Gå til innhold

Inntrykk fra South Park: The Fractured But Whole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett veldig gode reviews så langt så dette lover bra! Anbefaler dere å se siste episode av South Park, episode 4 i sesong 21 - Franchise Prequel om dere ikke allerede har gjort det da denne begynner introduksjonen mot spillet.

 

Kan også nevne at Collectors Edition av spillet faktisk virker å være ganske så pent priset med tanke på hva man får i pakken. Her får man altså spillet (selvsagt), season pass, "The Coon" cartman figur, litt annet dilldall og full kopi av det første spillet The Stick Of Truth, alt til den nette sum av rundt 800kr hos de billigste kjedene i skrivende stund.

 

EDIT: Beklager season pass følger bare med Gold Edition.

 

spfbw-collectors-edition-lockup.jpg

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Vær oppmerksomme på at kopiene som selges via cdkeys.com (som er billigst for tiden) faktisk er til uPlay klienten og ikke Steam. Fort gjort å drite seg ut her om du ikke absolutt elsker uPlay da såklart av en eller annen grunn :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Vær oppmerksomme på at kopiene som selges via cdkeys.com (som er billigst for tiden) faktisk er til uPlay klienten og ikke Steam. Fort gjort å drite seg ut her om du ikke absolutt elsker uPlay da såklart av en eller annen grunn :p

 

Har vel ikke så mye å si da du er låst til Uplay uansett om spillet er kjøpt via Steam. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er isåfall helt bedritent. En game launcher som som rir på ryggen til en annen game launcher. Why... Ser ut til at konsollversjonen er best denne gangen. Hoppet glatt over den sist gang da Stick of Truth var sensurert i hele Europa bare pga Tyskland, men sensur er ikke ett problem denne gangen.

Lenke til kommentar

Det er isåfall helt bedritent. En game launcher som som rir på ryggen til en annen game launcher. Why... Ser ut til at konsollversjonen er best denne gangen. Hoppet glatt over den sist gang da Stick of Truth var sensurert i hele Europa bare pga Tyskland, men sensur er ikke ett problem denne gangen.

Aldri skjønt problemet med sensur, for å være ærlig. Hva om de ganske enkelt droppet å dra den helt ut denne gangen, og unnlot å ta med scener de visste kunne bli sensurert? Da er vi jo like langt. ;) Sier ikke at det er sånn, bare at sensur stort sett er et sterkt overvurdert problem.

 

Anyway, har spilt noen timer (konsoll FTW!), og storkoser meg. Det er nok mye av det samme som forrige gang, men kampsystemet er bedre, og historien følger ikke tv-serien like slavisk som forrige. Har mye mer følelsen av at dette er en "ny" historie. Mye er jo rutine i South Park, men det er mest fordi vi vet hva vi kan forvente. Men kan bli knall, det her. :D

Lenke til kommentar

Storkoser meg selv men er ikke kommet så langt da det nettopp er blitt første natt i South Park. Det der drite på alle dassene man finner minigamet eller hva i faen man skal kalle det kunne de godt spart seg for da det sluttet være morsomt etter andre dassbesøket, men er vel valgfritt så ingen fare :p Towelie plager meg ikke så veldig selv om han bare kommer med pisspreik jeg allerede vet. Combaten er mye bedre og morsommere enn eneren uten tvil :)

Lenke til kommentar

Ja, gav oss dassbesøkene rimelig fort, jeg også. Skjønner hva de tenkte, men gidder ikke stresse med det. Hadde det holdt å bare bruke dassen én gang ville jeg jeg giddet, men å få høyeste score på dem blir for slitsomt. Misliker også at det ikke er mulig å hoppe over cutscenes. Stort sett er dette ikke et problem, men var en lang cutscene rett før en boss jeg slet litt med en stund. Hver gang jeg døde måtte jeg se hele cutscenen igjen. Irriterende. Men tok bossen på tredje forsøk, så ikke noe stort problem. Trenger vel bare si Captain Diabetes, så skjønner dere hvilken boss jeg snakker om. :p 

Lenke til kommentar

Har nok ikke kommet helt dit enda men 

har møtt Captain Diabetes og det siste han gjorde før jeg pauset spillet og lagde meg noe mat og så en film var at han ga en gammel gris i strippeklubben en lapdance/grind! xD

 

 

Jeg døde i kirka en gang å fikk i alle fall lov til å skippe cutscenen der ved å holde inn B.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...