med moderat europeisk innblanding.

 

Asiatere er kanskje også priviligerte på enkelte områder.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

 

Vær så god. Meningen med diskusjon er ikke å tvinge folk til å tror det du gjør, men å vise de at de ikke trenger å fortsette å dumme seg ut. Så; du trenger ikke fortsette å dumme deg ut. Det er det ditt eget valg at du gjør.

Meningen med en diskusjon er å underbygge sine påstander, og teste sine argumenter, for å lære.

 

I motsetning til deg, så klarte jjkoggan å gjøre dette, i det minste.

 

Du tenker på debatt. Jeg gidder ikke debattere med deg, det har jeg verken lyst eller tid til. Jeg prøvde litt diskusjon, men jeg har diskutert med deg og dine meningsfeller før, og det viser seg at jeg bare kaster bort tiden min, så jeg gidder ikke mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vær så god. Meningen med diskusjon er ikke å tvinge folk til å tror det du gjør, men å vise de at de ikke trenger å fortsette å dumme seg ut. Så; du trenger ikke fortsette å dumme deg ut. Det er det ditt eget valg at du gjør.

Meningen med en diskusjon er å underbygge sine påstander, og teste sine argumenter, for å lære.

 

I motsetning til deg, så klarte jjkoggan å gjøre dette, i det minste.

 

Du tenker på debatt. Jeg gidder ikke debattere med deg, det har jeg verken lyst eller tid til. Jeg prøvde litt diskusjon, men jeg har diskutert med deg og dine meningsfeller før, og det viser seg at jeg bare kaster bort tiden min, så jeg gidder ikke mer. 

 

Jeg har registrert at det er noe du har en tendens til å gjøre, men jeg tror det først og fremst handler om deg og dine evner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For det første, de som flytter fra Nigeria til Amerika gjør det fordi de er smart og søker større muligheter enn hva de kan finne i Nigeria. For det andre, affirmative action sørger for at svarte blir holdt til lavere standarder når de skal ta utdanning, så det betyr ikke så mye.

. Få universiteter bruker affirmative action. Ufortjente fordeler som typiske hvite elever får (bedre skoler f eksempel i Pa.) bevarer deres privilgerte situasjon, selv blant fattige hvite elever. At mange nigerianske amerikanere greier å utdanne seg bedre enn alle andre etniske grupper, selv uten å kompensere for denne ufortjente fordelen hvite får med affirmative action sier mye om deres evner.

 

There are around 4,700 two- and four-year colleges in America, but only 1,000 or so schools reject a meaningful number of applicants each year. Of those, just 352 claimed to consider race in admissions by 2014

https://osf.io/preprints/socarxiv/gdjp6/

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De blir aldri fornøyde, uansett hva hvite gjør.

 

De er kun ute etter hvite sin endelige utslettelse.

Folk velger å avslutte videreføring av sine gener selv. Får du ingen eller ett barn så er du med på sørge for at etniske nordmenn blir borte for alltid. Vi snakker om mangfold og flerkulturelt, men glemmer å tenke på seg selv og landets fremtid. For planeten sin skyld er det best at folk som bor i Norge reproduserer seg, og hjelper andre rundt seg. Å tappe ressurssterke mennesker fra fattige land tror jeg er en bjørnetjeneste. Det vil være med på svekke norsk økonomi, svekke det landet vi tapper menneskelige ressurser for, samtidig være katalysator for økt global fattigdom og en økning av global populasjon. IMHO. Kan hende jeg tar feil, isåfall gjerne opplys meg. EDIT: Altså i dag tror jeg vi faktisk er avhengig av innvandring fordi vi ikke klarer å produsere nok barn selv. Sånn sett vil det styrke økonomien. Tror å ha store deler av befolkningen på aldershjem er lite behjelpelig...

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Vær så god. Meningen med diskusjon er ikke å tvinge folk til å tror det du gjør, men å vise de at de ikke trenger å fortsette å dumme seg ut. Så; du trenger ikke fortsette å dumme deg ut. Det er det ditt eget valg at du gjør.

Meningen med en diskusjon er å underbygge sine påstander, og teste sine argumenter, for å lære.

 

I motsetning til deg, så klarte jjkoggan å gjøre dette, i det minste.

 

Du tenker på debatt. Jeg gidder ikke debattere med deg, det har jeg verken lyst eller tid til. Jeg prøvde litt diskusjon, men jeg har diskutert med deg og dine meningsfeller før, og det viser seg at jeg bare kaster bort tiden min, så jeg gidder ikke mer. 

 

Jeg har registrert at det er noe du har en tendens til å gjøre, men jeg tror det først og fremst handler om deg og dine evner.

 

Yes, very amusing.

Lenke til kommentar

 

Høyreorienterte liker nok best å være sammen med folk som ligner seg selv, fordi de er redde for det ukjente

Ikke bare høyreorienterte. Hvordan tror du ellers innvandrerghettoer oppstår?
1: Fattige fremmedspråklige kommer til et land.

 

2: Halve befolkningen i landet de kommer til, høyreorienterte, har negative meninger om dem, uten å ha møtt dem. De får ikke jobb, slik de hadde trodd de kom til å få. Selv liberale innvandrere blir tvunget til å søke fellesskap med dem som deler språket deres for å unngå total sosial isolasjon.

 

3: kulturkonservative, da spesielt høyreorienterte og eldre blant innvandrerbefolkningen, trives i eget fellesskap, og føler ikke behov for å lære seg norsk eller gi noe til samfunnet, når de opplever motstand og misnøye mot deres nærvær, og deres arbeidskraft ikke er ønsket.

 

4: Yngre mennesker er mer liberale av natur, og har muligheten til å bli integrert. Noen av dem bryr seg ikke om kulturidentitet eller etnisitet, er venstreorienterte, og integreres i så stor grad systemet og samfunnet rundt dem tillater. Når de lærer seg språket får de vite hvor uønsket og hatet de er av innbyggerene i landet de vokser opp i, på grunn av foreldrenes kultur. Høyresiden i landet streber for å påpeke at det ikke bare er kulturen, men også genetikk deres som er uønsket, og er aggressive i markedsføringen av sin avsky.

Høyresiden på begge sider av debatten gjør sitt beste for å omvende asylbarn, uansett hvor åpne de er for å integreres, til å bli konservative innen deres foreldres kultur og holde seg for seg selv.

 

5: Rasisme og fremmedfrykt preger livene til dem som prøver å integrere seg. Kulturkonservative blant befolkningen for øvrig lar dem ikke sitte ved siden av dem på bussen uten å vise tegn til avsky eller ubekvemhet, flytter seg snart om de setter seg ned på en benk, opptrer redd og ukomfortabel ved siden av dem på flyet, og snakker ikke med dem med mindre de må selv på arbeidsplass og i skole.

Enkelte høyreorienterte vil finne det naturlig å be mennesker født i Norge, med innvandrerforeldre, om å flytte tilbake dit de kom fra.

Fremmedfrykt og mobbing - selv i offentlig debatt - hindrer motivasjon, og gjør jobbsøking, integrering, og det å bedre forholdene for flyktningene vanskeligere, samtidig som at flyktningene trives bedre blant dem som ikke diskriminerer.

 

Selv som kunder vil de ofte oppleve at selgerene vegrer seg for å hjelpe;

De må jobbe hardere for å få gi pengene sine til selgere, konservative kapitalister, som ville kastet seg over enhver som ikke ser annerledes ut for å få et salg.

 

6: Barn som vokser opp med hat fra samfunnet, og kjærlighet fra lokalsamfunnet i ghettoene - uansett hvor liberale og kulturfrie de er - føler liten grunn til å prøve å integrere seg utover det de lærte på skolen, og jobber for familien og kulturen sin i stedet, fordi det bare er der de føler seg hjemme - med mindre de får nok venner, fra utenfor ghettoene, gjennom skole og fritidsaktiviteter, og føler seg akseptert nok, til at de føler seg som en del av samfunnet.

 

Å splitte opp ghettoene ville bare ført til masseselvmord, fordi sjansen deres til å få norske venner og bli inkludert i dagens norske miljø - om de ikke allerede er inkludert i et eller annet fellesskap - er nær null.

Hovedårsaken til dødsfall blant unge etnisk norske er selvmord, av samme grunn, og de ser ikke engang annerledes ut.

De blir bare ikke inkludert, fordi samfunnet fryser ute så mange mennesker.

 

===

 

Hvordan skal vi sikre integrering for asylsøkere som ikke kan sendes til sine hjemland, og for barn født i Norge med foreldre fra utlandet?

 

Utdrag fra en artikkel i Aftenposten:

 

(...)

Det er lett å si at «vi må våge å stille krav til innvandrerne».

 

Men hva betyr det, sånn helt konkret?

 

Jeg gjengir Tojes syn for samboeren min. «What is he going to do? Strap me to a chair and force me to watch a hundred years of Norwegian history?» svarer hun. På engelsk, selvsagt, fordi det selv etter månedsvis med norskopplæring er vanskelig å bytte ut språket vi bygget forholdet med.

 

Ingen norske venner

 

Så forteller hun om hvor vanskelig det er å få nordmenn som venner. Alle vennene hennes, ut over familien min, er innvandrere. Noen er briter, resten kommer fra hele verden. Et par er muslimer. Noen har nettopp kommet hit, andre har bodd her i flere tiår, og har fått barn med sin norske ektefelle.

 

Alle sier det samme: Det er nesten umulig å få seg norske venner. Ingen snakker med fremmede. Ingen hilser i butikken eller på bussen.

 

Etterhvert oppdager innvandreren at nordmenn bygger det sosiale livet sitt rundt deltagelse i felles aktiviteter. Derfor sier vi hei i skogen, og til andre hundeeiere. Fordi vi driver med det samme.

 

Men når innvandreren så finner seg en aktivitet å delta i, kanskje en forening, og forsøker å gli inn i samtalen, føler de seg til bry fordi nordmenn ikke liker å bytte til engelsk. Alle kan engelsk. Men de sukker når den ene innvandreren i gruppen tvinger alle til å bytte språk.

Det sukket blir lagt merke til.

 

Ikke plass til flere venner

 

Uansett oppdager innvandreren raskt at nordmenn ikke har plass til flere venner i livene våre. Vi har nok med vennene fra skoleårene. Derfor er rådet fra dem som har vært her en stund: Gi opp. Hold deg til utlendinger.

 

Dette har ikke med vesten mot resten å gjøre, eller landgruppene 1, 2 og 3 i Brochmann-rapporten. Syreren Hasan Kassas fortalte nylig om hvor hyggelig det var at noen snakket til ham på bussen. Norske lesere tok kanskje ikke poenget.

 

Men samboeren min hadde en lignende opplevelse i heisen. Hun visste ikke om hun skulle være glad for at noen brydde seg, eller lei seg fordi det var første og kanskje siste gang det skjedde.

(...)

 

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/OKnQq/Brochmann-2-gjenspeiler-forvirringen-i-norsk-integreringsdebatt--Bjorn-Stark

 

'Samboeren' er hvit engelskdame, forresten.

 

Arabere og afrikanere opplever oss enda mer kalde fordi de kommer fra mer inkluderende kulturer, og opplever fremmedfrykt og rasisme i tillegg til samfunnets kaldhet.

 

===

 

MEN i USA var det først og fremst rasisme som skapte ghettoene. Segregering mellom svarte og hvite, hvor svarte var regnet som undermennesker av de hvite. Forretningsmenn, som Donald Trump, nektet svarte å kjøpe boliger i boligprosjekter, selv etter at diskriminering og segregering ble forbudt ved lov (mot mange på høyresiden sin vilje).

 

Diskriminering i skole, av politi, befolkningen som helhet, i arbeidssøking, blant hvite venner og i kjærlighetslivet - gjør at ghettoene blir komfortable lommer hvor man kan eksistere uten å konstant bli påminnet om at man er annerledes og uønsket.

 

De som trives best med dette er konservative.

De stemmer på demokratene, fordi det republikanske partiet er for den HVITE kristenkonservative høyresiden - ikke alle konservative.

 

===

 

Er løsningen på ghettodannelsen å sende alle som ser annerledes ut til land de passer best i, utseendemessig, melde seg ut av verdenssamfunnet, og brenne alle broer til andre kulturer..?

 

Genetisk sett er etniske skandinaver svært ulike Europa i sammensetning, så vi bør nok begrense arbeidsinnvandringen fra alle land utenom Island og Sverige, og til nød Danmark og Tyskland.

 

http://i.imgur.com/GLL0M9y.png

 

Jeg innser at dette er alt-rightere sin våte drøm, å bli som Russland, eller Nord-Korea -- eller land i Midtøsten -- å bare erklære oss fullkomne, og kjøre rulleteksten mens vi venter på avslutningen på universet...

Slik som de mest konservative kristne.

 

...sitte stille, mens teknologiske nyvinninger, samfunnsutviklingen, vitenskapelige framskritt, ny informasjon om hvordan verden henger sammen og tanker om vår plass i universet går oss hus forbi.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

 

For det første, de som flytter fra Nigeria til Amerika gjør det fordi de er smart og søker større muligheter enn hva de kan finne i Nigeria. For det andre, affirmative action sørger for at svarte blir holdt til lavere standarder når de skal ta utdanning, så det betyr ikke så mye.

. Få universiteter bruker affirmative action. Ufortjente fordeler som typiske hvite elever får (bedre skoler f eksempel i Pa.) bevarer deres privilgerte situasjon, selv blant fattige hvite elever. At mange nigerianske amerikanere greier å utdanne seg bedre enn alle andre etniske grupper, selv uten å kompensere for denne ufortjente fordelen hvite får med affirmative action sier mye om deres evner.

 

There are around 4,700 two- and four-year colleges in America, but only 1,000 or so schools reject a meaningful number of applicants each year. Of those, just 352 claimed to consider race in admissions by 2014

https://osf.io/preprints/socarxiv/gdjp6/

 

"ufortjente fordeler hvite elever får"? Tror du bare at hvite elever blir tildelt de beste skolene fordi de er hvit? og nok en gang ignorerer du grupper som asiatere som er svært velstående. Seriøst, kutt det anti-hvite pisset. Er det hvite sin feil at 90% svarte Detroit er en ghetto? Er det ikke morsomt hvordan INGEN har greid å løse dette enorme rasismeproblemet, selv etter 8 år med Obama?

 

At Nigerianske innvandrere gjør det bra motbeviser hele konspirasjonsteorien om at de svarte blir diskriminert mot, det er som jeg sier fordi de smarteste I Nigeria har en tendens til å søke større muligheter andre steder. 

Lenke til kommentar

 

 

Forresten, det er flere grupper som gjør det bedre enn hvite, som asiatere og jøder, så hvorfor snakker dere ikke om "jewish privilege", eller "asian privilege"? Fordi dere bare hater hvite?

Kan du vise meg typiske negative hvite stereotyper som hindrer hvites mulighetene til å søke noe slags arbeid?

 

tja at hvite ikke kan jobbe i frisørsalonger for svarte? Når det gjelder jøder og asiatere vil jeg si de har positive stereotyper om at de er god med tall osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...