Gå til innhold

Sitter du klar til å kjøpe nye iPhone X?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på tide å oppgradere i år, og vurderte iPhone X, men valgte heller iPhone 8 Plus, da pålitlighet er viktigere enn å ha alle de nyeste funksjonene.

 

Min erfaring for alle produsenter at en ny generasjon med produkter som regel har noen barnesyktdommer.

 

Iphone 8 er selvsagtcen bra telefon, omtrent på høyde med f.eks Samsung S8+, LG V30, Huawei Mate 10 Pro osv. Men den ser jo ut som bestemora deres, da, med de breie rammene rundt skjermen. Men det er vel noen som vil ha mobilen sin som andre vil ha dama si: Mer å ta i, mer å være være glad i...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at skjermen øverst dekkes av en halvøy, så hadde jeg kjøpt den.

Det hadde  vært lurere å la den halvøyen gå helt ut til sidene, men de skulle absolutt ha veldig tynn ramme rundt, og på denne måten kan de si at den går helt rundt. Men med den bivirkningen at det ser komplett idiotisk ut.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at skjermen øverst dekkes av en halvøy, så hadde jeg kjøpt den.

Det hadde  vært lurere å la den halvøyen gå helt ut til sidene, men de skulle absolutt ha veldig tynn ramme rundt, og på denne måten kan de si at den går helt rundt. Men med den bivirkningen at det ser komplett idiotisk ut.

 

Deg om det. Design er nok litt subjektivt.. vil heller ha batteriikon osv. i hjørnene enn nedenfor. Med OLED vil de i mange tilfelle være slik at man ikke merker så mye til det uansett når deler av bildet er sort etc. Og det er faktisk ikke så stygt som mange skal ha det til.. folk bare liker å kaste seg på bølgen av hat. Følger strømmen. Litt som at alle plutselig begynte å virkelig haaaate U2 sitt forrige album, kun fordi de ble prakket det på seg av Apple.. ikke fordi sangene var noe dårlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde det ikke vært for at skjermen øverst dekkes av en halvøy, så hadde jeg kjøpt den.

...det er faktisk ikke så stygt som mange skal ha det til.. folk bare liker å kaste seg på bølgen av hat.

 

Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har.

Jeg er ikke med på noen hatbølge, jeg liker det bare ikke nok til å ville se på det hver dag.

 

Hvis min iPhone 6 tar kvelden blir det nok en iPhone 8 her i gården.

Lenke til kommentar

vet dere hvor vanskelig det er å lage nevrale cpu? dette er den eneste telefonen uten arm brikke. det skal være cpu og umulig å hacke inn. skal dere ha det må dere bestille 27 oktober. da må dere være klar til å sitte å trykke på bestill knappen. det er 7 milliarder mennesker som vil ha den og kun 70 millioner får den første produksjonskvoter

 

Er vel litt å ta i når du påstår at 7 milliarder, av jordas 7,5 milliarder mennesker, vil ha denne telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...