Gå til innhold

TEST: Apple Watch Series 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Kjøpte denne til samboeren i jula. Største, i forhold til prisen, bomkjøpet noen gang.

Den har stoore problemer med å finne trådløse hodetelefoner (andre trådløse dingser i det hele tatt). Tok den med ut i minus 4 grader i dag for å logge skitur, men restartet etter 10 minutter ute. Da den kom opp igjen var det for lite strøm til å registrere en treningstur. Og, ja, den hadde stått på lading helt til vi gikk ut.

 

Fatter ikke hvorfor denne får såpass god kritikk. Jeg er sikker på at klokker til 4-500 kroner fra dx.com (altså Kina) er minst like gode.

 

Takk Elkjøp som har åpent kjøp til 24.1 - klokka skal byttes med en oppvaskmaskin eller noe.

Lenke til kommentar

Skal du ha treningsklokke, så ville jeg heller sett på Garmin Fenix 5, Dole

 

iWatch er jo en smartdings, jeg bare syns det er så synd at den ikke har bedre batteritid. Min Garmin lader jeg en gang i uken når jeg er veldig aktiv med trening, mens om jeg bare bruker den som klokke så holder den i to uker. Fin golfapp har den også, men savner at jeg kan ha musikk og nett på den, som f.eks Spotify :)

Lenke til kommentar

Kjøpte denne til samboeren i jula. Største, i forhold til prisen, bomkjøpet noen gang.

Den har stoore problemer med å finne trådløse hodetelefoner (andre trådløse dingser i det hele tatt). Tok den med ut i minus 4 grader i dag for å logge skitur, men restartet etter 10 minutter ute. Da den kom opp igjen var det for lite strøm til å registrere en treningstur. Og, ja, den hadde stått på lading helt til vi gikk ut.

 

Fatter ikke hvorfor denne får såpass god kritikk. Jeg er sikker på at klokker til 4-500 kroner fra dx.com (altså Kina) er minst like gode.

 

Takk Elkjøp som har åpent kjøp til 24.1 - klokka skal byttes med en oppvaskmaskin eller noe.

 

 

Virker som din er defekt? Jeg bruker min ute i -18 grader uten problemer. Trådløse hodetelefoner har jeg ikke pleid å koble til så akkurat der kan jeg ikke si så mye. Burde vel nesten være opplagt at enheten er defekt når den oppfører seg på denne måten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...