Gå til innhold

Microsoft-ansatte har nå begynt å jobbe i trehytter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 


Google Norge husker jeg hadde en stillingsannonse ute i 2003 tror jeg det var, hvor de skrøt over et kjøleskap på personalrommet som alltid var fylt med øl, og henviste til at alkohol ga kreative ideer :p


Tenker du muligens på dette :)
Alle ansatte i firmaet kommer til et kontor med kjøleskap fulle av brus, sjokolade og øl (Øl er forresten blitt bevist er stimulerende for kreativiteten). Kontorene er livlige, med prydgjenstander fra taket og spillemaskiner på gulvet. Det første man ser i Googleplex' lobby (hovedkontoret i California) er et fotballbordspill og store myke sofaer. Silverstein mener det er viktig å være i et arbeidsmiljø man kan slappe av i. Source
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At samsung fokuserer på QLED i stedet for oled er fordi Samsung velgte å prøve å forbedre LCD teknologien der det opplagte målet var å melke den kua til den eksisterende LCD teknologien. Samsung dreit på leggen og i stedet for å melke kua gikk det stikk motsatt vei. De har altså tapt markeds andel på premium tver og for å være ærlig må jeg si dette er vel fortjent.

 

LCD er en skitten teknologi og burde aldri vært skapt til å begynne med. Teknologien har eksistert i vel 20 år og fremdeles er bildekvaliteten elendig, spesielt for pc skjermer. LCD er også elendig til spilling / gaming og at Samsung prøver å holde denne teknlogien i live bare for å tjene penger skriker dårlig moral.

 

OLED er fremtiden og en blind mann kan se det. Å prøve å holde LCD teknlogien i live uansett hvordan innoveringer selskapet kommer med blir aldri å avansere teknlogien i en retning der folket til slutt og sist er fornøyd.

 

Til Samsung sier jeg la teknlogien dø ved hjelp fra OLED og kast dere på bølgen før det er for seint.

Lenke til kommentar

 

Google Norge husker jeg hadde en stillingsannonse ute i 2003 tror jeg det var, hvor de skrøt over et kjøleskap på personalrommet som alltid var fylt med øl, og henviste til at alkohol ga kreative ideer :p

 

Tenker du muligens på dette :)

Alle ansatte i firmaet kommer til et kontor med kjøleskap fulle av brus, sjokolade og øl (Øl er forresten blitt bevist er stimulerende for kreativiteten). Kontorene er livlige, med prydgjenstander fra taket og spillemaskiner på gulvet. Det første man ser i Googleplex' lobby (hovedkontoret i California) er et fotballbordspill og store myke sofaer. Silverstein mener det er viktig å være i et arbeidsmiljø man kan slappe av i. Source

Dette er prikk likt beskrivelsen av kontoret til Facebook i London som jeg besøkte i fjor! For et fantastisk sted å jobbe, så utrolig gøy.. og ikke minst motiverende, ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...