Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klump i høyere Pung?


glenni92

Anbefalte innlegg

ble nettopp veldig nervøs da jeg kjente en liten klump i høyere pung. trodde først det var en kul på testikkelen men så kjente jeg at jeg kunne ta tak i klumpen og liksom flytte den rundt uten at noe annet følgte med den.  og den pleier og forsvinne og gjemme seg så jeg ikke finner den igjen, også plutselig 30 min senere så er den der igjen. noen som vet hva dette kan være  / erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper det er snakk om spermatocele(godarted cyste). Ingenting å bekymre seg for. Mange menn har det, inkludert meg. Det er kuler på selve testiklene som er dårlig nytt.

Men jeg anbefaler likevel at du tar deg en tur til fastlegen, jeg er ingen lege og dette er et forum, så hvis dette er noe som bekymrer deg eller som er plagsomt/ubehagelig, så ta det opp med legen din.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det er snakk om spermatocele(godarted cyste). Ingenting å bekymre seg for. Mange menn har det, inkludert meg. Det er kuler på selve testiklene som er dårlig nytt.

Men jeg anbefaler likevel at du tar deg en tur til fastlegen, jeg er ingen lege og dette er et forum, så hvis dette er noe som bekymrer deg eller som er plagsomt/ubehagelig, så ta det opp med legen din.

Takker for svar. Jeg skal få sjekket det opp. Har time hos urolog den 30 oktober i forbindelse med noe annet. Men var ikke helt sikker på om jeg burde dratt til lege nå eller vente til jeg skal dit. Men tror jeg venter til jeg skal dit siden der har de jo ultralyd og alt de trenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...