Gå til innhold

Elex - anmeldelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kopiert ut av RockpaperShotgun.com:


I can’t get past the cutscenes and conversations being out of focus. It’s like they had a development team meeting and brainstormed new and inventive ways for the game to be bad.


“What if we make the menus a meaningless muddle of exclamation marked lists of items, where sometimes clicking clears the mark, sometimes assigns the item to a quick slot, but other times uses the item?!”


“That’s great stuff, Dave, good work. But it’s a bit Mass Effect: Andromeda. We need to be even more original.”


“Hannah’s been experimenting with something where the music volume gets louder and louder in each cutscene, until you can’t hear what’s being said?”


“The minimap could be a blank grey circle?”


“LET’S CALL LOCKPICKS ‘PICKLOCKS’!”


And scene.


 


Tror jeg står over denne her altså  :lol:


Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...