Gå til innhold

På tide å slutte med "ekstremtilbud" i dagligvaren?


ATWindsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøv og overdrivelser. De gangene jeg har opplevd at det er tomt i dagligvarebutikkene -som at det ikke finns alternativt merke/produkt er når det har vært streik, smørmangel etc.

 

Mulig det er min nærbutikk, men hver eneste gang det er tilbud på smågodt er det tomt, eller tomt for majoriteten av typene. Jeg har flere ganger opplevd det er tomt for andre ting også, surkål, ribbe, kvikk lunsj osv.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

"Åh herreguuud, jeg er så lei av å få noe billig et par ganger i året, jeg vil ikke ha 3 for prisen av 2 heller, gi meg 1 for prisen av 2!" :p

 

 

Problemet er ikke at man kan få det billig, problemet er at disse duste-tilbudene nesten uten unntak fører til man ikke får tak i det i det hele tatt i butikken mye av tiden. Se feks på saken som ble lenket til "coop-kunder føler seg lurt", lurt eller ikke, det er som alltid, det er tomt i butikken.

 

AtW

Ikke vent til dagen etter tilbudet starter med å gå i butikken da. Det er ikke vanskelig.

Lenke til kommentar

 

 

"Åh herreguuud, jeg er så lei av å få noe billig et par ganger i året, jeg vil ikke ha 3 for prisen av 2 heller, gi meg 1 for prisen av 2!" :p

 

Problemet er ikke at man kan få det billig, problemet er at disse duste-tilbudene nesten uten unntak fører til man ikke får tak i det i det hele tatt i butikken mye av tiden. Se feks på saken som ble lenket til "coop-kunder føler seg lurt", lurt eller ikke, det er som alltid, det er tomt i butikken.

 

AtW

Ikke vent til dagen etter tilbudet starter med å gå i butikken da. Det er ikke vanskelig.

 

 

Jeg ønsker å besøke butikken når det passer for meg å handle, når jeg er der, så ønsker jeg å kunne handle det som er i butikken utvalg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

 

 

"Åh herreguuud, jeg er så lei av å få noe billig et par ganger i året, jeg vil ikke ha 3 for prisen av 2 heller, gi meg 1 for prisen av 2!" :p

 

 

Problemet er ikke at man kan få det billig, problemet er at disse duste-tilbudene nesten uten unntak fører til man ikke får tak i det i det hele tatt i butikken mye av tiden. Se feks på saken som ble lenket til "coop-kunder føler seg lurt", lurt eller ikke, det er som alltid, det er tomt i butikken.

 

AtW

Ikke vent til dagen etter tilbudet starter med å gå i butikken da. Det er ikke vanskelig.

 

Jeg ønsker å besøke butikken når det passer for meg å handle, når jeg er der, så ønsker jeg å kunne handle det som er i butikken utvalg.

 

AtW

Tilbud venter ikke. Er du så viktig at butikken skal tilpasse seg deg?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

"Åh herreguuud, jeg er så lei av å få noe billig et par ganger i året, jeg vil ikke ha 3 for prisen av 2 heller, gi meg 1 for prisen av 2!" :p

 

Problemet er ikke at man kan få det billig, problemet er at disse duste-tilbudene nesten uten unntak fører til man ikke får tak i det i det hele tatt i butikken mye av tiden. Se feks på saken som ble lenket til "coop-kunder føler seg lurt", lurt eller ikke, det er som alltid, det er tomt i butikken.

 

AtW

Ikke vent til dagen etter tilbudet starter med å gå i butikken da. Det er ikke vanskelig.

 

Jeg ønsker å besøke butikken når det passer for meg å handle, når jeg er der, så ønsker jeg å kunne handle det som er i butikken utvalg.

 

AtW

Tilbud venter ikke. Er du så viktig at butikken skal tilpasse seg deg?

 

 

Om det er så viktig? Kanskje ikke, men jeg foretrekker at butikken gjør ting på en måte som passer meg ja, og det passer meg bedre at de faktisk har varen inne enn at det er et eller annet ekstremtilbud som jeg uansett ikke får benyttet meg av. Er det ekstremt viktig å ha disse lokketilbudene?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...