Gå til innhold

Secret Santa 2017 - Gi en julegave til en forumbruker!


OhEasy

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Som påpekt i tråden så er det litt lavere antall påmeldte i år enn tidligere. Men vi kjører på og har det gøy med dette vi som deltar! :) I løpet av morgendagen vil dere som er påmeldt få en melding av meg, hvor jeg vil be dere bekrefte navn og adresse samt at dere fortsatt ønsker å delta. Så fort alle er bekreftet vil dere motta en bruker dere skal være secret santa for. Det er bare å begynne å poste ønskelisten sin i tråden.

 

:xmas:

Endret av OhEasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger inn ønske her - jeg tror ikke det står så mye på forumet generelt.

 

Jeg ønsker meg vinyl. Det kan gjerne være brukt så lenge plate og cover er i god stand. Jeg hører mest på rap og hip-hop og da fortrinnsvis eldre utgivelser, men jeg hører egentlig på alt fra richard wagner til wu tang clan. Jeg hater listepop, country/western og RnB. Veldig tung metall, som death growling, står jeg også over.

 

Så hvis min santa ikke finner på noe på egen hånd så vil jeg bli kjempeglad for en bra lp. 

Lenke til kommentar

Ingen spesifikke ønsker, men kan gi noen tips til min SS.

 

- Interessert i fotball og tribunekultur. Lag jeg holder med er Fredrikstad og Liverpool.

- Hører på musikk innenfor metall/rock/hardcore sjangeren. Drar også på konserter.

- Spiller PS4. Favorittspillet/serien er Call of Duty.

- Glad i øl.

- Sjokolade er alltid godt.

Lenke til kommentar

Dere får straks utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før vi begynner:

1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig via random.org.

2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med på dette ønsker å holde seg anonyme. Hvordan hadde du følt det hvis noen ga ut privatinformasjon om deg?

3. Skift synligheten til skjult før du eventuelt besøker profilen til brukeren din. På de fleste forumutseendene er synlig/skjult-funksjonen øverst til høyre. Trykk på den én gang, deretter går du inn på profilen din. Hvis det står "sist aktiv: Privat", da er du skjult. Hvis det derimot står "sist aktiv: ett minutt siden", da er du ikke skjult og må trykke på synlig/skjult-knappen én gang til.

4. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, det skal ikke så mye til før man har røpet ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake.

5. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM; ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv.

6. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. I underkant av 2 uker burde være mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man bestiller fra nettet). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften.

7. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Post gjerne egne ønskelister her hvis du ønsker å gjøre livet til din santa enklere.

8. Lykke til med innkjøp av gaver, og god jul.  :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!


 


Da har alle deltagere fått en PM av meg med info om hvem dere er Secret Santa for samt nødvendig info.


Oppfordrer alle deltakere som ikke har postet ønskeliste, om å gjøre dette, da det hjelper din SS veldig mtp gavekjøp. Har du ikke noen spesielle ønsker, og ønsker kreativitet e.l. så skriv heller det  :)


 


 


Takk til alle som er med i årets SS og ønsker dere lykke til med gavekjøp!  :)


 


God førjulstid  :xmas:  


Endret av OhEasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er det ganske fritt frem i år vil jeg si.
 

Mine tidligere poster bør gi en grei pekepinn på hva jeg liker. 

Dog jeg vil be om at jeg ikke får pakker som ikke kan åpnes mens det er barn til stede. (Denne er ganske viktig da det er ofte unger til stede rundt jul)

 

Noen kjappe ideer hvis min SS ikke kommer fram til noe spennende:

- Noe godt julegodteri er alltid godt. 
- Noe hendig og ha på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar

For min egen del har jeg ikke voldsomt mange ønsker (har veldig mange "ting"), men kan nevne noe:

 

Samler så smått på tegneserier. Ikke noe amerikansk superhelt-greier, men alt annet går. Av blader er det de europeiske som står høyest i kurs (Sprint/Viggo/Tintin/Asterix, pluss en rekke litt mindre kjente). Donald og Sprint har jeg godt dekket, mens Tintin er feks noe jeg alltid samler på (både tegneseriene og effekter).

Lengre enkeltstående verk (graphic novels) er også kult.

 

Av musikk er det Rush som er bandet. Har platene, men setter alltid pris på en konsert-BD/DVD (kanskje ikke av de aller nyeste).

 

Film er jeg nærmest altetende på. Har du en glemt perle du anbefaler, så vil nok jeg sette pris på den.

 

Bøker er alltid velkomne (eller gavekort på Amazon til Kindle). Men, ikke noe krim (type Nesbø el.).

 

Setter alltid pris på noe smart tur/friluftsutstyr.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Om det ikke er for sent, så slenger jeg inn en liten ønskeliste. I fjor ønsket jeg meg Marvel filmer på Blu-ray. Kan jo fortsette med det i år:) gjerne brukt!

 

Fra tidligere har jeg ant-man, iron man 3, Avengers age of Ultron og Howard the duck.

 

Ellers står denne på listen:

https://www.scandinavianphoto.no/produkt/1014741843/jjc/solblender-lh-jxf35ii-svart-tilsvarerende-fuji-lh-xf35-til-xf-35mm-f-2-r-wr

 

Utover det er det bare å bruke fantasien. Interesser er friluftsliv, foto og matlaging:)

Lenke til kommentar

Skal vi se:

- Jacobs belgiske trøfler (eller annen god sjokolade som ikke er smaksatt med appelsin eller andre sitrusfrukter. Bør heller ikke inneholde rosiner)

- Gavekort Oslo kino

- En god flaske portvin (har ingen aning om jeg liker det, men aftenposten mener at ungdommen drikker for lite portvin; klikk)

- Noe bra øl (ikke av den mørke typen). Gulating har bra utvalg om man har det i nærheten. Ellers er både polet og meny/mega ganske gode på dette. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...