Gå til innhold

Secret Santa 2017 - Gi en julegave til en forumbruker!


OhEasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge pakker ble levert inn før dem 16 som er Postens siste frist (og nesten en uke etter fristen satt her) har de garantert at den kommer frem før jul :) håper uansett alle får sin pakke levert tidsnok :) Måtte gjemme unna min, da den sto på stua å fristet, da vi ikke hadde plass å sette unna gavene ? så langt er gaven min den største (inkludert alle gavene til mine to barn) så er sykt nysgjerrig, spesielt da jeg ikke skrev ønskeliste

Lenke til kommentar

Da skal alle, i følge min liste, ha mottatt gave fra sin SS. Veldig bra! :)

 

 

Julaften nærmer seg og snart vet dere hva dere får i gave. Kom innom tråden, ønsk hverandre god jul og når gavene er åpnet, fortell gjerne hva du har fått. Ikke røp hvem du sendte til, la mottakeren selv prøve seg frem. Rundt nyttår vil jeg legge ut en liste over hvem som sendte til hvem.   :)

 

 

Da ønsker jeg dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! :xmas:

Endret av OhEasy
  • Liker 6
Lenke til kommentar

God jul til alle her inne!

Tusen takk til min SS for gavene! Og takk for det fine brevet, falt i smak alt sammen, godt treff! Fikk robot byggesett, finger stick, ps4 dualshock rep kit (som passer fint, da tommelstikkene er bynt å blitt veldig slitt!) samt led lys for å ha på hjulene på sykkeldekket :) takk igjen, skal kose meg i jula!

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg åpnet pakken før julaften, for å slippe å ta med mer enn nødvendig på reise i julen.

Uansett, så var gaven en positiv overraskelse. "Verdens dårligste tegneserie" ? Rakk ikke lese mange stripene/sidene, men flere av de jeg kikket på fremkalte mye humring. Blir mer tid når det nærmer seg nyttår. Tusen takk til min SS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min Secret Santa traff bedre enn jeg visste selv.
Nettopp kommet hjem fra et lengre juleopphold hos familie.
I min pakke fra Secret Santa var der:

1. Sjokolade.
Bingo! - Jeg kommer fra et julebesøk hvor det har vært servert alt for lite sjokolade gjennom 3 dager. Det skal repareres NÅ!

 

2. Et flott og trendy skjerf for en mann i min alder.
Bingo!!. Jeg har siden november hatt på meg ullstrikkevotter fra oldemor, og en solid lue. Men en skikkelig skjerf har jeg faktisk ikke hatt, så det har blitt med teite buffs med reklameskjit på, og i syke farger. Nå er stilen komplett.

 

Takker så mye!

Tor

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...